wopsu
Well-Known Member
Peli läpi, vihdoin  Alotin kauan sitten ja olin melko pitkälläkin, mutta kesken jäi jostain syystä. Nyt aattelin kuitenkin aloittaa alusta ja luikautin läpi platinoiden samalla. Hyvä pelihän tämä oli, ja varsinki noi runsaat suomijutut oli törkeen hauskoja, lopputekstit ruutuun ja yötön yö soimaan
 Alotin kauan sitten ja olin melko pitkälläkin, mutta kesken jäi jostain syystä. Nyt aattelin kuitenkin aloittaa alusta ja luikautin läpi platinoiden samalla. Hyvä pelihän tämä oli, ja varsinki noi runsaat suomijutut oli törkeen hauskoja, lopputekstit ruutuun ja yötön yö soimaan 

Alotin kauan sitten ja olin melko pitkälläkin, mutta kesken jäi jostain syystä. Nyt aattelin kuitenkin aloittaa alusta ja luikautin läpi platinoiden samalla. Hyvä pelihän tämä oli, ja varsinki noi runsaat suomijutut oli törkeen hauskoja, lopputekstit ruutuun ja yötön yö soimaan