Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kotimainen tapaus on kuitenkin kiva nähdä heti ja sitä on kiva tukea.
Jotain kehityksen loppuaikoina kuitenkin on tapahtunut, koska vielä noin vuosi sitten itse pelikin oli aidosti 720p. Toisaalta anti-aliasointia on parannettu roimasti, joten se selittää resoluution tiputuksen.Alan Wake features some unique rendering technology, and the whole is far greater than the sum of its parts, of which framebuffer resolution is just one. Yes, it's significantly sub-HD, but the visual composition of the game makes this far less of an issue than you'd expect.
Alan Wake säilyttää 30 fps:n ruudunpäivitysnopeuden varsin hyvin, ja ennen kaikkea piirtoetäisyys on välillä (peliksi) todella huikea. Remedyn mukaan maisemaa näkyy jopa 2 kilometrin päähän.We have some idea of how Alan Wake would have looked at 720p since earlier development footage was indeed running at the native HD resolution. Indeed, you can see it yourself by looking at one of Remedy's earlier developer diaries, which we had a go at analysing back in August last year.
In closing, we shouldn't lose focus of the fact that Alan Wake is a unique experience on console, technologically ambitious and beautiful to behold. For this reason alone, it's clearly worth serious consideration. But in many ways, Remedy's game reminds us of the original Assassin's Creed: the basic building blocks for a bloody good game are in evidence and the technology is clearly state-of-the-art. However, the comparisons with the Ubisoft game are valid in another way: both have amazing tech, and both fall somewhat short in terms of what the core gameplay experience offers.
Max Paynet tässä muuten varmaan viidettäkymmenettä kertaa jälleen läpipeluussa, ja onhan ne vain jotain sellaista, mitä peliala ei ole vieläkään onnistunut haastamaan.
Artikkelista näkyy selkeästikin jopa hieman Remedymäinen ilmiö; tekniikka on häikäisevää, mutta koska se ollaan rakennettu alusta asti itse, ei olla kunnolla ehditty sisällyttämään kaikkea tämän potentiaalia.
Toivottavasti saavat Max Payne 2:n tapaan jatko-osan muutamassa vuodessa, jossa tekniikka pääsee täyteen potentiaaliinsa.