Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Cattie sanoi:Mulla olis 149 belssiä nipsihinta, mutta en ehdi olla wifissä kun ihan hetken
Minä availen illasta portteja. Ilmotan sitten.eidis sanoi:Olisi Kurimus kissinpentu odottamassa pääsyä kylääsi, joten jos ilmottelet kun availet portteja
Kyllä kuihtuvat, ainoastaan kultaiset ruusut ovat kuihtumattomia.Nolla sanoi:Kuihtuvatko mustat ruusut?
Kiitoksia vastauksesta. Laitoinkin sienisetin alakertaan ja kun Poncho tuli käymään sain siltä viisi tähteä. Yleensä olen saanut vain kolme, mutta sienisettini olikin täydellinen. Ja HRA:lta sain n. 55.000 pistettä. Ei ihan riko ennätystäni entisessä kaupungissani jossa sain 95.000. Ja Joanilta ostin 195.000 turnipsia. Toivottavasti tulee hyviä hintoja kun ei tuo Wi-Fikään toimi.eidis sanoi:Kyllä kuihtuvat, ainoastaan kultaiset ruusut ovat kuihtumattomia.
Joan käy kylässä tosiaan sunnuntaisin, mutta on paikalla vain aamupäivällä. Eli herätyskelloa soimaan tai ds:n kelloa taaksepäinScatterbrain XO sanoi:Kertoisitteko tyhmälle ja huonomuistiselle, milloin se turnipsikauppias vierailee kylässä? Luulin että sunnuntaisin, mutta kahtena viime sunnuntaina ei ole näkynyt hemmoa päivällä saati illalla.