Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48 h Live-aikaa

Viimeksi pelasin päälle 190 päivää sitten, joten olisi ihan hauska painella brittipenskoja seiniä päin haulikolla taas pitkästä aikaa.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Boxi oli puoli vuotta hajalla rrodin takia, nyt viho viimein kunnossa. Ois kiva kokeilla vähän mw2, löytyskös keltään koodia?
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Nyt ois tarvetta koodille ku ostin ton MW3, eikä mulla ainakaan siinä mitään trialia mukana tullut. Joten jos jollain ois nakata pummille yks koodi yksityisviestillä oisin tosi kiitollinen :)

Kiitos.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Nyt ois tarvetta koodille ku ostin ton MW3, eikä mulla ainakaan siinä mitään trialia mukana tullut. Joten jos jollain ois nakata pummille yks koodi yksityisviestillä oisin tosi kiitollinen :)

Kiitos.

Sait privaa ;)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos vaa joku pystyy heittämää ku loppu just tänää ja vasta ens viikolla saa uude live aja hommattua...
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos kukaan viittis vipata 48 tunnin koodin privalla ? :) itelle tulee live ajat vasta viikon päästä nii olis kiva päästä pelaamaan jo tota bf3 ! :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

jos joltain vielä löytyy ylimäärästä 48h trialia nii vois nakata ... :) ja kiitos etukäteen jos löytyy ...
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Juu tommonen mw2 löyty pitkän tauon jälkee hyllystä haluis vähän kokeilla ennen 12kk liveä. Jos joku vois sendii 48h trialin yksityisviestin. Oisin kiitollinen:)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Mullekkin olisi kyllä tarvetta tuolle 48h kokeilulle =) siitä olis nyt noin 2 vuotta kun viimeksi pelailin ennenkuin boxin möin ja juuri tänään kulutin 410 euroa uuteen vekottimeen ja muutamaan peliin jotka rantautuvat kämpille ti-to ensi viikolla. (mukaanlukien tietenkin skyrim ofc.) Olisi tosi kiva moikata kavereita jotka eivät minua varmasti enää muistakkaan kun olen niin elämääni laitellut järjestykseen tässä viimeaikoina :D ja pienistä tuloista riippuen en oikein enää peliaikaan saanut rahaa menemään.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Tässä olis pari koodia

H847W-7BMWP-J723R-22WHY-WT72G

DFF84-7V3D8-QK7VX-W7Y4M-9MQYT

Olkaa hyvät ja ilmottakaa tänne jos käytitte koodin ni ei tarvii kaikkien erikseen kokeilla
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Ei natsannut kumpikaan noista koodeista mutta onneksi paikallisessa myymälässä oli hyvänhintainen RE5 ja mukana oli 48h koodi. Juuri riitti rahat : D Ja uskoisin että noista muutamasta pelistä joita tilasin tulee samat, joten voin vaikka jaella niitä täällä jos nyt edes mukana on.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Täällä olisi tarvetta 48h koodille. Pitäisi kavereiden kanssa päästä pelaamaan Haloa viikonloppuna :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Sama täällä, tosin nhl12 olisi pelattavana. Jos joku voisi privana laittaa niin olisin kovin kiitollinen.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Täälläkin yksi innokas tarvitsisi 48h koodin jos vain jollain löytyisi. Voi laittaa privana, kiitos :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos jollakin löytyisi ja haluaisi tästä luopua, niin minä voisin privalla ottaa vastaan.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Oisko kellään ylimäärästä koodia :I vois laittaa privassa tuleen.. 208 päivää sitte viimeks online
 
Ylös Bottom