Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Friend Code 3866-2550-0548
Kylän nimi: Catville
Oma nimi: Cattie

Mua saa nyt lisäillä listoilleen. En vielä oo päässyt testaamaan tätä toimintaa kenenkään kanssa, mutta portit on auki ja kylään saa tulla. Ainakin jonkun aikaa pidän vielä.

Ilmotelkaa vaikka yksärillä omat koodit jos lisäätte mut. Kun täähän ei vissiin toimi ennenkun molemmat on rekisteröineet toisen?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt avaan portit. Oon pistäny sut jo mun friend listalle Kurimus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Häh ilmotus taululle ei tullu mitää viestii et kauppa muuttuis. Teinks mä jotai väärin ? Voitteks tulla viel uudestaa tänne ostamaa jotaki ? Maksan vaik 50.000 belsiä. Portit on jo auki. Tääl alko sataa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

mgs175 sanoi:
Häh ilmotus taululle ei tullu mitää viestii et kauppa muuttuis. Teinks mä jotai väärin ? Voitteks tulla viel uudestaa tänne ostamaa jotaki ? Maksan vaik 50.000 belsiä.
Kyllä se riittää. Oottelet vaan. Jos ei tänään niin huomenna siinä lukee että laajentaavat.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Siirsin aikaa huomiseen, muttei siinä lukenu mitää. Tulkaa viel ´plz uudestaaa. Annan 75.000 belssiä jos tuut. Portit on jo auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Se varmaan johtu siit ku akku loppu just lopus ku se oli tallentamas pelii. Luulin vaa et se oli jo ehtiny tallentaa. Näin sen myyrän ekaa kertaa ja se puhu jotain tallentamisesta.

Tulkaa viel plz ostaa jotaki. Maksan uudestaan 100.000 bellsiä sille joka tulee. portit on koko ajan auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kiitos vierailuista Justware, Kurimus ja mgs! :D

Huomenna on Catvillessa kauppa suljettu, kun (kiitos Kurimuksen) se laajenee Nookingtoniksi. Luultavasti illemmalla on portit auki, kun päivä menee töissä. Saatan tulla myös muiden kyliin visiitille jos alkaa kyrsiä tuo kaupan kiinniolo :rolleyes:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kyllä, ilta kului mukavasti mgs:n luona käväistäessä, sitten pääsin vielä Cattienkin luona käymään, ja lähetin vielä teille kummallekin kirjeen postissa. :) En oikeastaan täysin tajunut, että Cattie on tyttöpelaaja, mikä luultavammin johtunee itseni absurdista näkemisestä käyttäjien olevan oletusarvoisesti miehiä.

Huomenna illalla on portit jälleen auki, sisään saa vapaasti tulla. Ja tulkaa sitten porukalla!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Huomenna olisi tarkoitus lähteä ostamaan uusi peli DS:lle ja tämä sattuu kiinnostamaan. Pelin idea on kuitenkin meikäläiselle aika vieras. Mitäs tässä tehdään? :D Ja tuo wi-fi ei ole pakollinen? Sekin pitää varmaan jossain vaiheessa hankkia. Minkäslainen tämä on "offlinessa"? Onko tässäkin Sims tyyliin, että hahmoa pitä itse ruokkia jne.?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Onkos kellään portteja auki?? Voisin tulla kylään.

Friend Code on: 3823-3055-1835
Nimi: Tuoppi Kylä: Bangol
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri sanoi:
Huomenna olisi tarkoitus lähteä ostamaan uusi peli DS:lle ja tämä sattuu kiinnostamaan. Pelin idea on kuitenkin meikäläiselle aika vieras. Mitäs tässä tehdään? :D Ja tuo wi-fi ei ole pakollinen? Sekin pitää varmaan jossain vaiheessa hankkia. Minkäslainen tämä on "offlinessa"? Onko tässäkin Sims tyyliin, että hahmoa pitä itse ruokkia jne.?
Minulle ainakin AC on lähinnä keräilypeli. Jos siinä on tavotteena saada velat maksettua niin ei varmasti pitkään peli viehätä. Hahmoa ei tarvii syöttää eikä sille tarvitse tehdä oikeastaan mitään. Eikä kannata ehkä simsiin verrata muutenkaan. Kyllähän tuota pelailee offlinessakin mutta kyllä se nettimahdollisuus on todella iso plussa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Kyllä, ilta kului mukavasti mgs:n luona käväistäessä, sitten pääsin vielä Cattienkin luona käymään, ja lähetin vielä teille kummallekin kirjeen postissa. :) En oikeastaan täysin tajunut, että Cattie on tyttöpelaaja, mikä luultavammin johtunee itseni absurdista näkemisestä käyttäjien olevan oletusarvoisesti miehiä.

Huomenna illalla on portit jälleen auki, sisään saa vapaasti tulla. Ja tulkaa sitten porukalla!

Khihi.. Mä taas ajattelin että tää on tämmönen "tyttöjen peli", mutta pääosa pelaajista onkin miehiä/poikia. Kävin eilen muuten testimässä myös Animal Crossing Communityn, sieltä löytyi peliseuraksi englantilainen 11-vuotias poika :p Sen kanssa otettiin 5 min kalastuskisa, jossa otin MURSKAvoiton Blue Marlinilla kun poikaparalla oli kämänen Salmon :cool:

Pitääkin tarkkailla postia, minäkin lähetin kirjeen kaikille joiden luona ehdin olla niin kauan että kerkesin postiin :D Pullopostiakin laitoin, en tiedä kyllä sen toimintaperiaatetta?

Tänään voisin tulla jonkun luo kalastamaan ja myymään kaloja Nookille, kun oma Nookkila laajentuu. Jos vaan teille sopii tällainen törkeä luonnonvarojen ryöväys :eek: Pitää katsella listoista että kenen luo pääsis, Catvilleen ei siis tänään ainakaan shoppailun merkeissä kannata tulla kylään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin juuti Kurimuksen ja Cattien listalleni.
Minun luona voi tulla käymään.
Pistän portit auki.

Cattie minun luokse voit tulla kalastamaan.

Saisin silloin ensimmäisen vieraan.

Portit kiinni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin sinut myös listaani.

En ehdi nyt käymään kylässäsi, mutta illalla minulla on mukavasti aikaa olla onlinessa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kiitos Justware kirjeestä!

Lisään Calin kunhan pääsen töistä, katotaan sitten jos vielä näkyy kylää online. Nyt taitaa mennä vähän iltapäivä/iltapainotteiseksi pelit tältä päivältä typerien työvuorojen takia :mad:

Aamulla huomasin että puut ja nurmikko on hieman eri väriset kuin ennen. Onko tämä nyt sitä syksyä?:eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kyl sinne ilmotus taulule tuli sittenki viesti remontista :D :D

Ilmotelkaa turnipsejen hintoja.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Aamulla huomasin että puut ja nurmikko on hieman eri väriset kuin ennen. Onko tämä nyt sitä syksyä?:eek:

Ei vielä ole syksy, mutta kohta on. Olen kuullut, että lokakuussa lehdet ovat keltaiset ja joulukuussa sataa lunta.:D

Täällä Nook maksaa turnipseista 94 Bels:iä
Lauantaisin Nook ostaa turnipseja halvalla.
 
Ylös Bottom