Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48h Live aikaa

Voiko 48 tunnin live aikoja ketjuttaa? Eli jos mulla on viisi 48 tunnin live aikaa, niin onko minulla kymmenen vuorokautta aikaa pelata livessä putkeen:eek:?

En nyt ihan ymmärrä mitä tällä ketjuttamisella tarkoitat, mutta jokaisen liveaikakortin koodi pitää xboxiin syöttää ja koodin antaman ajan saat livessä pelata. Minun mielestä homma toimii niin että voit syöttää vaikka kaikki koodit peräjälkeen ja aina kun edellinen aika on kulutettu loppuun seuraava alkaa.... (korjatkaa joku jos meni väärin, näin homa toimii ainakin noiden kuukausiaikojen kohdalla):eek:
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Kuulkaas poijjaat.


Näin tään ketjun, ja rekkasin sen takia foorumille.

Nyt tarttis kipeästi noit ilmasia live aikoja.

Tuo paripäivää olis ihan hyvä, riittäväkin aluksi.

Tänään itseltäni live loppuu, ja seuraavana arkipäivänä olisi tarkoitus mennä ostamaan lisää.

Olisin todella kiitollinen.

Ja tosiaan, Voi niitä ''ketjuttaa'' :)


YV:nä kiitos, en kuitenkaan kerkee muuten.. :/
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Tarvitsen itsekkin liveaikaa 24h tai 48h. Pari klaanimatsia olisi tarkoitus pelata, joten menee kyllä varmasti oikeaan osoitteeseen täällä:).

Pistäkää privaviestissä koodi
 
Vastaus: 48h Live aikaa

En ole tässä pitkään aikaan, pelannut Xbox Livea, ja nyt tuli himo pelata taas Xbox Livessä. Kun olisi nyt yksi hyvä pelikin pelattavana mutta ei ole Gold Live aikaa. Olisin todella kiitollinen jos joku pistäisi yv:llä mulle 48h tunnin koodin, mutta voi sitä enemmänkin jos haluu. Mutta ihan 48h tunnin Gold Liveä oon hakemassa että voisi pelata hyvää peliä Xbox Livessä. :)
EDIT: Tarvitsisin sitä nyt todella paljon! ;/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Mulle saa nakata YV:llä 48h koodin, olisi mukava pelata livessä kun armeijasta lomilla :)
Kiitos!
 
Vastaus: 48h Live aikaa

olisiko kellään ylimääräistä? tarviis duke nukemin co-op acheja varten :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Nyt on muutoma päivä aikaa pelata niin jos joltain löytyy lappusia nii tänne vaan YV:nä!
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Tarkoittaako tuo sitä että voi pelata yhteensä 48 h vai tarkoittaako se sitä että kun sen aktivoi niin 48 h päästä loppuu?
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos jollain ylimääränen 48h Gold LIVE aika, nii heitä PMää mulle päin! Tulee tarpeeseen noita LIVE achievementtejä varten...
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Heittäkää mulle YV:llä 48trial -koodi. Liveä saan vasta jonkinajan kuluttua ja kiva ois välillä vähän speelata.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Mielelläni vastaanottaisin 48h jäsenyyden, kaverilleni antaisin. Laitelkaa privaa jos liikenee.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Nolottaa kysyä, mutta miten saan noista peleistä sen live-ajan käyttöön ? Olisi 3 peliä tuossa hyllyssä ja pitäisi sisältää ne live-ajat.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Nolottaa kysyä, mutta miten saan noista peleistä sen live-ajan käyttöön ? Olisi 3 peliä tuossa hyllyssä ja pitäisi sisältää ne live-ajat.

Niissä tulee sellainen mukana sellainen läpyskä, jossa on raaputuspinta. Raaputat sen, ja kirjoitat paljastuvat koodin boksin dashboardilla redeem code-tilassa.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos mulla on 2 tollasta 48h lappua, ja laitan ne yhtäaikaa, saanko ajaksi 96h vai kumoaako se toinen sen ensimmäisenä laitetun?
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Yhteen pötköön ne ainakin yleisesti menee.. näistä trial-koodeista en sitten tiätä varmaksi. :rolleyes:
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Löytyi 3kpl 48h koodeja kun kaivoin viimeks ostettujen pelien kotelot. Onko tarpeita, vastaukset tähän threadiin. Jos löytyy useampi halukas, ni pannaan yks koodi / heppu.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Löytyi 3kpl 48h koodeja kun kaivoin viimeks ostettujen pelien kotelot. Onko tarpeita, vastaukset tähän threadiin. Jos löytyy useampi halukas, ni pannaan yks koodi / heppu.

Yksi kappale kelpaisi tänne, pitäisi päästä testaamaan vastaostettua Halo 3:sta moninpelissä. :)
 
Ylös Bottom