Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
...vai onko kyse sittenkin omasta mielipiteestäsi pelistä?
Puheviestinnän 101, nouseva intonaatio EI kuulu suomen kieleen.
Ah, saisipa Max Paynet julkaistua GoW1-2-tyyliin, eli HD-skaalaus ja trophyt/achievementit.. Se olisi huikeaa..
Hukattua potentiaalia ja joku kämmää nyt oikein lujaa.
Liityn kuoroon. Vanhana Xbox-versionakin Payne rokkaa satasella, entäpä jos tämä tuotaisiin vielä kerran tähän päivään? Vasta äskettäin (tänään) sekä PC:llä että Xboxilla hakanneena nautin pelistä huomattavasti enemmän kuin suurimmasta osasta nykypäivän pelejä.
Kylläpä oli muuten paska artikkeli EG:ltä. Sivusto tiputtelee ainakin omissa silmissäni pisteitä oikein urakalla viimeaikojen kohelluksella.
Siis livestä saa kyllä ihan HD-kamaa jenkkiplacelta. Sinne siis jaksoa itse odottelen. Europlacella on jostain syystä SD-roskaa, joka nyt ei katsomiselämyksenä eroa Juutube-laadusta kuin ehkä epäedukseen.Mulle riitti pari sekunttia sitä pikselimössöä Livessä. Tosin molemmat jaksot olen katsonut jo parempana muualta, mut olisin mielellän ne kattonut sieltä uudelleen sohvaltakäsin.
Siis livestä saa kyllä ihan HD-kamaa jenkkiplacelta. Sinne siis jaksoa itse odottelen. Europlacella on jostain syystä SD-roskaa, joka nyt ei katsomiselämyksenä eroa Juutube-laadusta kuin ehkä epäedukseen.
Nyt voivat viimoisetkin epäilijät mennä itseensä ja harjoittaa katumusharjoituksia julkaisupäivään asti, jotta saisivat anteeksiannon:
IL arvioi Alan Waken: Mestariteos 9,5
Pitää aina muistaa sekin, että joka lehdellä ja nettisaitilla on (enemmän tai vähemmän) oma "kohderyhmänsä". Jonkin verran kirjoitustakin pitää sitten muokata kuhunkin sopivaksi. Iltalehden peliarvostelu on omanlaisensa ja sen kohderyhmäkin on varsin laaja. Miten sen korrektisti sanoisi.. taviksille? Tuollainen kirjoitus ei välttämättä (en kuitenkaan voi yleistää) sitten ihan täysin palvele/miellytä tosipelaajia.