Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
player_fin sanoi:Kuten sanottu jo moneen kertaan niin hyvin pystyy pelaamaan normaalilla kuvaputki telkkarillakin. Itselläni on PS3 ja X360 liitettynä 20" kuvaputki telkkariin.
petekki sanoi:Olen todella pahoillani
DarkSide sanoi:Tavalliseen töllöön suosittelen tota rgb-piuhaa.
Mulla on XO kiini 28 laajakuva töllössä joytech:in rgb-piuhalla ja ihan hyvä kuva on.
Toi joytech:in piuha ajaa saman asian kun ms:n piuha.
avanto sanoi:Onpahan taas oksettavan elitistisiä mielipiteitä ihmisillä. Pelaamiseen liittyy nykyään ihan liikaa toisarvoiset asiat, kuten vaikka juuri tämä HD -ready, LCD ym. diibadaaba, mitä ilman ei teknologiahutsujen sanojen mukaan edes pysty katsomaan pelejä kun silmät valuvat verta. XO:lla on PS2 grafiikat normaalilla teeveellä? Huh. Itse pelaan yleensä ihan perinteisellä 32" laajakuvalla ja kyllä erotan graafisen eron orginaali Boksiin. Olen myös pelannut LCD -televisiollakin, enkä tunne jääväni todellakaan niin suurista asioista paitsi, etten sen takia ostaisi konetta, että en haluaisi ostaa mitään vedätystelkkareita. Pelailen joskus myös Philipsin 21" peruspökäleellä, enkä siltikään koe mitään inhon tunteita, mutta taidankin kuulua siihen joukkoon, jotka romantisoivat videopelaamisen, eivätkä edes välitä kuin itse peleistä. Tiedä häntä.
ZedNut sanoi:Hmm.. Ostin tänään tuon Advanced Scart-kaapelin ja olen hieman pettynyt. Ainakaan Darknessia pelatessa en huomannut mitään eroa tämän ja boksin mukana tulleen kaapelin kuvanlaaduissa. Tv:nä on 100hz 32" laajakuva.
Mitenkäs teillä muilla eroa tulee? Joku kertoi, että Advanced-kaapeli selventäisi pientä tekstiä esim Darknessin sarjakuvissa...itselläni ei tosiaan mitään eroa ollut havaittavissa luettavuudessa.
Täytyy varmaan Dead Risingiakin testata vielä noiden pienten tekstien luettavuuden osalta.
kinkero sanoi:Kyl itelle riittää v.99 ostettu 28 phiips laajakuva. Box kiinni s-video kaapelilla, potuttaa vaa ku osa kuvast puuttuu reunoilta, en usko ett RGB korjais tilannetta.
ZedNut sanoi:Hmm.. Ostin tänään tuon Advanced Scart-kaapelin ja olen hieman pettynyt. Ainakaan Darknessia pelatessa en huomannut mitään eroa tämän ja boksin mukana tulleen kaapelin kuvanlaaduissa. Tv:nä on 100hz 32" laajakuva.
Mitenkäs teillä muilla eroa tulee? Joku kertoi, että Advanced-kaapeli selventäisi pientä tekstiä esim Darknessin sarjakuvissa...itselläni ei tosiaan mitään eroa ollut havaittavissa luettavuudessa.
Täytyy varmaan Dead Risingiakin testata vielä noiden pienten tekstien luettavuuden osalta.