Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelailen aika paljon Ground Waria ja TDM:ää.. Mikäs mahtaa olla oma varustuksesi?

Itellä UMP,MP5k ja M16

Perk 1:SoH/Marathon
Perk 2: Stopping Power
Perk 3:pro ninja

Grenades: Frag ja 2xFlash ja smoke

Eli käytännössä CG classeilla mennään ja näitä käytän MYÖS publapuolella.

Oli mulla alussa kun ostin pelin, niin Scar ja ACR käytössä, mutta ajan mittaan nuo ovat hiipuneet pois :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

@ Lakritsin kiinteälle

Joo pelailen ehkä senkin takia scarilla ja acr:llä kun rekyyli on niissä niin vähäistä, bursti aseita tullut joskus koitettua eivätkä oikein sopineet kouraan. Vaatii varmaan hieman enemmän pelitunteja alle.. Ninja on kova kans jos ei tykkää hiipimisestä:eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

@ Lakritsin kiinteälle

Joo pelailen ehkä senkin takia scarilla ja acr:llä kun rekyyli on niissä niin vähäistä, bursti aseita tullut joskus koitettua eivätkä oikein sopineet kouraan. Vaatii varmaan hieman enemmän pelitunteja alle.. Ninja on kova kans jos ei tykkää hiipimisestä:eek:


Joo on se hyödyllinen, mutta voisi sanoa, että publalla sen voi ottaa pois huoletta. Eihän publalla muuta kuulekkaan kuin tuubien ja kranaattien melun ja..meinasin unohtaa, eli kakaroitten valittamisen.

Niin ja mitä noihin burstiaseisiin tulee, niin ei ne pelitunnit välttämättä vaikuta hallitsemiseen, mutta jos haluat niillä oppia pelaamaan hyvin, niin kannattaa pelata niillä paljon ja käyttää jokaisesa mapissa oli sitten pieni tai iso. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No sehän on jo huima määrä Nuksuttimia!! Itse koitan vielä kalastella sitä esikoista.. aika näyttää.
Oma vakiosettini on: Scar-h grenade launcherilla ja holographilla, secondaryna thumper, perkkeinä SOH, hardline ja commando. Ihan kelpo setti tietääkseni;)

Voisitko kertoa minullekkin miten aseeseen voi laittaa tuubin ja holon, mutta perkiksi Sleigh of hand? ;):D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Haistan palaneen käryä... Luulen että nyt apinaa koijataan. :)

Älä nyt lakupiippu vedätä enää Rikkee vaan kerro että 1887 akimbolla sen nuken saa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Haistan palaneen käryä... Luulen että nyt apinaa koijataan. :)

Älä nyt lakupiippu vedätä enää Rikkee vaan kerro että 1887 akimbolla sen nuken saa.

Modeli akimbo on kyllä ollu itsellänikin kovassa käytössä. Taitaa itsellä olla vain neljän killstreakki kyseisillä tussareilla saavutettuna:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tällä hetkellä käytän aika paljon settiä
p90 fmj
perk1:marathon
perk2:stopping power
perk3:ninja
equipment:semtex

Tällä kulkee.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itellä on 2 Nukea, tässä prestigessä hankittu ja ekalla prestigellä lvl 59 olen. Niihin kahteen se sitten jäikin ja en jaksa enää hankkia. kylästytti se, kun onnistu saamaan Chopeprin, niin joko se ammutaan alas tai kaikki on piilossa ja aika loppuu noin 20 tapon kohdalla ja sitten parin vikan tapon ettiminen on sellasta tuskaa, kun paditkin vähissä. :D Nykyään käytänkin ihan perus UAV + Predator + Pawe. Sillä pärjää..

Omat vakisettini on varmaankin:

M16 FMJ + M9 Akimbo + Frag + Stun + SOH, SP, SA, FA
FAL AGOC, FMJ + M93 Raffica Akimbo, FMJ + samat perkit ja equimentit, paitsi bling ^^
Intervention FMJ + G18 Akimbo :D + Claymore (voisi olla joku muukin) + loput samaa ^^ <333

Sitten muita aseita käytän paljon, kuten nyt on yhessä classissa AUG ja tohon yhteen classiin tulee sitten F2000 ja sen jälkeen AK47, jota en kyllä kauaa käytä. Härveleiden pudotus classissa M4A1 ja Stinger tietenkin. Näitä kaikkien rakastamia SCAR/UMP/ACR en jaksa käyttää yhtään, sillä ne on mun mielestä aika tylsiä ja niitä ylikäytetään onlinessa niin pirusti, niin viha kasvaa kyseisiä vastaan kokoajan. Tuntuu kuin mitään muuta ei osais kukaan käyttää.:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onkos jengi nuketellu paljon? Itse sain tänään 15 killstreakin Rustissa :rolleyes:

Yksi nuke saatu Quarryssa Ground War Dominationissa, sen jälkeen en ole edes paljoa yritellyt, EMP:tä pitänyt päällä, ja eilen sainkin juuri liikkuvan emblemin. Onhan niitä >20 killstreakkeja tullut useampia, mutta vain kerran on onnistuttu loppuun asti =)

Nukesetti oli:
ACR silenced
SPAS12 FMJ

Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro

Harrier, Chopper Gunner ja Nuke. (Ei varmaan yllätys :D)

E: Nii tosiaa leveli on 1. Prestige lvl 70. (Nuken aikoihin joku 1.prestige 55)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mä ite meinasin 3 viikkoo sitte saada chopperin mut sit mä en saanukkaa :(

mitkä ois hyvii aseita? commando pro on paras
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mitkä ois hyvii aseita? commando pro on paras

Itse olen huomannut sen seikan, että AA-12 pärjää hyvin lähitaisteluissa ja Scarilla mennään sitten pidemmän matkan taisteluita. Grenade Launcher on kanssa hyödyllinen kapistus mapissa kuin mapissa. Millaisia K/D ratioita porukalta löytyy?! Itsellä tällä hetkellä 0,78;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miula taitaa olla nyt 1.33 on ollu enemmänkii . JA isoin killstreak on 33. Nukee en oo ikinä käyttäny miusta se o vähän turha.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itellä on kd 1.33. Oli tommoset 1.40-1.45, mutta sitten tuli alettua opettelemaan snipailua...:D
 
Ylös Bottom