Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

#3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Komissaarille kysymys että pitäisikö tähän liigaan ottaa sama käytäntö kuin ykkösliigassa että tänne ilmoitetaan aina kun on pelit pelattu? Näin ei tulisi simuloituja otteluja. Nimimerkillä huolissaan tappiottomasta rekordistaan :p
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Komissaarille kysymys että pitäisikö tähän liigaan ottaa sama käytäntö kuin ykkösliigassa että tänne ilmoitetaan aina kun on pelit pelattu? Näin ei tulisi simuloituja otteluja. Nimimerkillä huolissaan tappiottomasta rekordistaan :p

Sopiihan tuo.

Jos et jotain matsia ole saanut pelattua, niin aina jakson viimeisenä päivänä saa pelata CPU:ta vastaan, mikäli vaan vastapuoli on laittanut sen asetuksen päälle, että voi pelata konetta vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Komissaarille kysymys että pitäisikö tähän liigaan ottaa sama käytäntö kuin ykkösliigassa että tänne ilmoitetaan aina kun on pelit pelattu? Näin ei tulisi simuloituja otteluja. Nimimerkillä huolissaan tappiottomasta rekordistaan :p

Samaa mieltä, omakin recordi meni sitte siinä kun Washington vei simuloinnissa, kun ei oiken GM:ää näkynyt eikä ollut laittanut kyseistä asetusta. Pystyykö muuten laittamaan mitenkää sieltä komissaarin asetuksista, että saa pelata konetta vastaan, vaikka vikaksi kahdeksi tunniksi voisi laittaa, jos on todennäköistä että vastustaja ei tulee onlineen?
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Itsekkin kannattaisin kyseistä tapaa, eli mahdollisuus pelata CPU:ta vastaan viimeisenä päivänä.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Samaa mieltä, omakin recordi meni sitte siinä kun Washington vei simuloinnissa, kun ei oiken GM:ää näkynyt eikä ollut laittanut kyseistä asetusta. Pystyykö muuten laittamaan mitenkää sieltä komissaarin asetuksista, että saa pelata konetta vastaan, vaikka vikaksi kahdeksi tunniksi voisi laittaa, jos on todennäköistä että vastustaja ei tulee onlineen?

Washingtonia vastaan on minullakin peli pelaamatta, eikö näitä pelaajia voisi alkaa laittaa vaihtoon? Aktiivisempiakin varmasti löytyisi.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Pystyykö muuten laittamaan mitenkää sieltä komissaarin asetuksista, että saa pelata konetta vastaan, vaikka vikaksi kahdeksi tunniksi voisi laittaa, jos on todennäköistä että vastustaja ei tulee onlineen?

Ei pysty.


Washingtonia vastaan on minullakin peli pelaamatta, eikö näitä pelaajia voisi alkaa laittaa vaihtoon? Aktiivisempiakin varmasti löytyisi.

Itsellänikin peli Washingtonia vastaan, kaveri ei edes vastaa pelikutsuihin. Vaihtoon.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Floridan GM, x FunKy PandA haluaa vapaaehtoisesti toimia liigan ns. "bugikurinpitäjänä". Hänelle saa ilmotella näistä "glithaajista".


Palataan siis liigan alkuperäisiin sääntöihin jälleen.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Saako ottelut Dallasia vastaan nyt pelata CPU:ta vastaan jos uutta GM:ää ei tilalle löydy tänä päivänä?
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

[SUB]Minulla pelit pelaamatta Phoenixia ja San Josea vastaan.San Jose eu ole ollut pelaamassa ikinä samaan aikaan minun kanssani. Pelit jää nyt vissii pelaamatta kun kohta lähden kaverilla eikä siellä nettiä.Joten toivon ettei potkita pois, koska olen aktiivinen itse.[/SUB]
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

[SUB]Minulla pelit pelaamatta Phoenixia ja San Josea vastaan.San Jose eu ole ollut pelaamassa ikinä samaan aikaan minun kanssani. Pelit jää nyt vissii pelaamatta kun kohta lähden kaverilla eikä siellä nettiä.Joten toivon ettei potkita pois, koska olen aktiivinen itse.[/SUB]

Sama juttu täällä, molempia vastaa pelit mut aina eriaikaa boksil , mut nyt ollaa livessä jos kerkeis pelaa pelit pois
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Saako ottelut Dallasia vastaan nyt pelata CPU:ta vastaan jos uutta GM:ää ei tilalle löydy tänä päivänä?

CPU:ta vastaan saa hoitaa pelit aina viimeisenä päivänä, ennen jakson vaihtumista. Pahoittelut viivästyneestä viestistä.


Uusi jakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua perjantaihin, (7.12.) klo. 22:00 mennessä.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Milloin mahtaisi Anaheimin ja Los Angelesin GM:ät olla tavoitettavissa?
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Canucks paikalla tänään 17.45 asti ja huomenna n. 12 aina syklin vaihtumiseen asti jos nyt saatais pelattua pelit vs LA & ANA
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Luovutan komissaarin oikeuteni velipojalle. Gamertag Profeetta.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Ei kovin aktiivisilta jampalta vaikuta Anaheimin GM, viimeksi paikalla 4.12 eikä vastaile viesteihin, löytyy varmasti aktiivisempia tilalle.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Samoin Kyyntappaja vois vastailla viesteihin tuolla liven puolella että koska sopii pelit...
 
Ylös Bottom