Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Cal sanoi:
Juuri sen takia yritän saadakin niitä myytyä pois.
Juu, niin ajattelinkin varmistin vaan ettet rupea odottelemaan mitään hulluja hintoja. Mulla maksaa 66 belssiä eli ei aljon mitään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kysymys: Kuinka usein red turnipsiä pitää oikein kastella? Olen kastellut sen aina kerran päivässä kello 21-23 aikaan ja silti se kuolee aina.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Darkblade sanoi:
Kysymys: Kuinka usein red turnipsiä pitää oikein kastella? Olen kastellut sen aina kerran päivässä kello 21-23 aikaan ja silti se kuolee aina.
Mulla se on pysynyt ihan hyvin hengissä kun olen kastellut kerran päivässä. Voisikohan tuolla kellonajalla olla sitten jotakin väliä? Itse olen kastellut yleensä joskus päiväsaikaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ei kellon ajalla pitäisi olla mitään merkitystä red turnipsien kastelussa. Ilmotellaan taas niitä turnip hintoja.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Nipsihintoja? Kellään? :confused:
138belssiä vielä 7 minuuttia. Ilmotan kohta uuden hinnan.

edit: Nyt on 156bellsiä per turnip
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

ooh 158 vois kelvata.. omassa kylässä oli 148 aamulla enkä kelpuuttanu.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minulla Nook maksaa "ruhtinaalliset" 78 bellsiä/turnipsi. Eli niitä hintoja tännekin päin...
Jos joku haluaisi tulla käymään ja tuoda hedelmiä mukanaan, ilmoitan, että minulla on tällä hetkellä appelsiineja, omenoita, kirsikoita ja kookoksia. Persikoita olen saanut kyläläisiltäni monta kertaa, mutta ne eivät tahdo kasvaa. :( Omenat ovat alkuperäisiä. Kirsikoita tarvitsisin ehkä eniten, sillä ravistelin ne alas puustani ja istutin uusia... Jos eivät kasva niin kökkö.

Muuten, oletteko ajatelleet juhlistaa halloweenia mitenkään? :D Wi-Fi:n kanssa siitä voisi tulla hyvinkin hauskaa. Pidetään naamiaiset! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Jos joku haluaisi tulla käymään ja tuoda hedelmiä mukanaan, ilmoitan, että minulla on tällä hetkellä appelsiineja, omenoita, kirsikoita ja kookoksia. Persikoita olen saanut kyläläisiltäni monta kertaa, mutta ne eivät tahdo kasvaa. :( Omenat ovat alkuperäisiä. Kirsikoita tarvitsisin ehkä eniten, sillä ravistelin ne alas puustani ja istutin uusia... Jos eivät kasva niin kökkö.
Voisin tulla kohtapuoliin käymään kirsikoiden ja päärynöiden kera, mikäli porttisi ovat auki.

Nolla sanoi:
Muuten, oletteko ajatelleet juhlistaa halloweenia mitenkään? :D Wi-Fi:n kanssa siitä voisi tulla hyvinkin hauskaa. Pidetään naamiaiset! :D
Tuo olisi aika mukava idea! :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Voisin tulla kohtapuoliin käymään kirsikoiden ja päärynöiden kera, mikäli porttisi ovat auki.


Tuo olisi aika mukava idea! :)

Voisin availla portit vaikka tuossa kolmen maissa. Juu, hedelmät ovat tervetulleita. :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

174 bellsiä? No, on se parempi kuin minun kyläni tarjoamat 60 bellsiä per turnip.

Voisitko avata portit vai onko ne jo valmiiksi avoinna? :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Darkblade sanoi:
174 bellsiä? No, on se parempi kuin minun kyläni tarjoamat 60 bellsiä per turnip.

Voisitko avata portit vai onko ne jo valmiiksi avoinna? :)
On auki koko ajan, tule vaan myymään. Enää on tunnin verran tuo hinta sitten hinta voi olla pienempi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

En löydä sinun kylääsi WiFistä.

Onko sinulla minut vielä kaverilistassasi?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Darkblade sanoi:
En löydä sinun kylääsi WiFistä.

Onko sinulla minut vielä kaverilistassasi?
Katohan, en ollu lisänny vielä sinua. Lisään nyt.

edit: Lisäsin jo. Tulehan myymään nopeeta. Enää 25min aikaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom