Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Avaan Nyt portit jos joku haluaisi tulla kyläilemään:D :D

Tästä päivästä lähtien siirrän joka ikinen päivä aikee eteenpäin päivän, koska haluan että mun kylässä on vähän erilaista kuin muualla. Älkää siis kuukauden päästä ihmetelkö että mulla on aika 15 päivää teitä edellä. Lisäsin sut Reno.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

mgs175 sanoi:
Avaan Nyt portit jos joku haluaisi tulla kyläilemään:D :D

Tästä päivästä lähtien siirrän joka ikinen päivä aikee eteenpäin päivän, koska haluan että mun kylässä on vähän erilaista kuin muualla. Älkää siis kuukauden päästä ihmetelkö että mulla on aika 15 päivää teitä edellä.
Voisitko lisätä minun tietoni, haluaisin tulla kyläilemään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattielle tiedoksi, portit ovat avoinna mikäli pääset nyt tulemaan.

[edit] Pääsi näköjään kaatumaan samantien, kun mgs175 tuli kylään. Kokeillaan uudestaan.
[edit2] Ja kaatui jälleen. Nyt jäi jopa harmittamaan. Taitaa DGL-4300 tykätä hieman kyttyrää jostain syystä, täytyypä säätää purkkia uudelleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Portit on auki :) En ainakaan huomannut että kellään muulla olis ollut nyt.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Portit on auki :) En ainakaan huomannut että kellään muulla olis ollut nyt.
Tuun käymään 5-10 min. päästä :)

Edit. Kerkesit lopettaa juuri kun olin tulossa :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nook maksaa nipseistä 162 bellsiä. Jos on kiinnostusta, niin portteja voisin availla joskus viiden maissa luultavasti.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Onko kellään tänään Redd kylässä? Vesisateista voisitte myös ilmotella tämän kuun loppuun asti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Portit on nyt auki, vähän meni myöhempään kun luulin. Ei kyllä sada täällä, muakin kiinnostais saada se coeala.. kala. Redd-päovä on maanantai mulla.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Portit on nyt auki, vähän meni myöhempään kun luulin. Ei kyllä sada täällä, muakin kiinnostais saada se coeala.. kala. Redd-päovä on maanantai mulla.

Vielä on tunnin verran auki ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Boney, ootko lisännyt mut listoille? Tiedot allekirjoituksessa. Nipsit myin tosin jo eilen, mutta aina olen innokkaana ottamassa vastaan uusia vieraita ja tutkimassa uusia kyliä. Oon sut ainakin rekisteröinyt jo aiemmin omaan listaan, ainakin ton sun vanhemman nimen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla vaihtu Friend code ja poistin samalla kaikki omasta listastani.
Uusi koodi on 1504-0271-1834
Pistääkää mulle vaikka yv:tä jos lisäätte minut listaan. Lisään sitä mukaa teitä kun lisäätte minut.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kaveriksi kukaan? Inhottavaa kun tutuilla ei tätä peliä ole. Olisi ihan mukavaa kokeilla. Yksäriä tulemaan jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mikä se Wi-Fi on? X) Maksaako se? Anteeksi jos kyselen tyhmiä, olen aika nOOb. :/
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kiitos vastauksesta. Ja se mötikkä on tilattu, kaikki hoidossa. (ko?) Mutta juu, ilmoittelen niille sitten koodini jotka olen lisännyt.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Kiitos vastauksesta. Ja se mötikkä on tilattu, kaikki hoidossa. (ko?) Mutta juu, ilmoittelen niille sitten koodini jotka olen lisännyt.
Juu, sillä pitäisi pärjätä. Ja tuolta nintendon sivulta kannattaa kattoa ne ohjeet miten sen saa sitten toimimaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tuli se Lyle oven eteen kun aloitin pelaamisen. No en sit ensin älynny että kuka se on niin aloin puhumaan ja sitten se lopussa halusi 3,000 belssiä et saisi sen vakuutuksen, niin vaikka kuinka vastasin että ei kiinnosta niin se jatkoi sen kysymistä. Pakkohan se sopimus oli sitten tehdä. Oli siinä jotain hyötyäkin, sainpahan päätettyä milloin Crazy Redd tulee visiitille kylääni.

Muistakaa, huomenna on Yay Day!
 
Ylös Bottom