Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

A Way Out - vankilapako

Itse pelasin Slimillä, enkä havainnut mitään popuppeja ja grafiikka oli mielestäni hyvää laatua kaikinpuolin.

Peli itsessään oli positiivinen yllätys, toivottavasti vastaavia alkaa tulemaan lisää. Toteutus oli mielestäni erittäin hyvin tehty tällaiseen peliin, peli eteni jouhevasti kokoajan.
 
Tuli tämä Way Out nyt ostettua kun pelejä joita molemmat pelataan veljen kans on tosi vähän. Itse lähinnä urheilu pelejä. Veli taas tuollasia Assassin Creedin ja Bloodbornen tyyppisiä pelejä. Tämä nyt kiinnostaa molempia niin hakataan varmaan pääsiäisenä läpi tämä.
 
Tuli tämä nyt sitten ostettua ja pelattua veljen kanssa 2 kertaa läpi. Siinä sivussa tuli myös platina trophy. ;)

Sitten itse peliin: Onhan tuo hieno kokemus pelata tuollainen selkeästi tarinaan nojautuva peli läpi. Yleensä tarina ei minua sen kummemmin pelissä kiinnosta. Välillä oli pelissä kyllä tunne että katsoo animaatio elokuvaa eikä niinkään videopelin väliamimaatiota. Ehkä selvin esimerkki oli se
Bensa-aseman ryöstö jossa itse pelaaminen kesti ehkä 2 minuuttia muuten se kohtaus oli animaatiota.

Semmosia kummallisia lyhyitä pelaamisen kohtauksia oli muitakin. Pisteet peli saa siitä että tosi monessa paikassa on pakko pelata yhdessä sen kaverin kanssa. Näitä toivoisi olevan enemmänkin.

Pelin loppu oli iso pettymys mulle oisin toivonu
Räiskintää ja muuta ihan oikeaa toimintaa.
enemmänkin peliin. Nyt se yhteistyö on perusasioiden kuten oven avaamista suureks osaks.

Peli oli myös melko helppo ainakin kahdelle pelaajalle jotka pelaa ihan päivittäin.

Toivottavasti tämmöisiä tulee enemmänkin mutta se edellyttäisi että tämä menestyy.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tämä nyt sitten ostettua ja pelattua veljen kanssa 2 kertaa läpi. Siinä sivussa tuli myös platina trophy. ;)

Sitten itse peliin: Onhan tuo hieno kokemus pelata tuollainen selkeästi tarinaan nojautuva peli läpi. Yleensä tarina ei minua sen kummemmin pelissä kiinnosta. Välillä oli pelissä kyllä tunne että katsoo animaatio elokuvaa eikä niinkään videopelin väliamimaatiota. Ehkä selvin esimerkki oli se
Bensa-aseman ryöstö jossa itse pelaaminen kesti ehkä 2 minuuttia muuten se kohtaus oli animaatiota.

Semmosia kummallisia lyhyitä pelaamisen kohtauksia oli muitakin. Pisteet peli saa siitä että tosi monessa paikassa on pakko pelata yhdessä sen kaverin kanssa. Näitä toivoisi olevan enemmänkin.

Pelin loppu oli iso pettymys mulle oisin toivonu
Räiskintää ja muuta ihan oikeaa toimintaa.
enemmänkin peliin. Nyt se yhteistyö on perusasioiden kuten oven avaamista suureks osaks.

Peli oli myös melko helppo ainakin kahdelle pelaajalle jotka pelaa ihan päivittäin.

Toivottavasti tämmöisiä tulee enemmänkin mutta se edellyttäisi että tämä menestyy.
Moneks tunniks oli pelattavaa? Yhdellä pelin ostolla vissiin selviää ku jako pelin?
 
Peli läpi ja olihan miellyttävä kokemus, grafiikat nyt oli keskinkertaista ja animaatiot kankeita sekä jokunen surkea gameplay pätkä. Mutta tarina, hahmot, kelvollinen ääninäyttely ja monet mielenkiintoiset kohtaukset auttoivat peliä nousemaan keskinkertaisuuden suosta ja hyväksi coop peliksi joka jätti hyvän maun suuhun. Suosittelen pelamaan mutta vain hyvin läheisten ihmisten kanssa.
 
Ihan hauska 3/5 kokemus, joka olisi oikeastaan ilman co-op-aspektia aika heikko esitys. Mutta niin vain viihdytti hyvän peliseuran kanssa, joten varovainen suositus täältäkin, jos tiedät että sopiva pelikaveri löytyy.
 
Vaatiiko online co-op PS Plus-oikeudet molemmilta osapuolilta, mikäli pelataan niin sanotusti ainoastaan yhdellä fyysisellä kopiolla?
 
Vihdoinkin voisi pelata tän kaverin kanssa. Riittääkö että toinen meistä ostaa pelin ja mukana tulee sitten joku koodi, jolla toinenkin voi ladata pelin, vai meneekö jotain pelin jakamisella netin kautta? Saako kummatkin trophyt?

Ja onko tää ihan paska kun ei ole kuin 3 sivua täällä pelistä? o_O
 
Pelin ostaja saa koodin jolla voi invata kaverin mukaan ilmaiseksi (kaveri lataa free trialin tjs), vain pelin hosti/ostaja saa trophyt. Ei kai tää nyt ihan paska peli ole, (ite en ole vielä pelannut) mutta kyseessä melko pieni indiepeli jonka pelaa kerran läpi kertaistumalta, niin ehkä sen takia tässä ei ole sivutolkulla jutustelua.
 
En ainakaan pleikkarilla mitään koodia saanut. Riitti että kaveri lataa pelin ilmasen trial version ja sitten se henkilö joka on ostanu pelin antaa kaverille invin pelin sisällä. Olihan tämä tekele ostamisen arvoinen mitä silloin julkkarissa tän ostin.
 
No muistelin sit ihan omia, kuitenkin niin että se pelin ostaja on se "pomo" jolla on valtuuksia kutsua kaveria mukaan.
 
Pystyykö tätä pelaamaan pleikkarin ja boxin välillä? Vai pitääkö olla samat konsolit
 
Ylös Bottom