Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rise of the Ronin

DestiZ

Well-Known Member
5884602b32fb914a7172be69abf251fd695c96c1.jpg

Nimi: Rise of the Ronin
Kehittäjä: Team Ninja
Julkaisija: Team Ninja
Alustat: PS5
Lajityyppi: Action RPG
Julkaisu: 2024

tämä oli itselleni pleikkarin pressin mielenkiintoisin peli, Kuulostaa aivan törkeän hyvältä :), pelihän tulee olemaan siis täysin Open World. ja kun tietää miten kovia ovat tuossa gearaus ja buildi hommassa tässä on itselleni yksi odotetuimpia pelejä :).

Team Ninja has confirmed that Rise of the Ronin is an open world action RPG. You'll be running, gliding, and horseback riding across 1863 Japan in a bid to restore order to a restless nation.

Game Set at the end of the Edo Period in late 19th-century japan, Rise of the Ronin is set during a tumultuous time of civil war between the shogun and anti-shogunate forces. Players will become the Ronin, a warrior without a master who is free to make their own choices.

Players will be able to use both katanas and new weapons such as firearms, which began to enter Japan during this time. The developers call this time "the darkest and ugliest chapters" in Japan's history and hopes to showcase this new era in the country

 
Tosin kun tiedetään Team Ninjan tarinsnkerronta taidot niin siltä en odota kyllä mitään. Mutta kunhan gameplay on kunnossa kuten aina on, kenttädesign ei ole yhtä huonoa kuin Final Fantasyssä niin tässä voi olla ihan mielenkiintoinen tapaus.
 
Tosin kun tiedetään Team Ninjan tarinsnkerronta taidot niin siltä en odota kyllä mitään. Mutta kunhan gameplay on kunnossa kuten aina on, kenttädesign ei ole yhtä huonoa kuin Final Fantasyssä niin tässä voi olla ihan mielenkiintoinen tapaus.

omasta mielestäni Nioh:ssa on ihan kovat tarinat, Stranger of paradise on sinänsä huono vertaus ku se on ilmeisesti tehnyt Team Ninjan, pienempi teami, Second team, ei team ninjan pää team, tämä taas tulee olemaan Team ninjan main teamin tekemä ja main projekti, joten uskon että laatukin tulee aika varmasti olemaan nioh laatua. ja nyt kun team ninja on omalla kotikentällään, niin varmasti kova peli tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
Näytti olevan Sony itse julkaisijana tässä tekeleessä ku trailerin katsoi.
 
Ai samurait on taas/yhä muodissa? Mikäs siinä.

Varovaiselle seurantalistalle, voi olla että kiinnostaa julkaisussa tai sitten ei. Open world action RPG ei nyt itsessään herätä mitään ajatuksia suuntaan tai toiseen.
 
Ihan mielenkiintoiselta näytti. Julkaisu onkin näköjään vasta 2024 niin ei tässä kannata hengitystä pidätellä. Stranger of Paradisestahan on vielä ainakin yksi (?) lisäosa tulossa. Ehtii sen sitten pelailla alta pois ennen tätä.
 
En tiedä mikä on, mutta jostain syystä itse en ole ikinä oikein lämmennyt sille combatille mikä Nioh-peleissä on ja tämän pelin combatin voisi kuvitella olevan hyvin samankaltaista mitä Nioh-sarjassa. Japanilainen kaupunki ja glider kumminkin herätti mielenkiintoa sen verran, että eiköhän tälle pelille pidä antaa mahdollisuus ja katsoa jos combatissa olisi jotain sellaisia muutoksia, että siitä voisin enemmän nauttia.
 
toivottavasti ei olisi yhtään nioh tai dark souls pelin tapainen niitä on jo liikaa ja antakaa muidenkin nauttia normi peleistä
 
toivottavasti ei olisi yhtään nioh tai dark souls pelin tapainen niitä on jo liikaa ja antakaa muidenkin nauttia normi peleistä
Jaapajaa. Sanoisin kyllä, että verrattuna niihin tavallisempiin ns. helpompiin peleihin noita Souls-tyyppisiä pelejä on kuitenkin todella vähän. Olisiko sinun itsesi syytä keskittyä siihen valtavaan tarjontaan niitä helpompia pelejä, kuin vaatia, että nimenomaan noiden haastavampien pelien tekemiseen erikoistuneet pelitalot tekisivätkin yhtäkkiä omasta pidempään olleesta näkemyksestään poikkeavia helpompia pelejä. Sen toki voisin itsekin suoda, että antaisivat peleihinsä vaikkapa mahdollisuuden alentaa vaikeustasoa valikosta, mutta silloin saisi olla vaikkapa joltakin osin rajoitettu pelin sisältöä jonkin verran suppeammaksi, mikä voisi kuitenkin kannustaa vastaamaan siihen haasteeseen mihin peli on alunperin suunniteltu. Tai olisi edes saavutukset osittain sidottu siihen suunniteltuun vaikeustasoon. Mutta aivan turhaa on kyllä mielestäni parkua siihen suuntaan, että Team Ninjan ja From Softin kaltaiset kehittäjät alkaisivat yhtäkkiä tekemään niitä yleisesti helpompia pelejä. Miksi niiden pitäisi? Eikö sinulle sitten riitä pelattavaa, vaikket pelaisikaan noita vaikeamman haastavuuden pelejä?
 
Viimeksi muokattu:
Arin kannattaa kokeilla peliä Steelrising, on souls-peli mutta halutessaan siihen saa kuolemattomuuden päälle optioista :) Sitähä oot aina toivonu, soulsia säädettävän vaikeusasteen kanssa?
 
Pientä katsausta siitä miten pelin lookki on muuttunut sitten julkistuksen.



Saanut myös ESRB arvion.


Peli kiinnostaa paljon enenmmän nyt kun tiedetään että tämä on casuaali markkinoille tehty peli eikä soulslike.
 
Uudesta pelikuvasta saa kyllä vahvasti sen kuvan, että kyllä sieltä jonkinlainen kenttämäinen Nioh 3 olisi kuitenkin pelisisuksiltaan tulossa. Sarjan veteraanina bongaan ihan samoja animaatioita ja liikkeitä yms. :D Onko tuo open world edes vahvistettu?

Maailman puolesta peli lienee ”realistisempi”, eli taruolennot yokait on jätetty pois, ollaan ihmiset vs ihmiset.

Toivottavasti Wo Longin parry on mukana, se oli paljon parempi kuin Nioh 2:n punainen liike.
 
Uudesta pelikuvasta saa kyllä vahvasti sen kuvan, että kyllä sieltä jonkinlainen kenttämäinen Nioh 3 olisi kuitenkin pelisisuksiltaan tulossa. Sarjan veteraanina bongaan ihan samoja animaatioita ja liikkeitä yms. :D Onko tuo open world edes vahvistettu?

Maailman puolesta peli lienee ”realistisempi”, eli taruolennot yokait on jätetty pois, ollaan ihmiset vs ihmiset.

Toivottavasti Wo Longin parry on mukana, se oli paljon parempi kuin Nioh 2:n punainen liike.


Hayashi says Rise of the Rōnin’s open world presented a welcomed challenge for the studio traditionally known for creating linear levels or, at most, large hubs. “Something we've always wanted to sort of do was to create an open-world title,” says Hayashi. “I think that was sort of a natural next step for us.”

 
Jotenki tulee semmoset Ghost Of Tshushima/Tenchu/Sekiro ym Nioh mitä näitä nyt onkaan sekoitus tästä mieleen. Mikä ei välttämättä ole huono asia.
 
Itsellä taas näihin Samurai peleihin on tullut vähän ähky Sekiron ja Tsushiman jälkeen, joten tuskin tämä menee heti hankintaan.

Mutta mielenkiinnolla odotan tätä. Niohit varsinkin olivat aika päteviä pelejä.
 
Toivottavasti ovat palanneet enemmän Ninja Gaiden juurilleen. En muista, että minkä niistä pelasin pleikalla läpi, mutta kyllähän se pelattavuus oli timanttia ja varmasti myös Sekiron tyypit ottivat siitä oppia.
 
toivottavasti ei ole mikään vaikea asteen peli mitä tämän firman edelliset pelit ovat olleet
 
Ylös Bottom