Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jedi: Fallen Order

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Jep, sinne ne jää tappajalle. Monet ärräpäät on päästelty, kun on niin pahaan mestaan jäänyt (tai vain hiton kauakana), eihän niitä voi sinne jättää.

Minulla jäi myös kesken, ehkä jatkan joskus. Aika pahasti loppua kohden pilasi iloa se kun niitä samoja kenttiä joutuu koluamaan uudestaan, ja samat vihut tappamaan, jos haluaa käydä aivan kaikissa paikoissa. Ja pitäähän niissä käydä, kun ne siellä on. "Miten niin muka en ole tätä koko aluetta tutkinut, hä ? Postikortitn kokoinen huone ja joka nurkan nuohonnut moneen kertaan, silti kartassa lukee 95%, v-ttu s-tana !!!"
En ole itse tuota expan katoamista oikeastaan edes huomannut, samaan tapaan sitä ei kai sitten bongaa mitä Soulsbornessa. Olen yleensä käyttänyt expat aika pian kehittämiseen, joten en ole kiinnittänyt asiaan isompaa huomiota.
 
En ole itse tuota expan katoamista oikeastaan edes huomannut, samaan tapaan sitä ei kai sitten bongaa mitä Soulsbornessa. Olen yleensä käyttänyt expat aika pian kehittämiseen, joten en ole kiinnittänyt asiaan isompaa huomiota.
Expat jää matkan varrelle, viholliset spawnaa takaisin kun lepäät nuotiolla, kenttiin aukeaa oikoreittejä. Mekaniikoissa on paljon samaa Souls-pelien kanssa, mutta totta myös se, että Jedi Fallen Order on paljon vähemmän roolipeli kuin Soulsit. Se on juurikin toiminta-/seikkailupeli kykypuun kera. Ei tuossa ole kunnolla eri buildeja tai hahmoluokkia tai mitään mikä tekisi siitä kunnon roolipelin.

Minulle peli kyllä maistui. Vaikeustasot olivat tervetulleita soulslike lajityypin peliin ja Star Wars universumina mitä parhain. Tosin nyt kun olen pelannut yli 70 tuntia Elden Ringiä, niin en tiedä haluaisinko siihen vaikeustasoja. Kun buildeja on niin paljon, ja niin paljon erilaisia tapoja lähestyä vihollisia, niin pelistä saa tehtyä helpon tai vaikean ilman vaikeustasoja. Tässä pienemmän mittakaavan Jedi Fallen Orderissa ne kuitenkin toimivat varsinkin kun roolipelielementit ovat suppeat.
 
En ole itse tuota expan katoamista oikeastaan edes huomannut, samaan tapaan sitä ei kai sitten bongaa mitä Soulsbornessa. Olen yleensä käyttänyt expat aika pian kehittämiseen, joten en ole kiinnittänyt asiaan isompaa huomiota.
Niin, Fallen Orderissa se expa kertyy siinä "nuotioiden" välillä, ja aina seuraavalla ne voi pistää talteen.

Mutta kiitä onneasi, että voit tuollaiset pikkuasiat ohittaa olan kohautuksella. Minä olen niitä hulluja joka ei pysty ohittamaan loottilaatikkoa kurkistamatta sen sisälle.

Witcher 3:ssa hypin minuutteja rappusissa yrittäen ylettää johonkin pärekoriin, joka hieman liian etäällä. Jossain vaiheessa annoin periksi, siinä pelissä on ihan liikaa laatikoita. Tuli idea, että mitäs jos keräisin yhden kaikkea sinne taika-arkkuun, kun se on pohjaton. Alkoikin jo pahasti nykimään sen arkun selaaminen, niin roudasin sitten (monta, todella monta kertaa) ylimääräistä miekkaa ja vaatteita myytäväksi, ja tietenkin sinne mistä saa parhaan hinnan. Sekin peli jäi kesken. Geraltilla oli niin paljon leipää ja viiniä, että ei tarvinnut enää töitä tehdä. Jatkanen sitten joskus kun ps5-upgrade tulee (jos vaikka tehotkin riittäisi pyörittämään arkun sisältöä).

Dying Lightissa kannoin aina inventaarion täydeltä aseita ja muuta roinaa kotiin. Aina teki pahaa jättää ihan hyvä rynkky maahan, kun ei vaan enää mahtunut mukaan. Ja siinä pelissä on ihan siedettävä määrä laatikoita, mutta kun joku käy ne aina öisin täyttämässä uudellen, niin ne saa lootata joka päivä uudestaan, jos haluaa.

Dishonored 2:ssa kiersin yhtä kerrostaloa kadulla ja pitkin kattoja ja räystäitä, kun näin seinän läpi että siellä on jotain roinaa tai jopa rahaa sisällä. En löytänyt miten sinne olisi päässyt sisään. Eikä todellakaan jäänyt yrityksen puutteesta kiinni. Joskus loottia spawnaa paikkoihin johon ei pääse.
 
Niin, Fallen Orderissa se expa kertyy siinä "nuotioiden" välillä, ja aina seuraavalla ne voi pistää talteen.

Mutta kiitä onneasi, että voit tuollaiset pikkuasiat ohittaa olan kohautuksella. Minä olen niitä hulluja joka ei pysty ohittamaan loottilaatikkoa kurkistamatta sen sisälle.

Witcher 3:ssa hypin minuutteja rappusissa yrittäen ylettää johonkin pärekoriin, joka hieman liian etäällä. Jossain vaiheessa annoin periksi, siinä pelissä on ihan liikaa laatikoita. Tuli idea, että mitäs jos keräisin yhden kaikkea sinne taika-arkkuun, kun se on pohjaton. Alkoikin jo pahasti nykimään sen arkun selaaminen, niin roudasin sitten (monta, todella monta kertaa) ylimääräistä miekkaa ja vaatteita myytäväksi, ja tietenkin sinne mistä saa parhaan hinnan. Sekin peli jäi kesken. Geraltilla oli niin paljon leipää ja viiniä, että ei tarvinnut enää töitä tehdä. Jatkanen sitten joskus kun ps5-upgrade tulee (jos vaikka tehotkin riittäisi pyörittämään arkun sisältöä).

Dying Lightissa kannoin aina inventaarion täydeltä aseita ja muuta roinaa kotiin. Aina teki pahaa jättää ihan hyvä rynkky maahan, kun ei vaan enää mahtunut mukaan. Ja siinä pelissä on ihan siedettävä määrä laatikoita, mutta kun joku käy ne aina öisin täyttämässä uudellen, niin ne saa lootata joka päivä uudestaan, jos haluaa.

Dishonored 2:ssa kiersin yhtä kerrostaloa kadulla ja pitkin kattoja ja räystäitä, kun näin seinän läpi että siellä on jotain roinaa tai jopa rahaa sisällä. En löytänyt miten sinne olisi päässyt sisään. Eikä todellakaan jäänyt yrityksen puutteesta kiinni. Joskus loottia spawnaa paikkoihin johon ei pääse.
Osittain kyse on kyllä kantapään kautta oppimisesta. Kun Soulsborne peleissä - olikohan Bloodborne - menetin jotain 200 000 blood echoa, sitä osaa suhtautua paremmin ja Elden Ringissä kun lähti joku 80 000, ei se isompaa kiihtymistä aiheuttanut. Ainahan se silti korpeaa.

Olen minäkin huolella J:FO:ta nuohonnut, kellossa on reilusti tunteja. Mutta ihan joka lootaa en ole kyllä jaksanut metsästää.
 
Fallen Orderin nuohoamisessa otti päähän lähinnä se että oikoreittejä tai muutakaan keinoa nopeaan pääsyyn kentän eri laidoille ei joissain kartoissa ollut ja piti juosta ja hyppiä koko kenttä läpi jos etsi jotain puuttuvaa asiaa.

Minä siis tuon(kin) platinoin ja kaiken tein sekä keräsin, joten on kokemusta tuosta :D
 
Tulipa peli vedeltyä toisen kerran eilen läpi ja maistui edelleen vallan mainiosti. Jatko-osaan kun saadaan teknisesti viilattua paremmaksi, laajempi monipuolisempi peli ja vaikeustasoa vähän tasapainotettua niin hyvä tulee. Pelasin sillä story tasosta seuraavalla suurimman osan ajasta ja oli mukavaa haastetta ja bossit jopa todella haastavia.

Lopussa sitten yhden bossin kohdalla vaihdoin story vaikeustasolle kun jaksamu hakata päätä seinään niin se ero oli valtava. Sillä oliko nyt Jedi Knight tasolla sai tosissaan yrittää ja opetella bossiin liikkeet ja sitten kun vaihtoi story tasolle niin läpsyttelit sen persposkia niin että edes menettänyt puolia hp mittarista vaikka edes yrittänyt pelata tosissaan. Tuntuu että tämä peli hyppää suoraan story tasolta johki normaalin tasolle ja bossit lähempänä hard tasoa.

Sekä myös audio puoli kaipaa päivitystä, varsinkin päähahmon puhe kuulostaa siltä kun se tulisi jostain tynnyristä. Myös joidenkin muidenkin kohdalla oli välillä oudon tunkkainen ääni.
 
Game Passista tuli tämä hankittua, ja onhan makoisa. Paljolti tulee pelimekaniikasta Batman Arkham -pelisarjan ensimmäinen osa mieleen, jossa rajatulla alueella seikkaillaan ja lisäominaisuuksia (tässä Voima ja apurirobotin kehittyminen) avaavat pääsyn erilaisiin paikkoihin.

Tykkään, ja tätä tulikin pantattua ja tahallaan olin katsomatta läpipeluuvideot. Hieman taistelut vielä hakusessa, mutta blokkinappi paljon käytössä. Nyt myös taistelussa käytettävien Force-hyökkäykset tuntuu helpottaneen, kun vain muistaa oikeat näppäincombot.
 
Ylös Bottom