Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

360 normi töllöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bob-Ursula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 360 normi töllöön?

Kuunaama sanoi:
Vai että PS2 grafiikat.
Itsellä Sonyn 32´´ laajakuvatelkku, ja advanced scart-kaapeli.
Kuva on kuin postikortti. Itse en ainakaan suurta eroa huomaa HD-telkkareihin.

Samaa mieltä. Itse pelaan myös Sonyn 32" CRT:llä ja kuvanlaatu on todella hyvä.
Resoluutio on tietenkin pienempi, mutta siitä ei ole ollut mitään haittaa vielä missään pelissä,
mitä olen pelannut (GOW, Forza, Bioshock). Mustakin on mustaa, toisin kuin LCD:ssä ;)

Itku meinaa tulla, kun joutuu nyt pelaamaan 20 tuumasella kuvaputkella.
Ei saakeli. Täytyy äkkiä saada rahaa jostain ja ostaa joku halpa 32 lcd.

W_ee sanoi:
Mustakin on mustaa, toisin kuin LCD:ssä ;)

Tuo nyt ei pidä enää nykyään alkuunsakaan paikkaansa. Itsellä on LG:n 32" LC51, jossa muistaakseni on jonkinmoinen systeemi juurikin tuota varten, jonka ansiosta musta todella on melkeinpä mustempaa kuin putkitelevisioissa. Kuten luultavasti melkein jokaisessa nykyisellään markkinoilla olevassa LCD:ssä on.

W_ee sanoi:
Mustakin on mustaa, toisin kuin LCD:ssä ;)

Lohduttaa muuten varmaan pirusti sen paskan kuvanlaadun kanssa.

Ja joo ei oo tosiaan enää toi kommentti kauheen voimissaan kun nykytason LCD:t on jo huippukamaa kontrastiltaan.

Jouluksi olen ajatellut hommata itselleni tämän Xbox 360:n premium mallin. Oliko kaapeli Advanced Scart AV millä sai sen parhaan kuvan ulos aivan tavallisesta kuvaputki telkkarista?

Myynnissä oli Microsoftin oma kaapeli hintaan 29e mutta esim. Polarpanda.comissa oli myynnissä tälläinen kaapeli http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?products_id=822. Kaapeli ei taida olla microsoftin oma mutta onko tarvikekaapelin ja microsoftin kaapelin välillä laadullista eroa?

Kiitos vastauksesta. Pitääpä sitten tuommoinen tilata jossain vaiheessa.

Joo, RGB-kaapeli on vaatimus jos haluat CRT-telkun kanssa ohittaa tämän paljonpuhutun PS2-tason. Mutta omasta mielestäni ei se SD-kuva pelikokemusta tapa, vaikka toisin kuin jotkut väittävät, eron 720p-tasoiseen kuvaan kyllä ehdottomasti huomaa. Itsekin vaihdoin teräväpiirtoon lähinnä siksi, kun vanha kuvaputkitelkku poksahti :D

Ylös Bottom