Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The_Akzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos on studioista ja kehittäjistä huolissaan ja meinaa sitä digillä pelastaa, niin minulla on huonoja uutisia: ne digiin siirtymisen mahdolliset lisävoitot menee ihan muualle kuin niille tekijöille ja studioille. En jaksa edes enempää asiaa avata, sillä jos tätä ei tajua niin mikään määrä jankkausta ei auta.

Mutta kun tässä tapauksessa ei ole edes kyse mistään kehityksestä.
Meillä on ollut digitaaliset kauppapaikat sonynkin laitteilla jo vuosia eikä ne siitä sen paremmaksi tai erilaisemmaksi muutu sillä, että nyt otetaan fyysinen vaihtoehto kokonan pois.
Toki sana "kehitys" voidaan ajatella eri tavoilla, mutta kyllä tämä sitä on mun mielestä heidän näkökulmasta, ketkä tästä tekevät rahaa. Kate digitaalisissa myynneissä on luonnollisesti suurempi.

En ala lainaamaan erikseen, mutta kaippa tuo on päivänselvää miksi mennään digi only formaattiin. Niin en oikein ymmärrä tätä porinaa aiheen ympäriltä. Jos se on kaikille päivänselvää?

5% kuoro, kyllä siellä on älämölöä ja ulinaa mikä muuta kuitenkaan päivänselvyyttä.

Jos on studioista ja kehittäjistä huolissaan ja meinaa sitä digillä pelastaa, niin minulla on huonoja uutisia: ne digiin siirtymisen mahdolliset lisävoitot menee ihan muualle kuin niille tekijöille ja studioille. En jaksa edes enempää asiaa avata, sillä jos tätä ei tajua niin mikään määrä jankkausta ei auta.
Olisin kiinnostunut kuulla erittelyä tästä jos niissä on eroa (digi vs. fyysinen)

Erittelyllä tarkoitan paljonko farmarille jää käteen noiden kahden välillä. Ei mutuilua, vaan faktoja. Väitteen esittäjällä on syytä olla faktat sen pohjalla.

En ala lainaamaan erikseen, mutta kaippa tuo on päivänselvää miksi mennään digi only formaattiin. Niin en oikein ymmärrä tätä porinaa aiheen ympäriltä. Jos se on kaikille päivänselvää?

5% kuoro, kyllä siellä on älämölöä ja ulinaa mikä muuta kuitenkaan päivänselvyyttä.
En kyllä pysty ymmärtämään tätä taistelua tuulimyllyjä vastaan tällä foorumilla. Jos konsolipelaaja olet niin tämä levyistä luopuminen on vain ja pelkästään sinua vastaan. Asia on todettu jo monta kertaa.

Pienet studiot etenkin tekee jo nyt suurimman osan tuotosta digitaalisesta myynnistä. Isot studiot tekee tuottonsa joka tapauksessa. Mutta tottakai jos hinnat nousee niin se ekstra menee tässä tapauksessa Sonyn pussiin katteena.

Ylös Bottom