Vastaus: Animal Crossing DS
Olipas kiva löytää kohtalotovereita! Ostin pelin noin kolme viikkoa sitten ja kaivoin sen kunnolla esille viikko sitten.. Ja hyvä kun oon laskenut sitä käsistäni sen jälkeen
Tällä viikolla tipahtaa luukusta toivon mukaan se USB-nettiadapteri, joten toivon mukaan pääsisin teidänkin kaupungeissa käymään. Omassa ei ole mitään supererikoista vielä, istutettu kookoskin kuoli
(luin vasta täältä että se olis vissiin pitänyt rannalle istutella). Kurimuksen kaipaama ylimääräinen mammoth torso löytyi maasta tänään, mutta se tais jo löytyä ajat sitten joltain?
Toivottavasti joku lisäilis mutkin listoilleen kunhan saan sen nettisysteemin ja sitä kautta sitten sen friend codenkin mitä jaella. Tällä hetkellä ainakin pelaan aika runsaasti, tosin töissä menee arkisin neljään asti. Voin myös raportoida turnipsihinnoista vaikka päivittäin jos jotain kiinnostaa. Mihis aikaan se Tom vaihtaa turnipsien hintoja? Lupaan ainakin olla kiltti vieras ja koittaa olla tallomatta kukkia tai muuta ilkeyttä. Kirsikoita voin tuoda mukanani, niitä kaupungissa on ihan riittämiin!
Ja tavaraa löytyy kaikenlaista jo, kun sitä kirjeissä tulee ja vähän joka luukusta. Viimeksi tänne on toiveita listannut Kurimus, ainakin löytyisi tuo Kiddie Clock kataloogista, muita pitää tarkistella..
Onko kukaan teistä muuten jo ns. aikuisiän saavuttanut? Kun itse olen siis yli parikymppinen ja silti tähän peliin koukussa
Että olenko jotenkin outo..