Vastaus: 3D - pelaamisen tulevaisuus?
Itse en ole innostunut 3D:n elokuvamahdollisuuksista, mutta peleissä sille voi olla käyttöä. Tässä auttaa sekin, että talouden loput 50% saa shutter-laseista päänsärkyä eikä ole kiinnostunut peleistä. Varmaan jonkinmoinen 3D-telsu tulee siis hankittua vielä tänä vuonna, niin tyhmää kuin se onkin sijoittaa ensimmäisen sukupolven laitteisiin.
Mietityttää vain, että miten jossain Killzonessa saadaan nykyisen 3D:n ongelmat ohitettua. Avataria katsoessa ainakin nopeissa panoroinneissa kuva meni aika puuroksi, ja jos peleissä nopeaa liikettä ei saada toteutettua paremmin, niin kokemus voi olla parhaimmillaankin ärsyttävä. Siksikin pitäisi pitää pää kylmänä ja odottaa, että tekniikka vähän kehittyy.
En ole toiveikas sen suhteen, että oppisin maltilliseksi.
Itse en ole innostunut 3D:n elokuvamahdollisuuksista, mutta peleissä sille voi olla käyttöä. Tässä auttaa sekin, että talouden loput 50% saa shutter-laseista päänsärkyä eikä ole kiinnostunut peleistä. Varmaan jonkinmoinen 3D-telsu tulee siis hankittua vielä tänä vuonna, niin tyhmää kuin se onkin sijoittaa ensimmäisen sukupolven laitteisiin.
Mietityttää vain, että miten jossain Killzonessa saadaan nykyisen 3D:n ongelmat ohitettua. Avataria katsoessa ainakin nopeissa panoroinneissa kuva meni aika puuroksi, ja jos peleissä nopeaa liikettä ei saada toteutettua paremmin, niin kokemus voi olla parhaimmillaankin ärsyttävä. Siksikin pitäisi pitää pää kylmänä ja odottaa, että tekniikka vähän kehittyy.
En ole toiveikas sen suhteen, että oppisin maltilliseksi.