Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

mgs175 sanoi:
Lisäsin mun friend listalle:

-Ramvolterin
-Missen
-Nollan
Lisäsin sut. Portit ovat nyt auki! :D Saa tulla kylään jos haluaa, mutta tämä oli lähinnä harjoitus. :D Saako niitä portteja pysymään auki? Mulla menee heti kiinni. :O
Tuutko mulle vai tuunko sulle?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Huomenna n. klo 13.30 voisin availla portteja... Ilmoittele jos tulet käymään.
 
Nintendo DS Download Stationeista

Antaako Download Station lisää esineitä tai ominaisuuksia DS konsoliisi jossa on sisällä Animal Crossing peli?
 
Vastaus: Nintendo DS Download Stationeista

G-gamer sanoi:
Antaako Download Station lisää esineitä tai ominaisuuksia DS konsoliisi jossa on sisällä Animal Crossing peli?
Sieltä voi saada Animal Crossingiin joitain tavaroita esim. pikminin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos jollakulla pelaajalla Nook maksaa turnipseistä yli 160 bellsiä niin ilmoitelkaa.

Olisi myös mukava nähdä ihmisiä, jotka pitäisivät porttinsa auki myös illalla. Itse pääsen yleensä töistä vasta klo 19.00 jälkeen, jolloin muut ovat varmasti tekemässä jo muita päivän askareita.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Darkblade sanoi:
Jos jollakulla pelaajalla Nook maksaa turnipseistä yli 160 bellsiä niin ilmoitelkaa.

Olisi myös mukava nähdä ihmisiä, jotka pitäisivät porttinsa auki myös illalla. Itse pääsen yleensä töistä vasta klo 19.00 jälkeen, jolloin muut ovat varmasti tekemässä jo muita päivän askareita.

Mun yleisin wifeilyaika on 19 - 22 välissä jossain. Tosin nyt oon enempi ollut muualla kylässä kun pitänyt omia portteja auki. Ja muakin kiinnostaa hyvät nipsihinnat, jos jollain olis :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nook tarjoaa tänään turnipseista 144 belssiä, ei mitenkään päätähuimaava summa, mutta jos joku haluaa tulla iltasella myymään niin tervetuloa :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

:eek: Mäkin taidan visiteerata Kurimuksella sitte.. Onko sulla koko iltapäivän portit auki?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Aaargh, tämä on niin tyypillistä, että juuri kun edellisenä päivänä myy turnipsit toisessa kylässä, niin sitten on seuraavana päivänä omassa kylässä ihan järjettömät hinnat. :mad: Eli tänään Nook maksaa nipseistä 438 bellsiä. Portit kohta auki ja mahdollisesti uudemman kerran joskus illalla.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tälläkin 428b turnipsit. Avaan klo 19 tienoilla ja pidän auki varmaan aika pitkään. Normaalisti pitäsin kokoajan mutta uudessa osotteessa on vaikeuksia wifipalikan kans.

edit: koht auki...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmotelkaa niitä turnipsien hintoja. Kunhan on yli 100b minulla on nytten turnipseja 750 kpl enkä haluaisi myydä niitä 53b.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cal sanoi:
Ilmotelkaa niitä turnipsien hintoja. Kunhan on yli 100b minulla on nytten turnipseja 750 kpl enkä haluaisi myydä niitä 53b.
Tänään on muuten viimenen päivä myydä niitä jos et tiennyt.
 
Ylös Bottom