Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Uaah, inhoan Lylea. Itsekin erehdyin kerran sille puhumaan, ja otti multa raukalta 3.000 bellsiä ja vaikka yritin perua n. 16 kertaa niin se vaan jankutti sitä. Eli pakkohan sille oli maksaa. :D Onko teidän kyläläisillä muuten paljon kirppuja? Mun kylässä on joka päivä varmaan kolmella asukkaalla kirppuja! Inhottavaa napata ne pois ku sitte aina vahingossa puhun niille... :D Ja mihin ne turnipsit voi laittaa? Ostin 720 ja ne vie aikas paljon tilaa. Enkä viittis oikein maahankaan heittää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Mun turnipsit on ainakin yhdessä huoneessa oman talon lattialla. Ostin itekkin nyt vähän enempi, joten ilmotelkaa ihmiset niitä Nookin hintoja, jos pääsis myymään sinne :D Siis jos Nook maksaa reilusti yli 100 bellssiä.
 
Animal Crossing DS kysymys...

Kuinka laaja peli Animal Crossing on? Kuinka paljon löytyy kerättävää? Valistakaa minua!
 
Vastaus: Animal Crossing DS kysymys...

G-gamer sanoi:
Kuinka laaja peli Animal Crossing on? Kuinka paljon löytyy kerättävää? Valistakaa minua!
Alue ei ole laaja mutta tavaraa on kyllä kiitettävästi kerättävänä. Avaatko Misse portteja jossain vaiheessa kun Katie haluaisi sinne.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Onko kellään tänään Redd kylässä? Vesisateista voisitte myös ilmotella tämän kuun loppuun asti.
Täällä satais nyt :) Mä vasta nyt tajusin että se ihmekala ei ookkaan joessa.. No metsästys jatkuu. Portit on siis auki nyt.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Perjantaina pelasin Animal Crossingia autossa ja huomasin, että ranalla oli pullopostia. Ja se pulloposti oli Cattielta.:eek: Hehee...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cal: Mikä mun posteista se oli? :eek: Mä en tarkalleen tiedä miten pullopostit toimii, mutta ne kai ajautuu jonkun sellasen rannalle joka omista listalaisista on online. Tai jotain.

Olipa antoisa sadepäivä Catvillessä, etana ja coela tuli napattua molemmat ja Kurimuskin tais saada mitä tarvitsi. Nyt siis portit on taas kiinni.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Cal: Mikä mun posteista se oli? :eek: Mä en tarkalleen tiedä miten pullopostit toimii, mutta ne kai ajautuu jonkun sellasen rannalle joka omista listalaisista on online. Tai jotain.

Tässä tulee: How are you? It´s night at Catville. I´m watching Super natural on Subtv...

Ja tosta jatkuu vielä yhellä sanalla.:D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mistäs saisi animal crossingin halvalla. Alkoi näet teidän kehuvien juttujenne jälkeen peukut syhyämään:)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Uutta tarkoitin. Unohdin hajamielisenä ihmisenä mainita sen viestissäni.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt ei tarvii minulle enää ilmotella sateesta. Sain tarvittavani kiitos siitä Cattielle.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ajelehtiipa ne kauan! Toi supernatural-viesti kun lähti maanantaina liikkeelle.

Nyt lähen taas seikkailemaan tai avaan omat portit jos ei löydy seikkailukohdetta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Moi vaan kaikille pelaajille. Liityn joukkoonne iloisin mielin. En ole vielä hankkinut Wi-Fi kaapelia, mutta eiköhän sekin tule pian ostettua. Tiedättekö yhtään hintoja? mistä voisi saada esullisimmin?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

NO NYSSE O TÄÄLLÄ!!11

No ei kun, kilparatani valmistui viimein. Pakko myöntää, että siitä tuli todella upean näköinen. :) Eikä se ainoastaan ole rata, siinä on myös paljon sellaista mitä kaikissa radoissa ei ole. Mutta sen ilon säästän vielä yllätyksenä.

Minun kilparatani juhlalliset avajaiset järjestetään 25.9 keskiviikkona klo 21.00. Silloin järjestetään myös kaikille jotka mahtuvat kylään, yhteinen kisa. Muistakaa kaikki olla silloin paikalla!

Sääntöinä on vain, ettei radalla saa oikoa luihumaisesti. Myös lapiota tai muuta esinettä ei saa käyttää kisan aikana! Toivotan kaikille osallistujille onnea kisoihin!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
NO NYSSE O TÄÄLLÄ!!11

No ei kun, kilparatani valmistui viimein. Pakko myöntää, että siitä tuli todella upean näköinen. :) Eikä se ainoastaan ole rata, siinä on myös paljon sellaista mitä kaikissa radoissa ei ole. Mutta sen ilon säästän vielä yllätyksenä.

Minun kilparatani juhlalliset avajaiset järjestetään 25.9 keskiviikkona klo 21.00. Silloin järjestetään myös kaikille jotka mahtuvat kylään, yhteinen kisa. Muistakaa kaikki olla silloin paikalla!

Sääntöinä on vain, ettei radalla saa oikoa luihumaisesti. Myös lapiota tai muuta esinettä ei saa käyttää kisan aikana! Toivotan kaikille osallistujille onnea kisoihin!
Voitko lisätä minut? Lisäsin sinut.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Minun kilparatani juhlalliset avajaiset järjestetään 25.9 keskiviikkona klo 21.00. Silloin järjestetään myös kaikille jotka mahtuvat kylään, yhteinen kisa. Muistakaa kaikki olla silloin paikalla!
Niin siis tänään 25.9. vai tän viikon keskiviikkona? :confused: Harmi jos missasin :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmotelkaa muuten jos Nook maksaa klo 12 jälkeen eli iltapäivän puolella turnipseista yli 150 bellssiä. Siis jos teidän kylään pystyy jossain vaiheessa tulla myymään nipseja.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Niin siis tänään 25.9. vai tän viikon keskiviikkona? :confused: Harmi jos missasin :(

Eiei. Tarkoitin siis 26.9, eli tämän viikon keskiviikkoa. Pahus kun livahti tuollainen virhe.

Lisäsin kupin ja Renon FC:t.
 
Ylös Bottom