Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Minulla harmillisesti jäi miltei koko kesä tämän pelin kanssa kokematta, kiitos muiden kiireiden yms. Nyt taas innoistuin ja ajattelin aloittaa ihan alusta.

hahmo: voEtto
Kylä : Sol
FC: 2964-3124-6713

Tulkaa käymään, ja tuokaa mukananne hedelmiä, kirsikka jo löytyy multa. Myös haavi, kirves ja ritsa olisi kiva saada niin kerkeisi näitä kesän kaloja ja ötököitä pyydystelemään. Kiitos!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voetto sanoi:
Minulla harmillisesti jäi miltei koko kesä tämän pelin kanssa kokematta, kiitos muiden kiireiden yms. Nyt taas innoistuin ja ajattelin aloittaa ihan alusta.

hahmo: voEtto
Kylä : Sol
FC: 2964-3124-6713

Tulkaa käymään, ja tuokaa mukananne hedelmiä, kirsikka jo löytyy multa. Myös haavi, kirves ja ritsa olisi kiva saada niin kerkeisi näitä kesän kaloja ja ötököitä pyydystelemään. Kiitos!

Lisäile Voetto mut (allekirjoituksessa tiedot), lisään sut kunhan pääsen kotiin. Voin ainakin illemmalla tuoda hedelmälahjoja tullessani, jos ei oo muut kerenneet. Työkaluja ei valitettavasti oo mahista tuoda, kun Nookkila on tänään kiinni :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin sut jo Voetto ja Tumppi. Lisätkää mutki ni mä voin tulla vaikka heti kyläilee. Voin tuoda vaikka sulle Voetto: omenoita, päärynöitä, appelsiineja, persikoita ja kookoksia. :D :D

Friend code: 2062-3682-1534
Nimi: Pyyrrryy
Kaupunki: a baaa :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Tule vain heti kun pystyt. Hahmoni idlaa mutta jätä tavarat jonnekkin ja viestiä, itse en nyt millään kerkeä tulemaan juttusille kun pelaan tässä koneella. Mutta joskus lupaan kiittää vielä kunnolla. Kirves ja haavi olisi myös todella kiva :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ok tuun nyt. Avaa siis portit. Mä tuon sulle niit hedelmiä ja haavin ja kirveen. Jätän ne sun talon eteen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olisko kukaan näin illalla kiinnostunut tulemaan jos pidän porttia auki? Tai jos joku muu haluaa pitää?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Sori Cattie, silmiä alkoi verestämään. En voinut enää pelata. :( Muttamutta, jos pidät huomenna klo 20.00 porttia auki, joku tuttu voi piipahtaa luonasi.

Kuppi, hankalaa on kenenkään tulla, jos et kerro friend-koodia, ja muita tietoja jotka pitäisi rekistöröidä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Niin kannattaako tämä peli ostaa? Kertokaas mielipiteitä :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Sori Cattie, silmiä alkoi verestämään. En voinut enää pelata. :( Muttamutta, jos pidät huomenna klo 20.00 porttia auki, joku tuttu voi piipahtaa luonasi.

Kuppi, hankalaa on kenenkään tulla, jos et kerro friend-koodia, ja muita tietoja jotka pitäisi rekistöröidä.

No tuskimpa kukaan edes haluaisi tulla kun tänään vasta ensinmäisen velkani sain maksettua.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware: Munkin DS on ollut päällä koko PÄIVÄN melki, neljän jälkeen :eek: Kantsikohan ostaa tää wifi kun oli jo ennestäänkin addiktoitunut peliin..

kuppi, kyllä mä ainakin voisin piipahtaa :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri: Kannattaa ostaa tämä peli. Tulee paljon lisä iloa jos sinulla on wi-fi. Tänään olen pelannut jo 5h ja 4h netissä.

Cattie minne menit? Sanoit tulevasi takaisin mutta ei sinua näy missään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Justware: Munkin DS on ollut päällä koko PÄIVÄN melki, neljän jälkeen :eek: Kantsikohan ostaa tää wifi kun oli jo ennestäänkin addiktoitunut peliin..

kuppi, kyllä mä ainakin voisin piipahtaa :D
No tuus käymään:

Nimi: Tomi
Kylä: Preeria
Friend code: 1375 1748 0549

Cal tule sinäkin käymään jos jaksat :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cal sanoi:
Cattie minne menit? Sanoit tulevasi takaisin mutta ei sinua näy missään.
Eksyin Eidiosin kylään kun en heti nähnyt sua listoilla.. ja jäin suustani kiinni :D

Lisäsin myös kuppin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ei enää mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom