Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauppakäynnin yhteydessä pyörähdin Prisman hupenevan peliosaston ohi. Siellä komeili kotimainen Saros hintaan 49,90e ilman minkäänlaista tarjouslappua. Otinpa sen nyt mukaan. Returnal oli pelaamisvuoden suurimpia yllättäjiä itselle, kun olin ennalta ehkä vähän epäileväinen pelin soveltuvuudesta minulle. No lopulta se oli yksi vuoden parhaita pelejä itselleni, ja odotan Sarokselta suurin piirtein samaa.

Kauppakäynnin yhteydessä pyörähdin Prisman hupenevan peliosaston ohi. Siellä komeili kotimainen Saros hintaan 49,90e ilman minkäänlaista tarjouslappua. Otinpa sen nyt mukaan. Returnal oli pelaamisvuoden suurimpia yllättäjiä itselle, kun olin ennalta ehkä vähän epäileväinen pelin soveltuvuudesta minulle. No lopulta se oli yksi vuoden parhaita pelejä itselleni, ja odotan Sarokselta suurin piirtein samaa.
Tuo on nyt monessa muussakin paikkaa samaan hintaan. Telia, Gigantti, Power... Jos en ihan väärin muista. En tiedä miksi. Jossain oli joku "back to school"-banneri mutta onko se joku yleinen ale sitten? Osa noista toki vastaa aina hintaan eli jos joku pudottaa, niin putoaa kilpailijallakin.

Ylös Bottom