Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Oman kyläni portit ovat auki keskiviikkona klo 18-19, tiedotus tästä Boneylle ja Kurimukselle. Toki saa viipyä pitempääkin. Näin olisi tarkoitus, ilmoitan jos sattuu tulemaan esteitä. Muille kerrotakoon, että friend-koodini ja muut tiedot löytyvät edelliselta sivulta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Oisko kellään lucky gold cat ja/tai lucky black cat? Voisin maksaa niistä jonkun verran. Taikka vaihtaa johonkin. Mama ja baby panda kiinnostaa myös ja papa bear.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Keskuudessamme on punaisten turnipsien varastelija. Just kun pääsin kukkavarkaista eroon... noh uudet lähti jäähylle.

Brother Boney sanoi:
Kyläni mykkä kyborgi, Trooper on nyt lisännyt seuraavat pelaajat friendrosteriin, joten lisäilkääpä, niin pääsette tietöiden aikaankin kylään ym.

- Misse
- Bobby
- Link
- Justware *
- Jesse
- Nallet
- Maukka
- Lemu
- Vilo *
- Morso *
- Teemu *

*) myös nibR*FIN lisää tähdellä merkatut uudet pelaajat
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Murr mä en oo saanu vieläkää Wifii toimimaa siin on joku sellane et meil on joku sellane palomuuri et se ei päästä sinne wifii sisää mutta mä yritän niin kauan kunnes onnistun
:D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mitä kummaa tapahtui mä yritin pistää säilöön 20.000 Belssiä ja siel oli jo ennestää 35.000 belssiä ni ne 20.000 ei menny sinne säilöö eikä kätee! Ne katos
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pistän TAAS yhden listan tähän mitä tavaraa multa puuttuu ja mitä mielellään ottaisin/ostaisin/vaihtaisin.


-Moai Statue
-Tribal Mask
-Arc de Triomphe
-Merlion
-Pagoda
-Plate Armor
-Mouth of Truth
-Manekin Pis
-Tower of Pisa
-Compass
-Matryoshka
-Snowman
-Chocolates
-Portrait
-Town Hall Model

+Nintendo/Mario tavarat (paitsi kolikko, vihreä kilpi ja tiili)

paidoista puuttuu

-Blue Stripe Knit
+melkein kaikki "ei-tilattavat paidat"

ja hatuista puuttuu
-Crown

Sellaset tavarat puuttuu. Tarjotkaahan jos löytyy joku noista tai vaikka kaikki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:

Tää on ainoo mitä löyty. Voi tulla hakeen.

Muuten tänään torstaina huomasin, että turnipsit olivat yhtäkkiä jo pilaantuneet! Eikös niiden pitäisi kestää lauantaihin asti?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Muuten tänään torstaina huomasin, että turnipsit olivat yhtäkkiä jo pilaantuneet! Eikös niiden pitäisi kestää lauantaihin asti?

Kyllä niiden pitäisi kestää lauantaihin. Oletko sattumoisin siirtänyt pelin kelloa taaksepäin? Se kuulemma saa turnipsit pilaantumaan heti.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin seuraavien ihmisten friend-koodit listalleni.

Jootta
makedin
heplo
Azu
Voetto
ramvolter
Topiaz
Mage
miksu
Herkku
Ripe
Counter
zoom-jokke
huru1
Draco
livo
Juha S14:n friend-koodi
Hoske
Reiska-Repo
Kelli
nilse
Hunttis
Tetski
Leggi
Beza
Wille_90
Aozora
guru-guru
nallet

Eli lisäättehän minut myös ystävälistaani. (Koodini on allekirjoituksessa). Olen aktiivinen pelaaja, joka kaipaa hyvää seuraa peliinsä.

Brother Boney: Sinun kylällesi ei tunnu salaperäisesti pääsevän, vaikka porttisi olisikin auki. Pääsen muiden luokse, paitsi sinun. Tiedätkö tästä asiasta mitään?

Minulla olisi nyt tarjolla myös seuraavaa tavaraa:

molecule tee (T-paita)
sunset top (T-paita)
loud bloom shirt (T-paita)
four-ball shirt (T-paita)
ceramic tile (lattia)
rose sky shirt (T-paita)
backyard lawn (lattia)
citrus wall (seinä)
witch shirt (t-paita)
witch's hat (hattu)
lunar lander (huonekalu)
daffodil (huonekalu)
wobbelina (huonekalu)
top hat (hattu)
bonfire (huonekalu)
No. 1 shirt (T-paita)
candle (huonekalu)
princess shirt (T-paita)
big star shirt (T-paita)
ornate rug (lattia)
fairy tale floor (lattia)
fairy tale wall (seinä)
rocking horse (huonekalu)
toaster (huonekalu)
lab floor (lattia)
skull shirt (T-paita)
basic yellow bed (huonekalu)
exquisite wall (seinä)
stately wall (seinä)
tape deck (huonekalu)
blue flooring (lattia)
ball return (huonekalu) 2x
birdcage (huonekalu)
Mrs. Flamingo (huonekalu)
noble shirt (T-paita)
coconut palm (huonekalu)
mega plinkod (soittava toteemi)
modern tile (lattia)
modern wall (seinä)
biwa lute (huonekalu)
green wall (seinä)
wood paneling (seinä)
floral wall (seinä)
turntable (huonekalu)
high-end stereo (huonekalu)
anchor (huonekalu)
orange tie-dye (paita)
floral wall (seinä)
desert camo (paita)
blue check shirt (paita)
hi-fi stereo (huonekalu)
cabana dresser (huonekalu)
classic sofa (huonekalu)
cabana bookcase (huonekalu)
rubber tree (huonekalu)
huge shades (lasit)
caladium (huonekalu)
washer/dryer (huonekalu)
robo-table (huonekalu)
tea-set (huonekalu)
ranch couch (huonekalu
opulent rug (lattia)
imperial tile (lattia)
mega poltergoid (soittava puhallin)

Huhhuh, mikä vaiva oli listan tekemiseen. :I Mutta saatiinpahan sekin tehtyä. Jos jokin näistä tavaroista kiinnostaa sinua, niin ota yhteyttä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware, lisää mut kans: 0902-7169-6009, Pasane, kylä: Jouppila

e: avaan portit nyt, meen ite kattoon leffaa
 
Vastaus: Animal Crossing DS

pasane sanoi:
Justware, lisää mut kans: 0902-7169-6009, Pasane, kylä: Jouppila

e: avaan portit nyt, meen ite kattoon leffaa

Lisäsin myös sinut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Itsekin PITKÄSTÄ aikaa otin AC:n käteen ja hieman pelailin sitä. Ei hirveemmin ole maistunut sen jälkeen kun toinen DS sano sopimuksen irti, romahti kyllä homma kasaan sillon. Tästä jos uuteen nousuun? :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hieno homma että nallet teki comebackin tai jotain sinnepäin. Tilaa Boney tuo tavara niin tulen hakemaan sen joku päivä. Turnipsin hintoja voi taas lätkiä tänne jos hinta on yli 100bellsin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Brother Boney: Sinun kylällesi ei tunnu salaperäisesti pääsevän, vaikka porttisi olisikin auki. Pääsen muiden luokse, paitsi sinun. Tiedätkö tästä asiasta mitään?
.

Valitettava ongelma ja johtunee pelin tavasta jumittaa yhteys, jos kenttä on liian kauan aikaa punaisella. Yhteys pysyy päällä ja on rekisteröity WFC-palveliemella, mutta kuitenkaan portti ei varsinaisesti ole auki täällä päässä vaan on punaisella, eikä kenttä parane vaikka veisi konsolin aivan access pointin viereen. Tätähän ei tietysti aina huomaa, kun peli on sleepillä tai muuta. Mulla on access pointti toisessa huoneessa ja siksi seinien ja ovien vaikutuksesta kenttä menee joskus punaiselle ja yhteys voi jumiintua.

TOinen vaihtoehto on sitten, että on joku prosessi käynnissä, esim keskustelu tai vaikka kierrätyspöntön luukku auki, tai sitten kylä on täynnä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Olipas kiva löytää kohtalotovereita! Ostin pelin noin kolme viikkoa sitten ja kaivoin sen kunnolla esille viikko sitten.. Ja hyvä kun oon laskenut sitä käsistäni sen jälkeen :D

Tällä viikolla tipahtaa luukusta toivon mukaan se USB-nettiadapteri, joten toivon mukaan pääsisin teidänkin kaupungeissa käymään. Omassa ei ole mitään supererikoista vielä, istutettu kookoskin kuoli :mad: (luin vasta täältä että se olis vissiin pitänyt rannalle istutella). Kurimuksen kaipaama ylimääräinen mammoth torso löytyi maasta tänään, mutta se tais jo löytyä ajat sitten joltain?

Toivottavasti joku lisäilis mutkin listoilleen kunhan saan sen nettisysteemin ja sitä kautta sitten sen friend codenkin mitä jaella. Tällä hetkellä ainakin pelaan aika runsaasti, tosin töissä menee arkisin neljään asti. Voin myös raportoida turnipsihinnoista vaikka päivittäin jos jotain kiinnostaa. Mihis aikaan se Tom vaihtaa turnipsien hintoja? Lupaan ainakin olla kiltti vieras ja koittaa olla tallomatta kukkia tai muuta ilkeyttä. Kirsikoita voin tuoda mukanani, niitä kaupungissa on ihan riittämiin! :p Ja tavaraa löytyy kaikenlaista jo, kun sitä kirjeissä tulee ja vähän joka luukusta. Viimeksi tänne on toiveita listannut Kurimus, ainakin löytyisi tuo Kiddie Clock kataloogista, muita pitää tarkistella..

Onko kukaan teistä muuten jo ns. aikuisiän saavuttanut? Kun itse olen siis yli parikymppinen ja silti tähän peliin koukussa :cool: Että olenko jotenkin outo..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Onko kukaan teistä muuten jo ns. aikuisiän saavuttanut? Kun itse olen siis yli parikymppinen ja silti tähän peliin koukussa :cool: Että olenko jotenkin outo..
Kyllä täällä muutamia täysi-ikäisiä animal crossingin pelaajia on itse kuulun ainakin tuohon kastiin ja jos olen oikein ymmärtänyt niin muutama muukin. Mammoth torson olen saanut jo mutta tuo kiddie clock puuttuu vielä.
EDIT: Lisäsin yllä olevaan listaan puuttuvat hatut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom