Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
OcaO sanoi:Itse olen pelaillut PS3lla kahden eri TV:n kanssa (Thomson 32" ja LG 37" molemmat "vain" HD ready) ja molemmissa mielestäni 1080i näyttää paremmalle.
Mutta on kai se 1080i:kin katsojan silmässä....
Tuomas sanoi:Tämä lienee tyhmin kysymys mitä voin esittää, mutta onko normaaliputkitv:stä harppaus tuommoiseen hdtv:hn niin iso että hankkiminen kannattaa.Tuleeko WAU yms elämyksiä ja onko grafiikka selkeästi parempaa kuin putki tv:llä.
eewokki sanoi:Hei, mahtaakohan joku viisaampi tietää että löytöökö semmoista hdmi jakajaa? Kun omassa töllössä on vain yksi hdmi paikka ja sekin on käytössä jo digiboksille ja pitäisi hommata uusi kotitatteri minkä liittäisin kanssa hdmi piuhalla.
lekonna sanoi:Tietenkin jos olet uutta viritinvahvistinta hommaamassa niin kannattaa samantien ehdottomasti hommata laite joka syö myös HDMI:tä sisään. Saat sen hdmi switchin ja vieläpä blu-rayltäkin pakkaamattomat ääniraidat myös surroundina samantien.
Hiikeri sanoi:Rupeaa olemaan hinta jo sinnepäin, ja jos jotain kiinnostaa Suomesta 37" LCD Full-HD(1920x1080) 999, 2x HDMI, Suomenkielinen valikko jne..
http://www.only4pro.com/index.php?id=showitem&index=1651
Zos kia cultus sanoi:Tuopa vois olla yksi vaihtoehto, itse siirsin HD telekkarin ostoa syksyyn, koska sillon saa samalla rahalla varmasti paremman Tv:n ja kesällä ei tule telkkaria katsottua muutenkaan, ei sitten yhtään. Joten ajattelin että on fiksua siirtää syksyyn sekä Tv:n että Ps3:n osto, mutta nyt näyttää tuo hinta sen verran houkuttelevalta että voisipa tilata, mutta onkohan tuo mylly mistään kotoisin? Tuon kokoluokan Tv ja vielä Full-HD
Siis PS2:n Tekken5:lla vai? PS3:n Tekken5 on 1080p resolla.Prisoner sanoi:Eilen ihmettelin miten tajuttoman hyvältä 480p-kuva (Tekken 5) voi näyttääkään. Ei täs mitään HD-konsoleita tarvita!
Hiikeri sanoi:Siis PS2:n Tekken5:lla vai? PS3:n Tekken5 on 1080p resolla.
Panasonicin plasmoja kehutaan kyllä kovasti. Ovat samaa tasoa tai vähän parempia, kuin Pioneerit, jos katsotaan puhtaasti kuvaa (Pioneerit näyttävät paremmilta).Ro0Ki3 sanoi:Sanokaapas te paremmin-tietävät, onko hyvä telkku kyseessä?
Panasocin TH-37PV60 olisi tarjouksessa 1299 ja äkkiseltään katsoin, että verkkokauppa.com:ssa sama telkkari yli 2500..
37" Plasma
1024x720
2xHDMI, 3xScart
jne.
Itse en näistä tiedä paljoakaan, kiitän.