Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Täällä on suosittelia!! Lähetä yv:tä mulle jos tarvitset suosittelijaa
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Vajaa kuukausi sitten tuli boksi hankittua.
Eli jos löytyy halukas suosittelija, niin ottaa vaikka privalla yhteyttä.

-Samu

EDIT: Suosittelija löytynyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Pari viikkoa takaperin ostin halo editionin. Kaipasin suosittelijaa :) Privalla tavoittaa.

e: Ei enää :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

En löytänyt kyseistä tarjousta xboxin sivuilta pikaisella vilkaisulla. Olisikohan niin, että se ei todellakaan olisi täällä voimassa?
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

jos joku kaipaa suosittelijaa, niin täältä löytyisi yksi. privaviestiä vaan kehiin.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

peppokani sanoi:
En löytänyt kyseistä tarjousta xboxin sivuilta pikaisella vilkaisulla. Olisikohan niin, että se ei todellakaan olisi täällä voimassa?

Pakko sen on olla kun kerran lähetyslomakkeessa selvästi ilmoitetaan:

]1. This promotion is open to residents of the following countries; United Kingdom,
Ireland, France, Italy, Netherlands, Germany, Austria, Spain, Belgium, Switzerland,
Portugal, Greece, Sweden, Denmark, Finland and Norway, except employees of
Microsoft Corporation
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Tuli tuossa hankittua loota, ja jos joku haluaa "suosittelijaksi" niin yv:tä kehiin, jos halukkaita on monta niin valkkaan vaikka nopeimman. Mites tuo käytännössä toimii? Molemmat kuitin kopiot samalla kirjekuorella jonnekkin? Onkos jengi jo saanut noita 10:tä peliä? Lueskelen seuraavan kerran illemmalla viestejä.

EDIT. Löytyi jo ehdokkaita, joten ei privoja enään kiitos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Minäkin hankin kohta lootan ja jos on joku "suosittelia" niin äännähtäkää.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

hene987 sanoi:
Minäkin hankin kohta lootan ja jos on joku "suosittelia" niin äännähtäkää.
Minä minä! :D

Ota yhteyttä kun olet hankkinut konsolin.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Tääl on kans sitten yks , eli privaa tai sähköpostia ;) kun on 360 ...
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Onko kukaan nyt saanut näitä pelejä vielä? Kohta alkaa aika loppumaan, ja tuolla hakulappisissa luki et jos ei 28 päivää ole kuulunut ni pitäs ottaa yhteyttä XBOXWINS@microsoft.com:iin. Luulis et tuo kuukaus ois jo monilla mennyt? Tulee ilmeisesti jotku latauskoodit tms. sähköpostissa sitten? Ja ihan selvästi tuolla lukee Finland listalla, joten kyllä tuon nyt pitää täälläkin toimia.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Ei ole näkynyt, mutta ei sitä sensible socceria ole taidettu viellä julkaistakkaan. Joku voi korjata jos olen väärässä.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Blaazi sanoi:
Ei ole näkynyt, mutta ei sitä sensible socceria ole taidettu viellä julkaistakkaan. Joku voi korjata jos olen väärässä.

Onko toi joku eri lista sitten peleistä kun mulla? Tuolta brittien sivuilta otetussa lomakkeessa ei sensible socceria näkyny, eikä tuossa ketjun aloitusviestin listassakaan.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

frozen sanoi:
Onko kukaan nyt saanut näitä pelejä vielä? Kohta alkaa aika loppumaan, ja tuolla hakulappisissa luki et jos ei 28 päivää ole kuulunut ni pitäs ottaa yhteyttä XBOXWINS@microsoft.com:iin. Luulis et tuo kuukaus ois jo monilla mennyt? Tulee ilmeisesti jotku latauskoodit tms. sähköpostissa sitten? Ja ihan selvästi tuolla lukee Finland listalla, joten kyllä tuon nyt pitää täälläkin toimia.

Eilen tuli 10 koodia mailiin, mutta kaveri (boxin ostaja) ei ole saanu vielä mitään. Kesti reilu kuukausi lomakkeen lähettämisestä. Harmi kun sensible soccer myöhästy, joten se oli vaihettu johonkin toiseen.

Pelit joihin tuli koodit:
3D Mini Golf
Assualt Heroes
Big Board Games
Bomberman
E4
Marble Blast
Small Arms
Street Fighter 2
Sonic the Hedgehog
Zuma
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

mlappi sanoi:
Eilen tuli 10 koodia mailiin, mutta kaveri (boxin ostaja) ei ole saanu vielä mitään. Kesti reilu kuukausi lomakkeen lähettämisestä. Harmi kun sensible soccer myöhästy, joten se oli vaihettu johonkin toiseen.

Pelit joihin tuli koodit:
3D Mini Golf
Assualt Heroes
Big Board Games
Bomberman
E4
Marble Blast
Small Arms
Street Fighter 2
Sonic the Hedgehog
Zuma

Ah hieno homma, että homma toimii. Ei kai sit auta kun jäädä itse odottelemaan.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Jos jollakin on jo tuo 3D Mini Golf niin voisin ottaa koodin vastaan ;) jos joltain liikenee niin pistäkää privaan
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Argh. Nyt vasta huomasin tämän. Eliten sain pari viikkoa sitten. Pitääkö suomalaisen siis lähettää paperi Britteihin? Pitäisi näemmä olla perillä 14. päivä eli perjantaina. Ei taida ehtiä enää millään?

Ei kun se olikin 14. päivä joulukuuta 2008! Just vielä siis ehtii.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Hex sanoi:
Argh. Nyt vasta huomasin tämän. Eliten sain pari viikkoa sitten. Pitääkö suomalaisen siis lähettää paperi Britteihin? Pitäisi näemmä olla perillä 14. päivä eli perjantaina. Ei taida ehtiä enää millään?

Ei kun se olikin 14. päivä joulukuuta 2008! Just vielä siis ehtii.
Se on 14.12.2007

Me käydään Joensuussa vasta perjantaina eli 14 päivä, niin en pystykkään saamaan noita pelejä. :(

E: Typo
E2: Typo
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Hex sanoi:
Argh. Nyt vasta huomasin tämän. Eliten sain pari viikkoa sitten. Pitääkö suomalaisen siis lähettää paperi Britteihin? Pitäisi näemmä olla perillä 14. päivä eli perjantaina. Ei taida ehtiä enää millään?

Ei kun se olikin 14. päivä joulukuuta 2008! Just vielä siis ehtii.
Samaa tuskailtiin tässä kaverin kanssa, mutta oikeassa olet. Hyvin ehtii.
:D

Hene luetaan sitä lomaketta, tai Hexan postausta.
:p
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Mä oon nyt IHAN pihalla!!! :confused:

"Ei kun se olikin 14. päivä joulukuuta 2008! Just vielä siis ehtii." No EHKÄ nyt ehtii jos sitä on vielä vuosi jäljellä.

WTF?! voisko joku selventää nuo päivämäärät.
 
Ylös Bottom