Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake

Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Kaksi ensimmäistä chapteria takana, ja täytyy myöntää, että onpa aivan käsittämättömän tunnelmallinen peli. Joku sanoi, että ei olisi päässyt vauhtiin juonen kanssa ennen kolmatta episoodia, mutta itseni se vei mukaan heti alusta alkaen. En vaan viitsisi nyt oikein pelata, koska se on sitten niin nopeasti ohi... :rolleyes:

Muutamia fiiliksiä:
Chapterin kaksi alussa siellä mökissä tien varrella on radio. Oli todella jännä kokemus nähdä Taken kävelemässä ulkopuolella ikkunassa. Yllätti todella pahasti.

Ihan hiessä olin kun pelasin nuo kaksi putkeen. Pitää katsoa jospa illalla/huomenna viitsisi jatkaa.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Tsaijai! Olisi hirmuisa vääryys tuhlata aikaani Alan Waken parissa yrittämällä sepustaa ylimääräisiä joutavuuksia, joten tyydyn tähän: Uskomattoman hyvin ja elokuvamaisesti toteutettu gameplay grafiikoiden kanssa joutuvat taka-alalle selkeästi tarinan iskiessä. Kuten odotinkin.

Argh!

<kevyt spoileri Episode 2:n alun pelin tapahtumiin liittymättömistä Manuscripteista>
The Sudden Stop -manuscriptit kertovat käytännössä Max Paynen tarinan virallisesti loppuneen.

En oikein tiedä, miten suhtautuisin tähän. Toisaalta on ihan mieletön fiilis, että Remedy muisti vanhoja faneja näin, mutta toisaalta tuli todella ikävä olo aikamme parhaan pelihahmon lopettamisesta näin julmasti. Todella haikeaa.

Jotkut teistä eivät varmaankaan ymmärrä moista tunnereaktiota, mutta jos joku peli on joskus vaikuttanut elämääni vahvasti, on se Max Payne. Tämä hahmo käytännössä asutti ajatuksiani koko nuoruusiän, sillä en ollut koskaan kohdannut mitään niin dramaattista. Joku jopa väitti, että muunnuin ekstrovertista introvertiksi pelattuani liikaa Max Paynea.

Noh, nytpä ainakin tiedän olla ostamatta Max Payne 3:a, kun se ei kaanoniin kuulu.

Taidan jättää pelaamisen tältä päivältä ja prosessoida tätä shokkia. Viralliset muistopuheet pidän myöhemmin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

On muuten harvinaisen hieno tuo limited edition. upeat materiaalitkin.
Kirjaa en ole vielä avannut mutta luen sen luultavasti ennen nightmarella läpäisyä.
Bonus Discillä on todella paljon sisältöä, ei takuulla jätä kylmäksi.
ja pelilevylläkin on muuten soundtrack, voivat normiversionkin ostaneet kuunnella biisejä;)

Ja sitten hieman asiaa pelin lopusta (ei spoilereista, mutta laitan tageihin kuitenkin)
Olipahan omituista, mutta silti erittäin hienoa kun lopputekstit olivat täynnä suomalaisia nimiä. Hieno tunne. (sama varmaan trials hd:ssä ja max payneissä jotka vasta aloitin). Ja samaten CE discin haastattelut + muu sälä oli hienoa katseltavaa kun suomalaisia tyyppejä täynnä:)
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Tätä peliä riittää kuvaamaan yksi sana: VAU!
Peli on todella hyvä. Tv-sarjamaisuus toimii hyvin ja jännitys on todella hyvin muotoiltua. Välillä on vähän rennonpaa, mutta heti kun rupee valot sammumaan, sumua tulemaan ja ääniä kuulumaan niin syke nousee runsaasti ylöspäin. Taistelu toimii hyvin ja välillä tulee oikeasti paniikki kun lauma vihollisia hyökkää ja joukossa isoja korstoja, ammuksia joutuu koko ajan lataamaan ja paristot tuntuu loppuvan taskulampusta koko ajan. Juoni on todella mielenkiintoisesti rakennettu ja hahmot ovat mielenkiintoisia ja hyviä(varsinkin Barry:)).
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Siis wau. Nyt täytyy kyllä sanoa että olen yllättynyt, positiivisesti.

Ihan aluksi, kun siellä mettässä piti juoksennella, niin tuntui ensivaikutelma ei ollut paras mahdollinen. Ei kuitenkaan kestänyt kauan kun nappasi mukaansa, ja jo ekan episoden jälkeen koukussa ehkä pahemmin kuin mihinkään peliin koskaan. :D Tunnelma on näin 15 vuotta pelaamista harrastaneellekin aivan ennenäkemätöntä, ja tästä se varmaan vielä lähtä aivan uusiin ulottuvuuksiin. Vähä pitää ootella että pimenee ja sitten jatkaa. ;) Loistavalta vaikuttaa kuitenkin tähän mennessä.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Uudelleenpeluun kannalta hyvä päästää valitsemaan niin episodi kuin sen sisältä kappale mistä aloittaa.

Toinen episodi takana ja tällä kertaa vastaan tuli ihan ilmi elävä bugi.:
2. episodin alkupuolen lomakohteessa tuli taas juonilöpinää ja hahmojen ajanvietehöpinää päällekkäin. Ruutuun jäi tekstitys "Haluaisin vuokrata mökin" tjsp vaikkei sitä ollut vielä sanottu. Muut tekstitykset näki sen, eli ne ilmestyivät tämän yläpuolelle (vai ala, kuitenkin) ja katosivat aivan normaalisti jättäen tämän viallisen näkyviin.

Tehtävänä oli mennä puhumaan Rustylle, mutta hän vain hoivasi koiraa ja puhui ainoastaan noita ajanvietehöpinöitään. Luulin jo joutuvani aloittamaan episodin alusta, kun mikään pelissä ei reagoinut niin että kulku jatkuisi.

Bugi asettui valikoissa käymällä, yhden käsikirjoitusen luin mutten tiedä olisiko tarvinnut. Valikosta palattua Rusty suostui puhumaan oikein ja tuo tekstityksenä näkynyt dialogi tuli ja häipyi sitten oikein.

Taistelusysteemi vaatinee hieman totuttelua ja kungfu-asennetta.
Flaret, ei ammuttavat, tuottivat ongelmia kun yritin käyttää niitä pitämällä niitä kädessä, jolloin peli hidastui epäkäytännölliseksi. Idea kuitenkin lienee vain vähän sohia hidastettuna lähimpiä ja tiputtaa soihtu sitten maahan ja sen turvin ampumalla viimeistellä loput.

Ja ilmeisesti on otettava opiksi olla tappamatta kaikkia ja juosta rehdisti karkuun, kun tappamisesta ei sinänsä mitenkään pelillisesti palkita.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Taistelusysteemi vaatinee hieman totuttelua ja kungfu-asennetta.
Flaret, ei ammuttavat, tuottivat ongelmia kun yritin käyttää niitä pitämällä niitä kädessä, jolloin peli hidastui epäkäytännölliseksi. Idea kuitenkin lienee vain vähän sohia hidastettuna lähimpiä ja tiputtaa soihtu sitten maahan ja sen turvin ampumalla viimeistellä loput.

Ja ilmeisesti on otettava opiksi olla tappamatta kaikkia ja juosta rehdisti karkuun, kun tappamisesta ei sinänsä mitenkään pelillisesti palkita.

Flaret ovat parhaita silloin, kun on esim. saarroksissa, tai muuten vain haluaa vähän saada lisäaikaa aseen lataamiseen tms. Heittää nopeasti flaren eteensä, niin vihut ottavat muutaman askeleen taaksepäin.

Sitä itse flare-asetta kannattaa sitten käyttää tiukempiin kohtiin ja mielellään johonkin "ryppääseen" vihuja (tai ainakin useampi kuin yksi vihu).

Tuosta tulikin mieleen yksi achievement-tipsi:
Itse sain sen "tapa 4 vihua yhdellä flare-shotilla" (Come one come all) siinä kohtaa, kun jossain rauniossa osa katosta sortuu jalkojen alta ja Takenit hyökkää. Juoksin äkkiä takaisin portaille (taisin listiä 1-2 matkalla) ja takaisin ylös. Sitten vain äkkiä flare-gun valmiiksi ja odotat että isompi porukka kerääntyy portaiden alapäähän (voi varmaan valolla vähän "hidastaa" niitä). Ja sitten flare-gunilla keskelle porukkaa hyvin ajoitettu laukaus.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Sain eilen pelin läpi nightmarella, suhteellisen helppo loppujen lopuksi, samoissa kohdissa tuli kuoltua kuin hardillakin. Rasittavampia ovat tietyt kohtaukset, joissa erilaiset tavarat lentävät päälle, eikä suojaa tunnu löytyvän. Tällä vaikeustasolla tuli useammin valittua pakeneminen taistelemisen sijasta, hardilla tuli oikeastaan aina tapettua kaikki.

Yllättävän kiinnostavaa oli pelata toisenkin kerran läpi. Todella harvassa ovat yksinpelit, joita itse edes kuvittelen pelaavani useaan kertaan läpi, mutta tässä oli mukava huomata, kuinka juoneen liittyviä asioita ymmärsi nyt paljon paremmin toisella peluukerralla.

Toiseen kertaan koettuna joudun yhtymään valitukseen: viimeinen episodi on aika heikko:
Vika episodi olisi kaivannut jotain samantyylistä huippukohtaa kuin 4. episodin taistelu rock-lavalla. Nyt viimeinen episodi jäi kokonaisuutana latteaksi. Itse pelin erilaisia tulkintoja mahdollistava loppu on mielestäni ihan hyvä, on ollut mielenkiintoista lukea erilaisia teorioita :)

Jotkut ovat puhuneet ammusten vähyydestä - en ymmärrä tätä, sillä itselläni on molemmilla läpipeluukerroilla ollut ainostaan pari (samaa) kohtaa, jossa oikeasti ollut pula ammuksista. Muutoin tulee vastaan item limit revolverin ammusten ja pattereiden kanssa jatkuvasti. Oma veikkaus, että osa pelaajista tuhlaa panoksia ampumalla vihollisia ennen kuin valo on tehnyt tehtävänsä?

Reilu 10 coffee thermosta puuttuu vielä, en tiedä jaksaako noita alkaa metsästämään, kun ei edes tiedä, mistä episodista noita voisi löytyä (tämä on ikävä puute). Pari manuscriptin sivua puuttuu myös, ne voisi vielä yrittää poimia :)
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Oma veikkaus, että osa pelaajista tuhlaa panoksia ampumalla vihollisia ennen kuin valo on tehnyt tehtävänsä?

Luultavasti juuri näin. Ampua ei tosiaan kannata ennen kuin "suoja" murrettu valolla. Äkkiä tuohon ainakin itsellä tietty rytmi löytyi ja pateja oli yleensä tarpeeksi.

Itselle nuo lentävät tavarat olivat vähän kaksijakoinen juttu, sillä en ole oikein varma toivatko ne mitään kunnon jännitystä peliin vai enemmänkin pientä komiikkaa.. Sinänsä kuitenkin vähän "erilaista" vastusta.

Itse vihuihin olisin kyllä toivonut
enemmän vaihtelua, sillä nyt ne kaikki tuntuivat aika samanlaisilta (vaikka pienia eroja olikin). Ja sitten tuollainen moottorisaha-kaveri tuntui enemmänkin jäänteeltä jostain RE-pelistä... Mitään pomo-taisteluita en varsinaisesti kaivannut, mutta ehkä nuo työkoneet voisivat olla pienemmässä roolissa jatkossa.
. Tuohon
vihujen vaihteluun
kannattaa Remedyn myös paneutua jatko-osassa (joka toivottavasti kuitenkin tulee).
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Tuli tänään vedettyä läpi ja olihan se ihan ok. Oli minullakin parissa kohtaa henki höllässä ja ammukset nollissa jo normal tasolla. Älkää nyt hyvät ihmiset valittako että peli on liian helppo tai jo eka dlc on niin vaikea että hermot menee sillä helpoimmallakin vaihtoehdolla. Tuota väistöliikettä en oppinut käyttämään kunnolla lainkaan sillä joko tein sen liian aikasin tai sitten herra wake lähti vain juoksemaan sivulle vaikka olisi pitänyt väistää. Tuon takia kohdat joissa kamaa lentää naamaan oli ärsyttäviä.
Lisäksi miinuksiin pääsee myös liika pimeydessä haahuilu. Esim silent hill: shattered memories rytmittää paljon paremmin valon ja pimeyden puolella olemisen. Senkin takia tuo harmittaa kun minusta peli oli aika komeaa katseltavaa päiväsaikaan mutta sitten ollaan 90% ajasta pimeässä.

Taistelu ei alkanut puuduttamaan, ihme sinänsä kun sitä samaa se kokoajan on. Sen sijaan tuo pimeys alkoi puuduttamaan ja se kun kokoajan menettää aseet. Normi fps peleissäkin kyrsii kun on hyvä määrä ammuksia ja aseita ja sitten ne otetaan pois. Tässä tuo tapahtuu joka episodin alussa ja välillä niiden aikanakin. Todella ärsyttävää.. Jos jatkoa tulee niin saa kyllä aika paljon tehdä uudistuksia ja korjauksia silä enää toisen pelin verran tuo pimeässä haahuilu ja lampulla sohiminen tuskin jaksaa kiinnostaa ainakaan sellaisena mitä se tässä oli. Lisää vaihtelua ja tehokkaampia lamppuja kiitos. Olihan tässäkin kolme eri lamppua mutta tuntui että ainoa ero oli patterien kestävyys sillä niiden isojen mörköjen "suojat" kesti aivan liian kauan.

Lisäksi auto aim ärsytti monta kertaa. Ei paljon naurata kun useamman vihun rypäs tulee kohti ja koitat tähdätä kaasupulloa, mutta peli laittaa tähtäimen aina vihun päälle. Sitten kun sitä yrittää alkaa siirtää niin tuleekin jo jostain osumaa.

Tarina kyllä oli rautaa ja sitä dlc:tä odotellaan jos se vaikka valaisisi muutamaa kohtaa. Jos tälle oikein jatko-osa tulee niin lisää vaihtelua ja esim tuo auto aim asia kuntoon ja sen väistöliikkeenkin voisi tehdä paremmin.

Pikku itku vielä siitä että miksi extras valikosta löytyvään soundtrack osioon ei ole voitu laittaa "play all" toimintoa. Monessa pelissä sama virhe. Onko jonku mielestä muka jotenkin käyttäjä ystävällistä että aina joutuu valitsemaan seuraavan biisin itse.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Whoa.

Siis whoa.

Kutsu Alan Wakea vähemmäksi kuin yhdeksi maailman parhaista peleistä, olet väärässä.

(Kokoilen ajatukset huomenna, nyt ei pysty.)
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Whoa.

Siis whoa.

Kutsu Alan Wakea vähemmäksi kuin yhdeksi maailman parhaista peleistä, olet väärässä.

(Kokoilen ajatukset huomenna, nyt ei pysty.)

Mielipidekysymyksiä. Hyvä peli, genreä löytyy markkinoilta turhan vähän (ainakaan hyviä), tuli ihan Silent Hillin alkuosat mieleen. Silti itse pidän enemmän Silent Hilleistä.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

4 episodia ehkä puolet takana ja tässä vähän mietteitä.

Tunnelma edelleen korkealla, mutta alkaa nyt jo hieman kyrsimään nuo metsäjuoksut. Mukavaa on aina kun jossain muualla seikkailaan, mutta sitten aina jonkun aasinsillan kautta taas joudutaan sinne metsään, ja nimenomaan yöllä. Juuri nuo hienot tapahtumapaikat vakuuttivat alussa, mutta nyt tuntuu että kenttäsuunnittelussa on otettu vähän takapakkia.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Tuota väistöliikettä en oppinut käyttämään kunnolla lainkaan sillä joko tein sen liian aikasin tai sitten herra wake lähti vain juoksemaan sivulle vaikka olisi pitänyt väistää.

Ymmärrän kyllä osan kritiikkiäsi (Wakessa oli osioita, jotka saattavat osaa pelaajista jopa puuduttaa yms), mutta tuo väistöliikkeen välttäminen on varmasti yksi syy miksi sessiosi oli ehkä astetta takkuisempi. Sillä kuitenkin sai pahassa paikassa vähän lisäaikaa ja jos juoksee karkuun niin luultavasti joutuu "matkalla" parit väistöliikkeet tekemään (vihut kun yleensä saavat Waken kiinni - varsinkin kun mies puuskuttaa jo pikku spurtin jälkeen).

Itse mielsin, että tuota pystyi "treenamaan" ikään kuin jo aika alussa, eli siinä kohdassa jossa
ekan kerran tulee useampi Taken polulla vastaan - siis sen jälkeen kun eka Taken esittäytyy alussa
. Tuossa jo kuolin muutaman kerran ja aloin sitten miettiä taktiikkaa myös väistöliikkeen kautta.

Mutta joo, kyllä itsekin toivon (mahd.) jatko-osaan enemmän päiväkohtauksia, eli että päivä ja yö olisivat enemmän balansissa. Mutta toisaalta pelin tarinassa
pahuus sikiää pimeydestä, joten ei välttämättä ihan helppo juttu.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Alan Waken toisenkin DLC-episodin nimi on paljastunut. Se on The Writer. Liekö jollakin käynyt pieni moka julkaisujärjestelmän kanssa, mutta sama näky kohtasi itseänikin eilen pelin ensimmäistä kertaa käynnistettyäni.
Upon looking at the Downloadable Content menu in Alan Wake, we have noticed that not only has “The Signal” been detailed with a countdown, but a 2nd DLC chapter has been announced. “The Writer” will be 800MSP and will have Alan enduring strange scenarios of some sort. The signal is not available for 2 months and yet another DLC is listed after it. Maybe this menu update was a glitch and not intended to be shown so soon, but we caught it.

PS. Eilen juttelin pitkään herra Mikael Kasurisen kanssa mm. noista kasvoanimaatioiden ongelmista yms. Mutta se oli ihan off the record -tarinaa, joten ei siitä sen enempää. Ja kävinpä miehen kanssa jopa saunassa ja näin sen valtavan... boolimaljan.

Lähde: Hell Descent
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Toissapäivänä meni läpi. Vaikka viimeiseen episodiin oli tungettu vähän liikaa toimintaa, lopetus oli kuitenkin todella hieno ja vaikuttava, vaikkei(omasta mielestäni) ehkä niin mullistava kuin Remedy oli sitä muistaakseni hehkuttanut.

Mutta kyseessä on kuitenkin yksi parhaimmista pelaamistani peleistä(vaikka olenkin sanonut tämän aika monen pelin kohdalla). Peliä pelatessa ihan unohti, että se on kotimaista tekoa. Ja kuten hc_cob jo sanoikin; tuntui aika erikoiselta katsoa lopputekstejä, jossa rullasi pitkä lista suomalaisia nimiä. :)

Pituutta olisi tosin saanut olla yhden tai kahden episodin verran lisää, vaikka kyllähän peliä pelatessa vierähti aika mukavasti aikaa.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

vern, tässä tiimille ihan pari pientä teknistä huomiota, jotka ovat tässä heti pelatessa tulleet mieleen.

-L-tattia täytyy pitää pohjassa, kun focusoidaan. Ei näin, todella ärsyttävää. Klikkauksella sisään, klikkauksella ulos.

-Pienet epäloogisuudet näppäimissä imo. Generaattoria käytetään B:stä, mutta sitten kuitenkin itse minipelissä rämpätään A:ta. En tiedä miksi, mutta itse aina hyppään generaattorin vieressä, ennen kuin muistan painaa B:tä. Kait Alanilla (pelaajalla) on kakat housussa, niin täytyy vähän verrytellä, ennen kuin vetää generaattorin käyntiin.

-Pelin epidosimaisuutta ei olla hyödynnetty loppuun:

Nyt kun episodi loppuu, tulee end of episode.. -teksti ja loppumusat. Tässä kohtaa jos lopettaa valikkoon, peli ei ole tallentanut ja joudut käymään ks. episodin viimeisen kohtauksen uudestaan. Tässähän ei ole mitään järkeä. Luulen, että aika moni haluaa nauttia pelin episodi kerrallaan, jolloin on typerää, että joutuu odottamaan seuraavan episodin "previously on Alan Wake" -kähinöihin asti, että peli tallentaa. Homman pitäisi mennä niin, että loppumusan jälkeen peli kysyy mennäänkö seuraavaan episodiin vai lopetatko tähän. Valittaessa lopetuksen peli aloittaisi seuraavalla kerralla "previously on Alan Wake" -videolla.

--

Itse pelistä tulossa fiiliksiä varmaan vasta, kun olen kaikki episodit kokenut. Nyt jo voin sanoa, että aivan huikeaa kamaa. Twin Peaks/Lost -vibat ovat kovia ja mielestäni peli on onnistunut viihdegenrejen sekoituksessa täydellisesti.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

-Pienet epäloogisuudet näppäimissä imo. Generaattoria käytetään B:stä, mutta sitten kuitenkin itse minipelissä rämpätään A:ta. En tiedä miksi, mutta itse aina hyppään generaattorin vieressä, ennen kuin muistan painaa B:tä.

Mulla ihan sama, ei meinannut millään tottua siihen, että A:sta hypättiin B:n sijasta. Olisin vaihtanut toisin päin, jos olisi ollut mahdollista.

Olen samaa mieltä muistakin huomioistasi.

HUD:ia ovat monet haukkuneet häiritseväksi, mutta itseäni se ei ärsyttänyt. Mielestäni "kompassi" voisi kuitenkin olla napinpainalluksen takana Mass Effectin tapaan, eli oikeasta tatista painamalla kompassi tulisi näkyviin.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Stammylla erinomaisia pointteja.

Mutta erittäin satunnaisia ja perustelemattomia ajatuksia itse pelistä: jotenkin huulisynkan puuttuminen (niin huonoa että lasken että sitä ei ole lainkaan) hajotti meikää ihan suunnattomasti. Muutenkaan en päässyt päähenkilöön sisälle vaikka kuinka yritin, jäi todella etäiseksi, ja juonikaan ei onnistunut kiinnostamaan. Episodien rytmitys oli hieman kummallinen, ja lisää jutustelua ja päivänvaloa olisi kaivannut. Viimeinen episodi tuntui lattealta ja loppuratkaisu oli semmoista 'Aha.'-tasoa.

Pelimekaniikkaan olisi kaivannut lisää vaihtelua, kaikki kortit iskettiin pöydälle jo melko alussa. Termoksia kerätessä saisi jostain näkyä episodikohtaiset tilastot niistä, rupeaa harmittamaan jos toisella läpipeluulla missaan jonkun niistä. Poets of the Fall jaksoi ärsyttää, Max Payne 2:ssa toimi, tässä ei enää. On se kuitenkin niin keskinkertaista musiikkia ettei mitään rajaa. Itse pelin musiikki oli erittäin toimivaa.

Jäi kauhean ristiriitainen olo. Jotenkin tuntui siltä että pelillä olisi ollut mahdollisuuksia vaikka mihin, mutta tekijät olleet vähän hakoteillä. Suuri osa käsiksestä/dialogista olisi kaivannut hiomista. Antaisin hatusta heitettynä arvosanaksi noin kolme tähteä viidestä.

Mutta kyllä tuosta pitää varmaan 1000 GS hakea.
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Nyt tuli vedettyä toisen kerran läpi ja tuntui kyllä paljon paremmalta tällä kertaa kun tiesi kuinka kauan siellä pimeässä ollaan eikä turhaan säästellyt flare gunia ja flashbangeja kun ne kuitenkin aina menettää. Tosin sitä väistämistä en hallinnut vieläkään. Kumma kun esim bayonetassa tuo sujuu ihan ongelmitta.
Tällä kertaa oli myös se LE:n mukana tuleva kommenttiraita päällä ja olihan se ihan kiva bonus, mutta ei mitään ihmeellistä. Eikä siihen tönkköön suomi englantiin meinaa tottua lainkaan. Eilen olisin antanut pelille seiskan, mutta nyt se on kyllä kasi. Limited editionin kamoista yksi bonus piste tuohon päälle.
 
Ylös Bottom