Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauppakäynnin yhteydessä pyörähdin Prisman hupenevan peliosaston ohi. Siellä komeili kotimainen Saros hintaan 49,90e ilman minkäänlaista tarjouslappua. Otinpa sen nyt mukaan. Returnal oli pelaamisvuoden suurimpia yllättäjiä itselle, kun olin ennalta ehkä vähän epäileväinen pelin soveltuvuudesta minulle. No lopulta se oli yksi vuoden parhaita pelejä itselleni, ja odotan Sarokselta suurin piirtein samaa.

Kauppakäynnin yhteydessä pyörähdin Prisman hupenevan peliosaston ohi. Siellä komeili kotimainen Saros hintaan 49,90e ilman minkäänlaista tarjouslappua. Otinpa sen nyt mukaan. Returnal oli pelaamisvuoden suurimpia yllättäjiä itselle, kun olin ennalta ehkä vähän epäileväinen pelin soveltuvuudesta minulle. No lopulta se oli yksi vuoden parhaita pelejä itselleni, ja odotan Sarokselta suurin piirtein samaa.
Tuo on nyt monessa muussakin paikkaa samaan hintaan. Telia, Gigantti, Power... Jos en ihan väärin muista. En tiedä miksi. Jossain oli joku "back to school"-banneri mutta onko se joku yleinen ale sitten? Osa noista toki vastaa aina hintaan eli jos joku pudottaa, niin putoaa kilpailijallakin.

En keksi mihin ketjuun tämä viesti menis, kuitenkin. Olin tos matkoilla keskisuomessa, kuopio ym. Niin siinä joku paikallinen prisma niin kävin huvikseen tsekkaa pelihyllyt, niin jumatsuikkeli siel oli aivan törkee määrä fyysisiä PS4, PS5, Switch, switch 2 pelejä täynnä. Eikä sillee niiku tääl meitsin pks prismat jossa muutama onneton levy jossain nurkassa tyyliin piilotettuna.

En tiedä sitten mistä se johtuu että siel oli älytön määrän vs. pks. Sekä lähes kaikki pelit olivat vielä ilman mitään niitä turvakoteloita ym hälytintarroja.

Ehkä keskisuomessa ym sitten sen takia enemmän ku ei oikee oo mitään pelikauppoja kysesellä seudulla niin on hieman paremmat pelihyllyt?

En keksi mihin ketjuun tämä viesti menis, kuitenkin. Olin tos matkoilla keskisuomessa, kuopio ym. Niin siinä joku paikallinen prisma niin kävin huvikseen tsekkaa pelihyllyt, niin jumatsuikkeli siel oli aivan törkee määrä fyysisiä PS4, PS5, Switch, switch 2 pelejä täynnä. Eikä sillee niiku tääl meitsin pks prismat jossa muutama onneton levy jossain nurkassa tyyliin piilotettuna.

En tiedä sitten mistä se johtuu että siel oli älytön määrän vs. pks. Sekä lähes kaikki pelit olivat vielä ilman mitään niitä turvakoteloita ym hälytintarroja.

Ehkä keskisuomessa ym sitten sen takia enemmän ku ei oikee oo mitään pelikauppoja kysesellä seudulla niin on hieman paremmat pelihyllyt?
Kuopio on pohjois-savossa, mut ei mun mielestä ainakaan esim Jyväskylän (joka on keski-suomessa) cittareissa tai prismoissa kovin kummoset valikoimat ole pelejä. Enemmän toki kun muutama peli nurkassa mut silti.

Eilen kauppareissun yhteydessä noukin Mortal Shell kakkosen mukaan, VPD, 47€.

Jos tämän seikkailua ja maailman tutkimista on vahvasti verrattu Elden Ringiin, kyseessä ei voi olla paska peli!? :oops: Tämä lähtee heti testiin kun on saanut Saroksen platinoitu, tai ehkä joku pienempi 8h tarinavetoinen peli väliin vois tehää hyvää ennen ku hyppää taas jonkun 100h eepoksen pariin.

Mortal Shell 2.jpg

Eilen kauppareissun yhteydessä noukin Mortal Shell kakkosen mukaan, VPD, 47€.

Jos tämän seikkailua ja maailman tutkimista on vahvasti verrattu Elden Ringiin, kyseessä ei voi olla paska peli!? :oops: Tämä lähtee heti testiin kun on saanut Saroksen platinoitu, tai ehkä joku pienempi 8h tarinavetoinen peli väliin vois tehää hyvää ennen ku hyppää taas jonkun 100h eepoksen pariin.
Just meni mortal shell 2 läpi ja oli kova. Bossit oli vaan melko iisejä verrattuna moneen muuhun souls like peliin paria lukuunottamatta. Aikaa otti reilut 40h, vielähän tuota sais tovin uhrattua jos meinaisi viimeisetkin trophyt kerätä mut ehkä jotain muuta tähän väliin.
Oli muuten melko työn takana saada tuosta revered edition versio hyllyyn, vpdltä tilasin ja laittovat eka normiversion postissa.. viikko siinä tais vierähtää kaiken sekoilun jälkeen että sai oikeen. Tais aika hyvin kaupoista hävitä kyseinen versio.

Viimeksi muokattu:
Just meni mortal shell 2 läpi ja oli kova. Bossit oli vaan melko iisejä verrattuna moneen muuhun souls like peliin paria lukuunottamatta. Aikaa otti reilut 40h, vielähän tuota sais tovin uhrattua jos meinaisi viimeisetkin trophyt kerätä mut ehkä jotain muuta tähän väliin.
Oli muuten melko työn takana saada tuosta revered edition versio hyllyyn, vpdltä tilasin ja laittovat eka normiversion postissa.. viikko siinä tais vierähtää kaiken sekoilun jälkeen että sai oikeen. Tais aika hyvin kaupoista hävitä kyseinen versio.

Juu mä katoin itse tota samaa, aika "halpakin" ku tuli aika paljon kaikkee namia siinä mukana ja hinta 60e. Mut ei oota myy kaikki paikat, sama kävi Mouse Pi For Hire: Mouseburg Editionin kanssa, myytiin hetkes kaikki loppuun, siinä onneksi ehin saamaan omani. VPDees muutenki tuntuu olevan nyt jotain uusia työntekijöitä ja vähä välii jotain sähläämistä, kävin liikkees paikan päällä nii siel kun kysyy jotian pelii nii eivät tiie mistä pelistä puhutaa ja pitää näyttää kuva ja pyörivät siinä, meinasivat mulleki normi version ensin antaa sit sanoin et "ei ku mä tilasin sen mouseburg editionin".

Sit taas pyörivät siinä ympäriinsä, toki kun uus työpaikka niin jännittää jne minkä kyllä ymmärtää. Myymälätyötä varmasti ovat tehneet ennenki ei niitä muuten sinne ois palkattu mut peleistä ne ei tunnu kyl tietävän paljon mitään.

DNA on lisännyt PS5 pron takaisin valikoimiin ennakkotilattavaksi. Arvioitu toimitusaika 2-3 viikkoa. Good luck!

Liitetiedostot

• Screenshot_20260902_010242_Firefox.jpg
    Screenshot_20260902_010242_Firefox.jpg
    90,4 KB · Lukukerrat: 15
Tuli hankittua vihdoin ja viimein tämä FF Tactics. Tämä on aikoinaan aloitettu PS1 ja PSP-versiona, mutta aina jäänyt kesken, koska peli on yksinkertaisesti liian vaikea meikäläiselle taliaivolle. Mutta tässä saa valita helpomman vaikeustason, joten ehkä tällä kertaa lähtee peli paremmin liikkeelle.
1000060858.jpg

Ylös Bottom