Vastaus: Alan Wake [Hype]
Ois vaan arvostelija heittänyt sen 95 pojongia, minkä noiden plussien ja miinusten yhteenlaskuna itse saan aikaan, eikä alkanut vääntämään turhaa itkua.
Ja sanotaan jo seuraavaan vastaviestiin valmiiksi: Kyllä, 87 pistettä ja suositteluleima on todella hyvä arvosana. Siltikään se ei poista turhan nillittämisen turhuutta.
Näiden perusteella kyllä melkoisen ärsyttävä arvostelu. Toisaalta kovin hehkuteltu peli, mutta kuitenkin jätetty pisteet sinne masterpiece -tason alle ihan kuin vain kettuiluksi konsoli/fanipojille. Kaikki esitetyt miinukset ovat hyvin keinotekoisesti väännettyjä. Jos kerran tunnelma on mahtava, niin miten miinuspuolella voi olla kertojaääni, hudi ja tekninen kankeus? Ainakin minulle kaikki nuo elementit ovat nimenomaan tunnelman rakennusaineita.Arvosana: 87p ( pelit suosittelee)
+ Mahtava tunnelma ja miljöö
+ Hyvä rytmitys
+ Taistelu tukee fiilistä
- Latteuksia lateleva kertojaääni
- Paikoitellen teknisesti kankea
- Turha hudi
Ois vaan arvostelija heittänyt sen 95 pojongia, minkä noiden plussien ja miinusten yhteenlaskuna itse saan aikaan, eikä alkanut vääntämään turhaa itkua.
Ja sanotaan jo seuraavaan vastaviestiin valmiiksi: Kyllä, 87 pistettä ja suositteluleima on todella hyvä arvosana. Siltikään se ei poista turhan nillittämisen turhuutta.