Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Älypokka

Vastaus: Älypokka

Kyseessä on uusi sivusto, joten teknisiä ongelmia voi alkuun tietysti olla. Ja noin pienellä yrityksellä tuskin on viikonloppuisin toimivaa asiakastukea. Rahasi kyllä saat ihan varmasti. :)

En oo päässy depottamaan asti vielä, tarkotin että heillä jää minun rahat saamatta. Toivotaan että siellä joku on sunnuntaisinkin töissä. Kiinnostava peli kyllä.
 
Vastaus: Älypokka

Itse rekkasin juuri. Otetaanko tänään konsolifin-turnaus pelirahalla (virtuaalirahalla)? Myöhemmin kun on hieman tutustunut peliin, voidaan ottaa ihan real cashilla ;)
 
Vastaus: Älypokka

Itse en ole rekisteröitynyt ja betaan osallistuminenkin jäi hieman vähälle mutta voin sanoa, että sivusto on ehdottoman luotettava!
 
Vastaus: Älypokka

Onko mitään tietoa paljon tässä on kysymyksiä? Paljon pelaavat saavat hyvän edun jos samoja kysymyksiä alkaa tuleen uudestaan.
 
Vastaus: Älypokka

ja taas perinteinen vastaus kun et tiedä yhtään mitään mistä on kyse. Mulla on koneella yli 100 karmeata ohivetoa tallennettuna, ja pokeria en pelaa kuin viikonloppuisin nykyään, en tosiaankaan mitään sataa kättä kerralla tai päivässä. ja nimenomaan on kyse ohivedoista ei siitä että en itse pärjää. Musta alkaa ainakin oleen melko kohtuutonta kun 10:stä kädestä joissa vastusjalla on yks yks outtinen nini sieltä vaan tullaan ainakin 7 kerralla ohi. Kyllä se pidemmän päälle sapettaa kun luen vastustajan oikeen ja tullaan aina jollain runner runner värillä tai suoralla ohi. Joten pidetään ne mölyt mahassa. Ja kaikilla nettipokerisaiteilta meinaa niitä missä itse pelaan/olen pelannut, kuten Unibet ja Pokerihuone (myös paffilla on monesti aikalailla ohivetoja turhankin paljon) joista varsinkin jälkimmäinen on kyllä aivan uskomaton ohivedoissaan.

Ohivedot kuuluu pokeriin, ilman niitä ei kalat edes jaksaisi pelata pokeria, koska eivät saisi ikinä tuntea sitä voittamisen riemua. Joka päivä niitä tulee. Tänään itselle tullut kolme kertaa turpaan 90-10 tilanteesta, so what? Rolli on tarpeeksi hyvässä kuosissa niin nuo eivät vaikuta omaan peliin ja noi tilanteet pidemmän päälle käänty sinun ja minun hyväkseni. Pokerissa voi tulla helposti 50k-100k käden downswingeja ja kuten sanoit, että pelaat nykyään vain viikonloppuisin niin tuskin edes pelaat noin paljon käsiä vuodessa. On hyvinkin mahdollista, että tällä hetkellä onni näyttää sulle persettä, mutta fakta on, että jos useimmiten saat rahat keskelle niin pitkässä juoksussa olet voittaja.
 
Vastaus: Älypokka

Oli miten oli, pokerin ja sen välivedot voi jättää keskusteluista pois. Tällä ei ole pokerin kanssa tekemistä sinällään.
 
Vastaus: Älypokka

Ovat näköjään laittaneet houkuttimeksi tuonne sivuille suht arvokkaan (349e) digikameran joka arvotaan reganneitten kesken. Mulle kyl maistuis... :p Samoin tuolla on koko joulukuun freerolleja joissa jaossa ehtaa rahaa. Meinaan kyl pelata niitä, ilmainen raha kelpaa. :D

Edit:
Onko mitään tietoa paljon tässä on kysymyksiä? Paljon pelaavat saavat hyvän edun jos samoja kysymyksiä alkaa tuleen uudestaan.
Kyllä musta tuntuu että pelin luojat on sen verran panostanut tähän että niitä kysymyksiä sen verran on ettei niitä muista... varsinkin kun kysymyksiä on paljon samankaltaisia, saattaa mennä sekaisin... Muutamia tunteja olen tuota pelannut eikä kertaakaan vielä tullut samaa vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Älypokka

Ovat näköjään laittaneet houkuttimeksi tuonne sivuille suht arvokkaan (349e) digikameran joka arvotaan reganneitten kesken. Mulle kyl maistuis... :p Samoin tuolla on koko joulukuun freerolleja joissa jaossa ehtaa rahaa. Meinaan kyl pelata niitä, ilmainen raha kelpaa. :D

Edit:
Kyllä musta tuntuu että pelin luojat on sen verran panostanut tähän että niitä kysymyksiä sen verran on ettei niitä muista... varsinkin kun kysymyksiä on paljon samankaltaisia, saattaa mennä sekaisin... Muutamia tunteja olen tuota pelannut eikä kertaakaan vielä tullut samaa vastaan.

Kuten myös, mullekkin kamera kelpaa... Kuulemma kysymyksiä on tulossa kokoajan lisääkin, niin ei lopu kesken, eikä varmaa kovin helposti tule niitä samoja kysymyksiä... jos ei pelaa 24/7 :rolleyes::D
 
Vastaus: Älypokka

Kysymyksiä vaikuttaisi olevan enemmän kuin perinteisissä Trivial Pursuit lautapeleissä. Joitakin samoja kysymyksiä on muokattu niin, että kysymys muuttuu esim. päinvastaiseksi. Kysymykset ovat myös aivan uunituoreita. Eilen tuli vastaan kysymys jossa kysyttiin ketkä näistä olivat vuoden 2008 Big Brotherissa. Paljon pelaamalla hyöty jää siis aika marginaaliseksi kysymysten osalta.

Joulukuussa joka ilta freeroll, tänään tuplapotti :)
 
Vastaus: Älypokka

Nyt voi tosiaan osallistua Freeroll turnaukseen.
Tarkoittaa siis sitä, että sinun ei tarvitse laittaa senttiäkään omaa rahaa peliin. Osallistut vain turnaukseen ja voit voittaa rahaa.
 
Vastaus: Älypokka

Dartmore voitti ilmaisesta Bonuspottiturnauksesta melkein 200 . Aika hyvin. :)
 
Vastaus: Älypokka

Dartmore voitti ilmaisesta Bonuspottiturnauksesta melkein 200 . Aika hyvin. :)

Millainen kytkös sinulla oikein on tuohon firmaan, kun sitä näytät useammallakin sivustolla mainostaneen?

Itse peli vaikuttaa ihan hauskalta, mutta pelaajien pieni määrä ja vähän keinotekoinen panostusrakenne ei oikein houkuta. Lisäksi on outoa, että tuurilla väitetään olevan älypokassa vähemmän osuutta kuin pokerissa, vaikka hyödynnettävissä oleva informaatio eri panostuskierroksilla on huomattavasti vähäisempää kuin esim. perus hold 'emissa.
 
Vastaus: Älypokka

Millainen kytkös sinulla oikein on tuohon firmaan, kun sitä näytät useammallakin sivustolla mainostaneen?

Itse peli vaikuttaa ihan hauskalta, mutta pelaajien pieni määrä ja vähän keinotekoinen panostusrakenne ei oikein houkuta. Lisäksi on outoa, että tuurilla väitetään olevan älypokassa vähemmän osuutta kuin pokerissa, vaikka hyödynnettävissä oleva informaatio eri panostuskierroksilla on huomattavasti vähäisempää kuin esim. perus hold 'emissa.

Pelaan myös nettipokeria mutta Älypokka on ainakin itselle siihen nähden parempi vaihtoehto. Jos riverillä tulee pokerissa toiselle parempi kortti, sille ei voi mitään eikä sitä informaatiota ole ollut missään vaiheessa peliä, mutta jos Älypokassa tulee esim. aiheeksi maantieto, minulla on se tiedossa koko ajan eikä muilla ole siihen nähden tulossa mitään ihmekorttia jolla vetää ohi kalkkiviivoilla. Tämä siis oma mielipiteeni.

Olet täysin oikeassa että olisi hauskempaa kun olisi enemmän pelaajia ja siksi uutta peliä kannattaa auttaa asiassa. :)
 
Vastaus: Älypokka

Nyt on noin kk peliä takana ja reilu 30 voitolla. Huomaa kyllä eron pokeriin. Kaiken lisäksi verottajalle pitää ilmoittaa vuoden lopussa tästä saadut ansiot jos verottaja katsoo sen aiheelliseksi, koska kyseessä on taitopeli

EDIT: nämä voitot ovat tulleet siis pelkästään ilmaispeleistä. Yhtään omaa rahaa en ole pistänyt. Aina silti vähän voittamallani rahallakin pelaan, jotta pääsee bonuspottiturneeseen. Pelaan tuolla nimellä Cheat2Win
 
Vastaus: Älypokka

Nyt olis tarjolla arvonnalla uusille asiakkaille Nintendo DS Lite ja lisäksi iPod nano pelaajalle joka kerää eniten bonuspisteitä tammikuun aikana :)

Löytyisikö väkeä joku ilta pelaamaan Sit&Go peliä oikealla rahalla vaikka 2e+0,4 panoksella? :cool:
 
Vastaus: Älypokka

Ennustan lafkalle pikaista loppua. Pokeria pelissä ei ole nimeksikään, kun tärkein informaatio jaetaan kaikkien panostuskierrosten jälkeen. Käteispelaajiakin näyttää olevan ruuhkahuippuina 2, joka korreloi kyllä suoraan markkinointiin. Ei siinä mitään, rahasta visailu on ihan hassua, mutta ei tämä käytännössä hirvittävästi taitoa vaadi.
 
Vastaus: Älypokka

kun tärkein informaatio jaetaan kaikkien panostuskierrosten jälkeen.

Vinkit näkyvät järjestyksessä laajasta tarkempaan ennen jokaista panostuskierrosta. Kaikkien panostuskierrosten jälkeen paljastuu itse kysymys ja vastausvaihtoehdot. Ne eivät voi olla nettipelissä kovin kauaa näkyvissä, koska muuten vastaus googletettaisiin. Näin tein itsekin, kun vastausaika oli ennen 20sek.
 
Vastaus: Älypokka

Vinkit näkyvät järjestyksessä laajasta tarkempaan ennen jokaista panostuskierrosta. Kaikkien panostuskierrosten jälkeen paljastuu itse kysymys ja vastausvaihtoehdot.

Tiedän, mutta edelleen käytännössä ratkaiseva tieto paljastetaan viimeisen panostuskierroksen jälkeen, joka tekee vähän arpajaismeininkiä pelistä. Toki tietämys ratkaisee, mutta viittaukset taitopelinä tämän ja pokerin välillä menevät metsään reippaasti. Yhteistä näillä on lähinnä panostusrakenne.
 
Vastaus: Älypokka

Tiedän, mutta edelleen käytännössä ratkaiseva tieto paljastetaan viimeisen panostuskierroksen jälkeen, joka tekee vähän arpajaismeininkiä pelistä. Toki tietämys ratkaisee, mutta viittaukset taitopelinä tämän ja pokerin välillä menevät metsään reippaasti. Yhteistä näillä on lähinnä panostusrakenne.
Uskoisin, että homma toimii paremmin, kun pöydässä on riittävästi porukkaa. Silloin ei välttämättä rohkene lähteä lyömään rahojaan peliin aihealueesta, josta ei juurikaan tiedä. Jos pöydässä on vain pari-kolme tyyppiä, on se ja sama, vaikka ei tietäisikään, koska todennäköisesti kukaan ei lähde merkittävästi korottelemaan, ja lopussa voi vaikka arvata oikean vastauksen. Mutta yhtä lailla pelissä voi bluffatakin kuin pokerissa.
 
Vastaus: Älypokka

Uskoisin, että homma toimii paremmin, kun pöydässä on riittävästi porukkaa. Silloin ei välttämättä rohkene lähteä lyömään rahojaan peliin aihealueesta, josta ei juurikaan tiedä. Jos pöydässä on vain pari-kolme tyyppiä, on se ja sama, vaikka ei tietäisikään, koska todennäköisesti kukaan ei lähde merkittävästi korottelemaan, ja lopussa voi vaikka arvata oikean vastauksen. Mutta yhtä lailla pelissä voi bluffatakin kuin pokerissa.

Jees, aika samoilla linjoilla ollaan. Eli vaatisi varmasti ihan kunnolla porukkaa, jotta homma toimisi ns. oikeanlaisella tavalla. Kaikein kaikkiaan kuitenkin erittäin piristävä idea tämä kyseinen peli. Toivottavasti saavat lisää pelaajia mukaan, jotta homma alkaisi rullaamaan jouhevammin.
 
Ylös Bottom