Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Amiibot

JTahti

Well-Known Member
Minusta tuntuu että Nintendon uusi rahamylly eli amiibot kaipaa oman ketjun.

Nintendo.fi sivulla on esitelty mitä nämä amiibot on:

Amiibo esittelyvideo:


Tulevia Animal Crossing amiiboja mistä oli puhe E3 messuilla:
CHuhs67WsAArPTS.jpg:large


CK7FqQcW8AASCFb.png:large

Animal Crossing korttiamiibo 2.10.15

CLu-m8AWgAApAX7.png:large

Mew-Two - 23.10.15

CNLIwxcWsAAW5xT.png:large


CNLC_QzW8AAI7zY.png:large

27.11.15 tulee tuo seisova Yoshi. Mulla on ainoa amiibo tässä kuvassa näkyvä istuva Yoshi.

Shovel Knight
 
Viimeksi muokattu:
Vastaus: Amiibot

Mä oon kova rojun kerääjä, ja Amiibot on aina periaatteessa kiinnostaneet. Nintendon hahmot on vaan sellasia joita en juurikaan fanita - tai ainakin tähän asti julkaistut.
Mutta nyt ton Shovel Knightin julkistaminen sai mutkin oikein miettimään ennakkovaraamista.
 
Vastaus: Amiibot

Shovel Knight -amiibo avaa kaksinpelin Wii U -versioon Shovel Knightista? Muuta kustomoitavaa? Ja toimii vielä jatkossa muidenkin Yacht Club Gamesin pelien kanssa?
Kyllähän tuossa olisi ihan hyvät perusteet ensimmäisen amiibon ostamiseen.
 
Vastaus: Amiibot

Jos nuo Shovel Knight Amiibojen valmistus ja jakelu on pitkälti indie firman vastuulla niin onkohan niillä muskeleita viedä noita Suomeen?

Ei tuossa vissiin mitään ongelmaa. Tuota on näkynyt Verkkiksessä ja Konsolinetissä ennakkotilattavana, paitsi että Verkkiksestä tuo on jo varattu loppuun.
 
Vastaus: Amiibot

Salakavalasti on näitä Amiiboja eksynyt talouteen jo parikymmentä. Avopuoliso ihmettelee, mitä leluja mä ostelen. No minkäs sitä keräilijäluonteelleen mahtaa... Eihän minkään krääsän haalimisessa ole mitään järkeä, mutta eipä ole monessa muussakaan asiassa, jos rupeaa oikein miettimään. Haaveilen miesluolasta, jonne nuo saisi esiin kaiken muun krääsän sekaan.

Eiköhän Nintendo ole näistä rakentamassa pitkäikäistä juttua. Saas nähdä, keksivätkö Amiiboille jotain uutta käyttöä NX-konsolilla.
 
Vastaus: Amiibot

Itsekkin näihin hieman hurahdin tuossa kesän aikana ja kymmenisen kappaletta löytyy. Kaikkia en todellakaan koeta kerätä vaan vain ne jotka itseäni kiinostavat.
 
Vastaus: Amiibot

Täydensin aloitusviestiä. Siellä on nyt video ja linkki amiibojen yhteensopivuustaulukkoon.
 
Vastaus: Amiibot

Jes! Vihdoinkin Konsolinet toimitti Lapioritari amiibon jonka tilasin jo marraskuussa! :D Etteivät vaan olisi hankkineet Lapioritaria Keski-euroopasta, koska pohjoismaiden toimituksissa on selvästi jotain häikkää?
Tässä on mun tämän hetkiset amiibot:
amiiboukkeleita2ls8c.jpg

Laitoin kameraan elävät värit moodin, koska Nintendo. Yoshi ja Lapioritari on tilattu Konsolinetistä ja Mario ja Peach Verkkiksestä. Aloitusviestissä oleva yhteensopivuustaulukko on hieman epätarkka, koska siellä lukee että dr. Mariota voi käyttää vain joidenkin bonusjuttujen avaamiseen Mario Partyssä, eli read-only, mutta kyllä siihen amiiboon voi kirjoittaa pelitilanne dataa kyseisessä pelissä. Kerkesin jo testaamaan custom Knight moodia Shovel Knightissa ja amiibo selvästi toimii.

Nuo amiibot on tasokkaasti tehty. Marion lääkärintakin napit ovat kolmiulotteisia samoin kuin Peachin auki oleva suu.
 
Vastaus: Amiibot

Varmaan saatu batchi liikkeelle lapiomiehestä, itselle tuli kanssa toisesta puljusta.
Sitten vielä Bayonetta lisäksi, niin enpä nopeesti keksi muuta lisättävää tuohon suunniteltuun kahden Amiibon kokoelmaan.
 
Vastaus: Amiibot

CatR-dsXIAA9otE.jpg:large

Euroopan Nintendon Twitterissä näkyy lähikuvaa uudesta Susi Link amiibosta.
 
Vastaus: Amiibot

Onko kellään heittää vinkkiä mistä saisi Rosalina ja smash bros Zeldan ja mielellään ihan järkevään hintaan eli alle 20e / kpl.

Nyt olen tsekannut Zavvin, konsolinetin, discshopin, netanttilan, VPD:n, cdonin ja verkkiksen ja noita ei ole niissä myynnissä. Alkaa ideat loppumaan.
 
Vastaus: Amiibot

Onko kellään heittää vinkkiä mistä saisi Rosalina ja smash bros Zeldan ja mielellään ihan järkevään hintaan eli alle 20e / kpl.

Nyt olen tsekannut Zavvin, konsolinetin, discshopin, netanttilan, VPD:n, cdonin ja verkkiksen ja noita ei ole niissä myynnissä. Alkaa ideat loppumaan.

Järkeväällä hinnalla se ei lähtenyt mutta itse tilasin zeldan juuri cdonista viimeviikolla, tais päästä sit loppuu.
 
Vastaus: Amiibot

Discshopilla näkyisi olevan vielä 3 kpl Rosalinaa myynnissä hintaan 18 €/kpl:
http://www.discshop.fi/pelit/nintendo_wii_u/amiibo_super_smash_bros_rosalina/P103294

No pakkohan se oli laittaa tilaukseen. Vissiin olivat saaneet jostain lisää tai sitten haku ei vaan ole luotettava koska sillä en viimeksi tuota löytänyt ollenkaan. Varoiksi vielä tein haun sanalla amiibo, että se varmasti näyttäisi kaikki mitä varastosta löytyy.

edit: Testasin nyt uudestaan ja haku ei tosiaan löydä tuota jos sitä etsii sanalla amiibo. Jos etsii sanalla Rosalina niin sitten se löytyy.
 
Vastaus: Amiibot

No nyt on Rosalina hyllyssä susi Linkin kanssa.

amiibotgaprq.jpg

Vielä kun noille olisi jotain käyttöäkin ettei tarttis vaan koristeena pitää. Enkä nyt tarkoita mitään varsinaista amiibon taakse lukittua sisältöä kuten vaikka TP:n uusi luolasto jota pääsee pelaamaan vain susi Linkin kanssa vaan jotain kivaa extraa.
Uudessa 3ds:n kirbyssa ilmeisesti saa Kirbylle aktivoitua kyvyn ihan jokaisella amiibolla eli esim Mario amiibo aktivoi Kirbyn tuli kyvyn. Muistin juuri, että eihän perus 3ds osaa noita lukea ilman lisälaitetta joten käyttämättä jää.

Olisihan se ollut aikas hienoa jos vaikka zero suit Samus amiibolla olisi saanut hahmon käyttöön vaikka mario kart 8:ssa. Tuo olisi voinut olla vaikka statseiltaan täysin sama mitä joku jo valittavissa oleva hahmo joten tuo olisi vain kosmeettinen asia.
Nyt sillä saa vain asun rumalle Mii hahmolle joka jotenkin maagisesti on mario kartissa saanut vähintään 20kg lisää painoa verrattuna siihen miltä se mun WiiU valikoissa näyttää ja lisäksi se kypäräkin on niin ruma ettei tuota hahmoa vaan voi käyttää ollenkaan.
 
Ylös Bottom