Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Älypokka

ColdFire

New Member
Tuli löydettyä ja testailtua konsolifinin mainois nimeltään Älypokka.
Suomalaisen tekemä visailupeli jossa pelataan oikeasta rahasta aivan kuin nettipokereissa.
Tässä tosin tuuri vastaa hyvin pientä osaa. Tietämys ratkaisee.

Itse ainakin innostuin kokeilujen perusteella suuresti.

https://www.texasquizem.com/web/alypokka/home

Kannattaa katsastaa sivusto, mikäli pikkukiva rahapeli kiinnostaa.
Ois kiva saada peliseuraa.
Sivusto avattu 17.11 joten hieman hiljaista vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Älypokka

Jep, kerrassaan loistava konsepti ja hemmetin hyvä peli, suosittelen kaikille jotka haluavat pientä taskurahaa :cool:
eikusta rekkautumaan vaan ja pelailemaan ahkerasti :)
 
Vastaus: Älypokka

Tuli löydettyä ja testailtua konsolifinin mainois nimeltään Älypokka.
Suomalaisen tekemä visaulupeli jossa pelataan oikeasta rahasta aivan kuin nettipokereissa.
Tässä tosin tuuri vastaa hyvin pientä osaa. Tietämys ratkaisee.

Itse ainakin innostuin kokeilujen perusteella suuresti.

https://www.texasquizem.com/web/alypokka/home

Kannattaa katsastaa sivusto, mikäli pikkukiva rahapeli kiinnostaa.
Ois kiva saada peliseuraa.
Sivusto avattu 17.11 joten hieman hiljaista vielä.

Kävinpä minäkin kokeilemassa ja tekemässä tilin. Tosin nyt alkuun pelasin vain leikkirahalla, mutta täytyy myöntää, että innostuin minäkin!:D
Seuraavaksi täytyy siirtää oikeaa rahaa ja kokeilla siipiä niin. :cool:
 
Vastaus: Älypokka

Itse en ainakaan rekisteröidy mihinkään tuollaiselle sivulle joka haluaa sotun rekisteröitymistä varten.
 
Vastaus: Älypokka

Itse en ainakaan rekisteröidy mihinkään tuollaiselle sivulle joka haluaa sotun rekisteröitymistä varten.

No suomessa pelifirmat vaatii sen, koska pitää olla 'luonnollinen henkilö' joka pelejä pelaa oikeesta rahasta. Veikkauksen peleihinkään ei pääse ilman hetua...

Ja tämä uusi laki joka on tekeillä nettipeleistä vaatii verotussyistä ihan varmasti hetun, joten sanotaan toisella kotimaisella, että: 'Get used to it!'
 
Vastaus: Älypokka

Mukavaa ajan vietettä iltaisin ja vaikka kaveri porukalla pelaamaan oikeel rahal niin saa sitä mukavaa viihdettä ja itselleen hyvän mielen jos onnistuu muutaman euron nyhtämään kavereilta^^
Suosittelen...
Ja se sotu homma on nyt aika lailla kaikissa pakollinen tuon uuden lain myötä kuten tuossa jotkut jo mainitsivatkin^^
 
Vastaus: Älypokka

Pointti siis lähinnä tämä:

Uusi navahööd sivu. Ei kunnon käyttäjäkokemuksia eikä vierailijana pääse edes kokeilemaan leikkirahalla. Ei kiitos.
 
Vastaus: Älypokka

Uusi navahööd sivu. Ei kunnon käyttäjäkokemuksia eikä vierailijana pääse edes kokeilemaan leikkirahalla. Ei kiitos.
Firma Älypokan takana on Alycan. Sekä sivusto että yritys itsessään ovat toistaiseksi kieltämättä lähes tuntemattomia, mutta toivottavasti eivät enää kovin pitkään. :)
 
Vastaus: Älypokka

Pointti siis lähinnä tämä:

Uusi navahööd sivu. Ei kunnon käyttäjäkokemuksia eikä vierailijana pääse edes kokeilemaan leikkirahalla. Ei kiitos.

Mun mielestä siellä oli testipeli. En sitä kuitenkaan itse koittanut, kun tein heti tilin....:rolleyes:
 
Vastaus: Älypokka

Pirun mukava peli tosiaan ois. Harmi vaan kun mainonta on vissiin jäänyt vain konsolifiniin.
Mukava ois pelailla, mut yleensä vain pari-kolme tyyppiä pöydässä niin on ihme nysväämistä.
Lisää porukkaa tarvittais.
 
Vastaus: Älypokka

Jonkin verran asiaa tuntevana voin vakuutta, että kyseinen pelisivusto on ehdottoman luotettava.

Ok. En halua aloittaa mitään kiistelyä aiheesta, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan mihin perustat väitteesi tuosta luotettavuudesta?

Ainakaan nuo Alycanin sivut eivät ole kovin luottamusta herättävät:
Esim. Rekrytointi osiosta poimittua:

Avoimet paikat

Emme juuri nyt etsi uusia rekrytointeja, mutta jatka tämän sivun tarkistamista ja ehkäpä piankin voit liittyä lahjakkaiden ammattilaistemme inspiroivaan tiimiin.


Hyvä jos tuo ylläoleva on edes suomenkieltä.

http://www.alycan.com/yritysinfo.php
 
Vastaus: Älypokka

tuli tehtyä tili ja vähän pelattua, niin huomaa kyllä eron nettiholdemiin. Yleensä kaikilta nettipokerisivustoilta jää kusetuksen maku suuhun ja että tommosta ei livepokerissa tapahdu, mutta älypokassa, oma tietämys ja nopeus ratkaisee, eikä tuuri tai se että talo huijaa.
 
Vastaus: Älypokka

tuli tehtyä tili ja vähän pelattua, niin huomaa kyllä eron nettiholdemiin. Yleensä kaikilta nettipokerisivustoilta jää kusetuksen maku suuhun ja että tommosta ei livepokerissa tapahdu, mutta älypokassa, oma tietämys ja nopeus ratkaisee, eikä tuuri tai se että talo huijaa.

Perinteinen vastaus, kun ei vain pärjää pokerissa. Uskomatonta soopaa. Livepokerissa tulee niitä tilanteita tietysti harvemmin, kun tunnissa pelaat sen 20 kättä ja netissä helposti yli sata. Mutta helpompihan se on tietysti syyttää pelin tarjoajaa jne. kuin sitä, että omissa taidoissa olisi jotain vikaa... "hei kyllähän mä kotipelitkin voitan, tän on pakko olla kusetusta".

Toki muutama saitti on jotka kannattaa kiertää kaukaa, kuten jokaisessa suositussa jutussa(Ultimate Bet, Absolute Poker), mutta jos laitat rahat vaikka PokerStarsille, Full Tiltille, Party Pokerille tai vaikka Betssonille niin voit olla varma, että omista kyvyistä se on kiinni.
 
Vastaus: Älypokka

Perinteinen vastaus, kun ei vain pärjää pokerissa. Uskomatonta soopaa. .

ja taas perinteinen vastaus kun et tiedä yhtään mitään mistä on kyse. Mulla on koneella yli 100 karmeata ohivetoa tallennettuna, ja pokeria en pelaa kuin viikonloppuisin nykyään, en tosiaankaan mitään sataa kättä kerralla tai päivässä. ja nimenomaan on kyse ohivedoista ei siitä että en itse pärjää. Musta alkaa ainakin oleen melko kohtuutonta kun 10:stä kädestä joissa vastusjalla on yks yks outtinen nini sieltä vaan tullaan ainakin 7 kerralla ohi. Kyllä se pidemmän päälle sapettaa kun luen vastustajan oikeen ja tullaan aina jollain runner runner värillä tai suoralla ohi. Joten pidetään ne mölyt mahassa. Ja kaikilla nettipokerisaiteilta meinaa niitä missä itse pelaan/olen pelannut, kuten Unibet ja Pokerihuone (myös paffilla on monesti aikalailla ohivetoja turhankin paljon) joista varsinkin jälkimmäinen on kyllä aivan uskomaton ohivedoissaan.

EDIT: lisättäköön vielä että en todellakaan pidä itseäni minään hyvänä, mutta nuo ohivedot msitä puhun, ei ole taidon aknssa mitään tekemistä. mainittujen saittien lisäksi olen pelannut mm. Ladbrokesilla, ja Betssonilla (comissa ja finissä) ja Pokerstarsilla. Aktiivikäytössä näistä ei ole siis enään kuin 2 Unibet ja Pokerihuone, kun on muutakin tekemistä ja lisäksi että hermot eivät kestä ainaisia ohivetoja. Tästä syystä nimenomaan en pelaa enää kuin viikonloppuisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Älypokka

Jonkin verran asiaa tuntevana voin vakuutta, että kyseinen pelisivusto on ehdottoman luotettava.

jep. erittäin luotettava meikänkin mielestäni on. mitään valittamista en pelistä/sivustosta löydä, paitsi sen, että melko usein painan väärä vastausta, koska yritän olla nopein ja heti painalluksen jälkeen tajuan painaneeni väärin... siinä on ainoa vika mun mielestä :rolleyes:
Mielestäni ei heti pitäisi alkaa nipottamaan että on p*ska... tutustumisia vain sivustoon ja vaikka harjoituspeliä, niin tietää paremmin, että mistä on kyse ;)
 
Vastaus: Älypokka

Oli mielessä että tänään ois voinu alkaa pelaan tätä mutta;

"****** ***********, your account with login ****** is not active. Please contact the administrator for more help."

Klikkasin kyllä sähköpostin aktivointilinkkiä useastikkin.

Yhteyttä olen kahteen otteeseen ottanut, ei vastausta.

Saattaa jäädä mun rahat saamatta, huono maku alkuun ainakin jäi.
 
Vastaus: Älypokka

Yhteyttä olen kahteen otteeseen ottanut, ei vastausta.

Saattaa jäädä mun rahat saamatta, huono maku alkuun ainakin jäi.
Kyseessä on uusi sivusto, joten teknisiä ongelmia voi alkuun tietysti olla. Ja noin pienellä yrityksellä tuskin on viikonloppuisin toimivaa asiakastukea. Rahasi kyllä saat ihan varmasti. :)
 
Ylös Bottom