Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Iivo sanoi:
löytyy seuraavat:
Dainty painting
Amazing painting

... ja jos väärennökset kelpaa niin myös moving painging :)
Ei kelpaa väärennökset. Dainty paintingin sain jo äsken. Huomenna voidaan tehdä kauppoja tuosta amazing paintingista.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

pistän vaikka tänään tilaukseen nookilta ni se on huomenna sitten tullut.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Menet sellasen viereen ja lähetät pullopostia. Eikös se niin ollut? Joku voi korjata jos olen väärässä.

Juu ja tuon jälkeen sitten vielä contact modeen, sen jälkeen saattaa saada pullopostia takaisin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Huomenna ja tänäiltana (tunnin parin päästä) jaan pois tavaraa, enimmäkseen turhaa rompetta mutta tavaraa kuitenkin. Tulkaa hakemaan tai sitten myyn ne Nookille.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Iivo sanoi:
Kurimus ethän ole poistanut mua listastasi?
En. Portit oli vaan kiinni kun pelasin mario karttia. Kohta aukevat taas. Sanotaanko minuutin sisällä.

edit: Tulehan käymään Iivo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmottakaahan jos turnippien hinnat menee teillä yli 200 bellssin. Voisin tulla myymään, ja antaa mukavasti rahaa siitä hyvästä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tänä päivänä on tavaraa vielä jaossa mm. fossiileja jonkun verran. Tulkaa hakemaan tai menee myyntiin.

Portit on koko ajan auki.

ja sitten jos joltain sattuu löytymään Playroon wall, Lacy paper, Mushroom paper niin minulle saa tuoda sellasia. Maksan kyllä eli katsokaa löytyykö kataloogista.

Pistän jossain vaiheessa pitempää listaa mikä kiinnostaa ja mitä oisin valmis ostamaan. Nintendo tavaraa saa tarjota.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisätkääpä minut myös listaan. Friend-koodini on 0945-6576-7328. Olen juuri aloittanut pelin, ja minuakin kiinostaisi saada Download-stationista saatavaa rompetta. (Minulla ei käytännössä ole yhtään mitään, joten en voi maksaa siitä, tai muustakaan käyttökelpoisesta esineestä...) Ilmoitelkaa, jos minut on lisättyt listaan, jotta osaan ottaa Friend-koodit.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:

Juu kiitos siitä. Pistän vähän vielä tarkemman kuvauksen, koska itsekin huomasin vasta, millä tavalla rekistöröinti toimii.

Hahmon nimi: Justware
Kylä: Likehome
Friend-koodi: Kuten edellisessä: 0945-6576-7328

Muistatkaa ilmoittaa, jos olette lisänneet minut listaan, jotta osaan laittaa myös itse.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kyläni mykkä kyborgi, Trooper on nyt lisännyt seuraavat pelaajat friendrosteriin, joten lisäilkääpä, niin pääsette tietöiden aikaankin kylään ym.

- Misse
- Bobby
- Link
- Justware *
- Jesse
- Nallet
- Maukka
- Lemu
- Vilo *
- Morso *
- Teemu *

*) myös nibR*FIN lisää tähdellä merkatut uudet pelaajat
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Siis mä oon varmaa aika vähä älynen mut minkä vieree pitää mennä et se toimii se Ds station?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

No siis sen DS stationin viereen itse. Vai mitä edes tarkoitat koko stationilla?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Niitä löytyy Tilt pelaajakaupoista, ja muista semmosista liikkeistä.
 
Ylös Bottom