Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Eiei. Tarkoitin siis 26.9, eli tämän viikon keskiviikkoa. Pahus kun livahti tuollainen virhe.

Hmm... Eli ilmeisesti tarkoitit siis tämän viikon keskiviikkoa, 27.9 :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Masi sanoi:
Hmm... Eli ilmeisesti tarkoitit siis tämän viikon keskiviikkoa, 27.9 :D
Ööm, juu. Kurjaa kun on niin hajamielinen tänään. Sitä paitsi minun piti järjestää se jo tiistaina, eikä keskiviikkona. Noh, päätös on jo tehty, ja kisat pidetään silloin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Onkohan Redd tänään jonkun kylässä? Voisin tulla Reddin juttusille jos on.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Täällä satais nyt :) Mä vasta nyt tajusin että se ihmekala ei ookkaan joessa.. No metsästys jatkuu. Portit on siis auki nyt.
Mistäs ihmekalasta puhut? Puuttu vielä vähintään 20 kalaa ja 25 ötökkää. Nyyh. Oon ihan murtunut.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Mistäs ihmekalasta puhut? Puuttu vielä vähintään 20 kalaa ja 25 ötökkää. Nyyh. Oon ihan murtunut.

Coelacanth, se uiskentelee meressä vain sateen aikana. Sain loppujen lopuksi ton sateen aikana niitä kaksikin :cool:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nookilla on tänään myynnissä throne, jos jotakuta kiinnostaa niin voi tulla illalla hakemaan sen pois.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Nookilla on tänään myynnissä throne, jos jotakuta kiinnostaa niin voi tulla illalla hakemaan sen pois.
Jesh, minua kiinnostaa äärimmäisen paljon. Ilmottele kun portit on auki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Ilmotelkaa muuten jos Nook maksaa klo 12 jälkeen eli iltapäivän puolella turnipseista yli 150 bellssiä. Siis jos teidän kylään pystyy jossain vaiheessa tulla myymään nipseja.
Nook maksaa nyt 262b per turnip.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jees. Nyt kaikki reilassa, lisäilkääpä minua, tiedot näet tuosta alapuolelta. Jeejeejepujee. Ja sitten jos joku voisi vaikkapa kyläillä joskus. HUOM!! Sain tämän USB:n vasta tänään, joten täytyy vielä harjoitella. Ja kaupunkiini ovat hedelmät tervetulleita. Omenat ovat alkuperäisiä ja kirsikoita sain kyläläiseltä.
Olen lisännyt:
- Cattie
- Reno
- Cal
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nook ostaa nyt turnipseja 118 bels.
Pistän myöhemmin portit auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voitko vielä tänää avata portit ?? Mullakun olis niin paljon nipsejä:eek: :eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kenelläkään portteja auki? Tekis mieli kyläillä... Ja jos jollakin on auki ja ei ole listallani, lisätkäämme toisemme!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voin tulla vaikka kyläilemään nyt. Avaa vain portit niin pääsen sinne:D :D
 
Ylös Bottom