Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aliens vs. Predator [X360]

Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Vaikuttaa aika hyvältä peliltä. Mitä nyt alienilla oli aika hukassa kun harvassa pelissä voi pitkin seiniä ja kattoja sompailla mutta silti kuitenkin olen jotenkin vaan aina voittanut matsit, onko muut sitten olleet vielä huonompia pelaamaan :eek:) En tiennyt mitä tuolla Focus jutulla edes tehdään ja en sitä käyttänyt enkä osannut predatorilla käyttää sitä tykkiä siinä olalla :) Yksinpelikampanjat kyllä kinnostais pelata ja ehkä team deathmatchia. Ostoon varmaan menee.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Ite ne aio tuohon demoon koskea. Odotan kiltisti että peli julkaistaan ja sit yksinpelikamppiksen (practise-moden) kautta noihin moninpeleihin.
Aika varma että hahmojen käytön opettelu vanhalla koodilla toteutetun deathmatch hektisyyden keskellä ei saa aikaan kuin negatiivisiä fiiliksiä.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Tuossa tullut pelailtua tuota demoa boksilla, sekä vähän pleikkarillakin, kun siihen peliin vielä pääsi ja olen kyllä tykännyt. Demon pelimuodon valinta on kyllä mielestäni aika iso moka esittelemään itse peliä mutta muuten demo on vaikuttanut oikein hyvältä.

Tuossa jotkut miettivät tuota alienin hyppyhyökkäystä niin se onnistuu painamalla focusmoden päälle ja menemällä vihua sen verran lähelle, että koko ukko menee semmosen "pallon" sisään. Sen jälkeen vain light attack nappia niin saa hyppyhyökkäyksen aikaseksi. Valikosta saa myös päälle sellaisen asetukset, että alien tarttuu automaattisesti kaikkiin pintoihin ilman napinpainallusta. Itse pidän tästä, koska muuten tuo raja on vähän häilyvä, että mihin pintaan tarttuu ja mihin ei.

Ohjauksesta ei kyllä ole mitään valittamista ja hahmot ovat mielestäni hyvin tasapainossa. Tuo Grab-attack tosin on hiukan heikko, juurikin sen takia, että se animaatio kestää turhan kauan ja sinä aikana kerkeää toinen tyyppi tulla taakse ja tehdä saman itselle.

Grafiikka on mielestäni hyvää, kuten myös äänet. Ekaa kertaa marinella pelatessa meinasi jo vähän ruveta pelottamaan, kun motion sensorit piippaa ja ketään ei näe. :D

Mutta demo ei ainakaan itseäni saanut ennakkotilausta perumaan, että sitten jatketaan 19. päivä kokopelin merkeissä. :)
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Hmm, toivottavasti survival coop-tila ei ole sellaisessa pienessä tilassa paikallaan nysväämistä, vaan että kentät olis isompia jotain pienehköjä käytäväkomplekseja joissa tulis se fiilis paremmin esiin, kun voisi kierrellä pitkin käytäviä räiskien toistuvia alienaaltoja vastaan. Tässä pelissä nyt muu kiinnosta kuin yksinpeli marinella ja tämä survivalcoop.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Hmm, toivottavasti survival coop-tila ei ole sellaisessa pienessä tilassa paikallaan nysväämistä, vaan että kentät olis isompia jotain pienehköjä käytäväkomplekseja joissa tulis se fiilis paremmin esiin, kun voisi kierrellä pitkin käytäviä räiskien toistuvia alienaaltoja vastaan. Tässä pelissä nyt muu kiinnosta kuin yksinpeli marinella ja tämä survivalcoop.

Ymmärtääkseni kartat ovat "kahdessa alueessa" että toista on helppo puolustaa mutta toisessa onkin ne ammukset ja muut tavarat.

PS: Onko liekkarista mitään hyötyä teidän mielestä? Itse ainakin pidän sitä melko huonona loppujen lopuksi.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Onko liekkarista mitään hyötyä teidän mielestä? Itse ainakin pidän sitä melko huonona loppujen lopuksi.
Melko turhalta mutkalta tuntui. Itse en ole saanut sillä yhtään tappoa, vaikka olen paahtanut kuin viimeistä päivää.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Tuossa tullut pelailtua tuota demoa boksilla, sekä vähän pleikkarillakin, kun siihen peliin vielä pääsi ja olen kyllä tykännyt. Demon pelimuodon valinta on kyllä mielestäni aika iso moka esittelemään itse peliä mutta muuten demo on vaikuttanut oikein hyvältä.

Minusta perinteinen deathmatch on omalla tavallaan loistava valinta, sillä siinä jos jossakin pääsee kunnolla kokeilemaan rotujen eroavaisuutta. Meininki on kieltämättä välillä turhan intensiivinen ja välillä meinaa revetä perse backstabbereihin, mutta muuten en voi itse ainakaan haukkua pelimuoto valintaan.

Demo vaikutti aivan loistavalta ja uskon että campaingkaan ei tule tuottamaan pettymystä koko versiossa. Itseäni henkilökohtaisesti tuo Infestation ja Species Teamdeathmatch. =)
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Jokaisella on omapelimakunsa, mutta itseeni ei ainakaa peli kolahtanut yhtään. Tietenkin pitäisi perustella, mutta tuntuu, että mikään ei ollut mieleeni. Kokeilin kerran pelailla tuolla alienilla vai mikäköhän örrimöykky nyt olikaan. Tietenkin yhdellä kokeilulla on huono tehdä johtopäätöksiä, mutta ehkä näin on hyvä...säästyypä rahaa :D
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Kuinka kauan tässä demossa kestää päästä pelaamaan? Oon nyt koittanu parina päivänä ja aina siihe tulee se searching for match tai jotai vastaavaa..Siinä sitte oottelin sen 5-10min mutta mitään ei tapahtunut. Voihan se olla että en ollu vaa tarpeeksi kärsivällinen :D
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Yleensä peliin pääseminen kestää kyllä aika helvetin kauan, tosi usein tekee myös niin ettei löydä mitään peliä ollenkaan.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

IGN UK:n arvostelu oli vihdoinkin asiantuntevan arvostelijan kynästä. Totta kai olis voinut ysiäkin antaa tekstin perusteella, mutta tyytyväinen olen tähänkin.

Kyllä peli tulee rautaa olemaan, ei siitä ole epäilystä.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

OT: voe mahoton sentään, eihän tässä ole enään kuin tasan viikko pelin julkaisuun:eek: Mihin on tuo aika kadonnut? Niin kauan tätä odottanut että ei tunnu todelliselta että julkaisu on näin likellä....
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Pistin muutamia lamppuja rikki allulla mutta en tiedä miten se vaikuttaa ihmisen näkyvyyteen sillä allun jokapaikan näkö ei hetkahda ollenkaan, joten onko joku testaillut enemmän?
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

miten se vaikuttaa ihmisen näkyvyyteen

Jos oot yhtään marinella pelannut ni muutenkin on aika saakelin pimeätä (pelin vakiokontrastilla siis) ja sit kun lyöt vielä valoja särki niin ei se ainekaan auta (ihmistä) :D
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Kyllä meikämandoliino diggaa tästä pelistä kybällä. Pitää vaan toivoa, että mahdollisimman moni muukin ukkeli/akkeli tykästyy myös tämmöiseen ns. karuun (synkkään, tiukkaan turpaanmättöpeliin), koska "modernisodankäynti" ja "WW2" ovat loppupeleissä, vain niin loppuunkulutettuja aiheita (siis näillä nykyisillä "ideoilla" tehtyinä). Vaihtelu virkistää! Jo senkin takia, koska pelattavat hahmot ovat näinkin tylyjä, kuin tässä pelissä (Predat, Alienssit, Marinet) :cool:

HooCee suosittlee kaikille ;)
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]


Höh, Hakkiz ei ainakaan sitten ihan kympillä tuosta pitänyt. Vielä tätä kuitenkin odotellaan, mutta suhteellisen varovaisin mielin. Eli täällä palloillaan tällä hetkellä sen päätöksen kanssa, että pistääkö tuo jo julkkariksi tulemaan vai pitäisikö sittenkin ihan suosiolla odotella julkaisun yli ja katsella täältä foorumilta sitten porukan ensituntemuksia pelistä. Elämä on valintoja täynnä ja yleensä myös suhteelisen vaikeita sellaisia:).
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

No ei se Hakkiz tykännyt kympillä Forzastakaan. :)

Kyllä mä ymmärrän, jos ei ole oikealla asenteella/tottuneisuudella tällaisia pelejä pelaamassa, niin auttamattahan siinä nousee turhautuminen; AVP2 oli ensipeluulla mielestäni gauhiaa shaibaa, mutta siitä tuli yksi lempipeleistäni.

Arvostelusta löytyi kuitenkin edelleen asiaa, joka kuulostaa hyvältä:
Hakkiz sanoi:
Mitä Aliens vs. Predatorista sitten jää käteen, se riippuu mistä suunnasta sitä katsoo. Sarjan fanit saavat pelistä aimo annoksen tutun synkkää ja veristä hirviöhippaa, joka tuo useammin kuin kerran mieleen vanhat kunnon ysäriversiot.
Muuta en kaipaakaan.

Ja löytyihän tietysti se oikea syy, miks Hakkizin ajatukset olivat vähän muualla. Alkaa M:llä.
Hakkiz sanoi:
Ehkä olen Mass Effect 2:n kaltaisiin superhitteihin hurahtanut hölmö
;)
 
Ylös Bottom