Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Tänään Nook maksaa minulla 104 bellsiä/turnipsi.
Ääh... Haluan Elviksen mun kylään. :D Se oli mun ensimmäinen AC: WW-ihastus... :D Oon naurettava. Ja sitä paitti haluan siltä thronen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmoitelkaa taas niitä turnipsin hintoja. Pitäisi saada tämä kuorma myydyksi, ennen kuin myyjä tulee käymään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla olis 149 belssiä nipsihinta, mutta en ehdi olla wifissä kun ihan hetken :eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Mulla olis 149 belssiä nipsihinta, mutta en ehdi olla wifissä kun ihan hetken :eek:

Koitetaan tossa illalla (n. klo 22), jos se sinulle sopii. Käyn silloin myymässä turnipsit.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jatkuuko Acorn Festival vielä sunnuntaina? Tarvitsisin enää sen maton vai mikä se oli niin olisi kaikki. Yhyy, USB-mötikkä ei toimi! Serkku tulee kait joskus asentamaan sen, mutta nyt täytyy myydä turnipsini surkeaan 70 bellsin hintaan! Ketuttaa... :mad:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tervehdys!

Kaivoin Animal Crossing: WW:n uudestaan esille Wi-Fi -USB Connectorin ansiosta, ja olisin nyt hyvin kiinnostunut vaihtamaan Friend Codeja kanssanne. :)

Lisäilen siis porukkaa listaani ( jos sopii ), ja postaan piakkoin oman koodini.

Acorn festival for the win!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olisi Kurimus kissinpentu odottamassa pääsyä kylääsi, joten jos ilmottelet kun availet portteja :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kuihtuvatko mustat ruusut? :confused: Yläkerrassa on hieman ahdasta kun koko sienisetin sinne sulloin. :D Sain kultaisen ritsan tuossa toissapäivänä ja pääsinkin heti testaamaan kun Pete lensi ohi. Hyvin osui!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Kyllä kuihtuvat, ainoastaan kultaiset ruusut ovat kuihtumattomia.
Kiitoksia vastauksesta. Laitoinkin sienisetin alakertaan ja kun Poncho tuli käymään sain siltä viisi tähteä. Yleensä olen saanut vain kolme, mutta sienisettini olikin täydellinen. :) Ja HRA:lta sain n. 55.000 pistettä. Ei ihan riko ennätystäni entisessä kaupungissani jossa sain 95.000. :D Ja Joanilta ostin 195.000 turnipsia. :eek: Toivottavasti tulee hyviä hintoja kun ei tuo Wi-Fikään toimi. :cool:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Haluan taas ilmoittaa, että en pääse internettiin, enkä tällöin myöskään Wi-Fissä nytemmin. En tiedä vielä, kauan näin joudun vielä olemaan, mutta toivotaan sen loppuvan pian.

Editointia: Yhteys toimiikin jo näin pian, ja nyt tietokonekin on siiretty lähemmäksi vakituista Wi-Fi paikkaani, mikä takaa minulta laadukkaampaa yhteyttä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kertoisitteko tyhmälle ja huonomuistiselle, milloin se turnipsikauppias vierailee kylässä? Luulin että sunnuntaisin, mutta kahtena viime sunnuntaina ei ole näkynyt hemmoa päivällä saati illalla. Kattelin pelin kotisivuiltakin, mutta en löytänyt tästä infoa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Scatterbrain XO sanoi:
Kertoisitteko tyhmälle ja huonomuistiselle, milloin se turnipsikauppias vierailee kylässä? Luulin että sunnuntaisin, mutta kahtena viime sunnuntaina ei ole näkynyt hemmoa päivällä saati illalla.
Joan käy kylässä tosiaan sunnuntaisin, mutta on paikalla vain aamupäivällä. Eli herätyskelloa soimaan tai ds:n kelloa taaksepäin ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tulipa hommattua tuo kyseinen peli ja on tullu pelattua sitä yksinpelitilassa pari päivää. Nook on ekakerran (nyt sunnuntaina) päivittämässä kauppaa, niin satuin löytään googlella tän keskustelun. Ei hirveämmin keksiny tekemistä päivälle :)

Edit: tulipa sitte rahaa ku sai myydä kaiken tarpeettoman pois :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Huh, nyt tuli tehtyä syntiä. Aikamatkustin kaksi vuotta eteenpäin. :D Mutta kylläpä niitä rikkaruohoja riitti, enpäs enää taidakaan aikamatkustella.
On muuten ihan hemmetin tylsää kun ei USB-connector toimi. :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos mua on joku kaipaillut, niin wifeily on ollut tauolla uuden tietokoneen kuntoonlaittamisen takia. Eilen sain jo toivon mukaan koneen lopullisesti kasaan, mutta sain myös jonkun kivan viruksen mikä pitäisi hävittää. Ohjeet on, toivotaan että ne toimii.. :eek:
 
Ylös Bottom