Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Heippa
Osaatteko valaista sellaisessa asiassa, et ku tuossa vaihtelin viikonloppuna aikaa useamman kerran ja nyt sen jälkeen ei oo puissa kasvanu lainkaan hedelmiä. Vieläkö on mahollista et puut alkaa tuottamaan hedelmää, vai onko kaikki alotettava vaan taas alusta?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

mmoou kaikille, hommasin tän tossa päivä takaperin ja ois kiva päästä wi-fittää teittien kaa ! : D
friend code ois 4897-0921-0973, jäbän nimi hybridi ja kylä Japukka ! lissäilkääpä mua rostereihin nii minäki lisäilen täältä si porukkaa : D

edit: joo siis lisäilin eilen itsekkäästi porukkaa eli ainakin Cattie, Dahlia, nibR*FIN, Misse, Justware, Bobby, Maukka, Tuoppi, Rolffi ja Greg löytyy nyt mun listoilta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Mariel sanoi:
Osaatteko valaista sellaisessa asiassa, et ku tuossa vaihtelin viikonloppuna aikaa useamman kerran ja nyt sen jälkeen ei oo puissa kasvanu lainkaan hedelmiä. Vieläkö on mahollista et puut alkaa tuottamaan hedelmää, vai onko kaikki alotettava vaan taas alusta?

Peli tavallaan rankaisee kellonajan siirrosta, jolloin esim. turnipseista saatavat hinnat tippuvat joksikin aikaa. Luulisin, että siten myös tuo sinun ongelmasi toimii samalla tavalla, eli eiköhän ne puut ala jonkin ajan päästä taas tuottamaan hedelmää mikäli kelloa ei siirrä uudestaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Peli tavallaan rankaisee kellonajan siirrosta, jolloin esim. turnipseista saatavat hinnat tippuvat joksikin aikaa. Luulisin, että siten myös tuo sinun ongelmasi toimii samalla tavalla, eli eiköhän ne puut ala jonkin ajan päästä taas tuottamaan hedelmää mikäli kelloa ei siirrä uudestaan.

Voi EEEEEIIII. :D Itse siirsin kelloa (pakkohan oli), ja nipsihinnat ovat olleet maassa koko viikon. :( Ketuttaa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

hybridi sanoi:
mmoou kaikille, hommasin tän tossa päivä takaperin ja ois kiva päästä wi-fittää teittien kaa ! : D
friend code ois 4897-0921-0973, jäbän nimi hybridi ja kylä Japukka ! lissäilkääpä mua rostereihin nii minäki lisäilen täältä si porukkaa : D

edit: joo siis lisäilin eilen itsekkäästi porukkaa eli ainakin Cattie, Dahlia, nibR*FIN, Misse, Justware, Bobby, Maukka, Tuoppi, Rolffi ja Greg löytyy nyt mun listoilta

Tervetuloa hybridi! Minua itseä voi tavoittaa n. 22 illalla. Jos en ole avannut portteja, portin voi myös avata itse. Olen nyt lisännyt tietosi! Ja jos kenelläkään on hyviä turnipsihintoja jossain kylässä, voi ilmoitella siitäkin. Ylihuomenna turnipsit taas pilaantuvat.

Editointia: Näköjään Nollan AC-tunnus on unohtunut lisätä. Lisäsin nyt senkin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin kaikki jotka olivat lisänneet minut. Serkun pitäisi tulla tässä lähiaikoina asentamaan USB-connector uudestaan että minäkin pääsen Wi-Fiin. :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla ois red turnip seedejä jonkun verran. Haluaisko joku ostaa 10 000per kpl. Siinä ois 6000 helppoo rahaa. Sitten vielä sellasta että mulla on kaksi samaa biisiä, haluaisko joku vaihtaa ne sellasiin biiseihin mitä mulla ei ole?
EDIT: Ilmotelkaa turnipsien hintoja. Vai joko uudetkin kyllästy peliin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Kuka antaa synttärikakun ja millon tässä pelissä?
Muistaakseni sinä päivänä kun olet ilmoittanut syntymäpäiväsi olevan, niin jokin eläimistä odottaa talosi ulkopuolella ja antaa sen kakun lahjaksi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Muistaakseni sinä päivänä kun olet ilmoittanut syntymäpäiväsi olevan, niin jokin eläimistä odottaa talosi ulkopuolella ja antaa sen kakun lahjaksi.
Jep, äsken kävin juttelemassa kaikkien kanssa ja lopetin pelin ja käynnistin uusiks niin sitten tuli yksi kaveri tuomaan kakkua kun poistuin talosta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

tarkoitatte siis uutta animal crossingia ds:lle vai? koska kyllähän jo yksi animal crossing on julkaistu ds:lle
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olen löytänyt Animal Crossing: Wild Worldista bugin. Ja vieläpä sellaisen bugin, mitä ei ole koskaan ennen löydetty. Ja mikä parasta, epäilen että se saattaa toimi Wi-Fissäkin! Näin se on, buginkinkin tekotapa on erikoinen, mutta mahdottoman yksinkertainen! Enkä nyt todellakaan puhu mistään "jätä-eläin-kuoppa-ansaan-ja-mene-kauemmas-niin-se-on-poissa", vaan kyseessä on ihan aito ohjelmointivirhe.

Tein videon Youtubea varten tästä erikoisesta pikkubugista, millä tavalla naamalle asetetusta ruususta muuttuu näkymättömäksi. Bugin alue on varsin rajallinen, sillä sen saa toimimaan vain Able Sisterissä, sekä ainoastaan silloin kun on kypärä myynnissä. Kuten sanoin, en ole varma toimiiko tämä myös ystävän kanssa, joten tarvitsen tässä vähän apua.

Tämän bugin selvittämisen vuoksi tarvitsen vähintään yhden Wi-Fi-kaverin kello 22:00 ottamaan selvää, näkeekö hän tämän merkillisen tempun. Toivon että joku pääsee silloin paikalle, koska kypärä on myynnissä yhden päivän.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt kaivattais uusia luotettavia ystäviä Animal Crossingiin!

Niin muuten Trooperin friendcode puuttuu. Ilmankos on ollutkin hiljaista aina sillä pelatessa ; ). Pitäs tosta kattoo joku kerta sen friendcode.

Oottekos aatellu decota kyläänne joulua varten. Minä olen. Vois siitäkin järjestää skabat ja uutenavuotena kaikki osallistujat palkittaisiin. No joo katotaan... :p

Mutta oli vielä sellaista asiaa, että tahtoisin kylääni Drake-ankan ja sen tiikerin (olikohan Roald nimeltään). Joten pliis mailatkaa jos teillä sattuu joskus kyseiset hahmot olemaan muuttamassa pois.

Justware,
Kiva cheatti! Onkos kukaan kokeillut sitä minun keksimääni kala/ötökkä-temppua?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minä voin tulla ainakin Justware klo22 kyläilemään. Brother Boneykin teki comebackin, oikein.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Justware,
Kiva cheatti! Onkos kukaan kokeillut sitä minun keksimääni kala/ötökkä-temppua?

En. Miten se oikein menee? (j00, aikamatkustus?)

Thänks, Kurimus! Tämä "chiitti" ei ole mikään maailmaa järkyttävä, mutta olisi silti mielenkiintoista tietää, voiko sen näyttää kaverille. Ilmoittelen, kun olen lähettänyt videon Youtubeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
En. Miten se oikein menee? (j00, aikamatkustus?)

Thänks, Kurimus! Tämä "chiitti" ei ole mikään maailmaa järkyttävä, mutta olisi silti mielenkiintoista tietää, voiko sen näyttää kaverille. Ilmoittelen, kun olen lähettänyt videon Youtubeen.

Kikkaan ei liity aikamatkustusta. Kikka löytyy tästä topicista sivulta 14.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tässä on nyt se koko bugi kokonaisuudessaan, Rose glitch!

Tämän tekemiseen Able Sisterissä pitää olla myynissä yksi kypärä, joka peittää sekä pään että naaman. Sinulla pitää olla suussa ruusu, (mikään muu ei toimi) värillä ei ole väliä. Kun menet kypärän luokse, niin Mabel kertoo sinulle esineestä. Valitse "Show it to me!". Ruusu ja sinun päähineesi korvautuu valitsemallasi esineellä. Pistä "Thanks, but no.". Nyt päähine on takaisin hyllyssä, ja oma päähineesi palautuu päähän, mutta ruusu pysyy yhä näkymättömänä. Tämä bugi katoaa, kun otat ruusun takaisin taskuusi, tai poistut Able Sisteristä. Tämä bugin voi esitellä myös Wi-Fi kaverilleen (erityiskiitokset Melille avusta!).

Joitain muitakin vaikutuksia tämä bugi näyttää tekevän. Minun Wi-Fi kaverini ei nähnyt ruusuani, vaikka olin sen liittänyt suuhuni. Tämä oli sen jälkeen, kun olin useamman kerran käyttänyt bugia tutkimiseen ja videoimiseen Youtubea varten. Useampi pienempi bugi on yleensä avannut portin joihin temppuihin, mitä ei pelintekijät olisi tarkoittaneet tarkoittavan. Miten on tämän laita?. ;)

Kävin tutkimassa kaikkialta internetistä, tunnetaanko tällaista bugia, mutta sitä ei olla näytetty huomanneen. Tiedä häntä, onhan se kyllä melko helppokin tapa tehdä se.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Oletteko muuten tienneet, että taskujen "taustaa" voi vaihtaa? Itse huomasin sen vasta tänään.
Ohjeet: Aukaise taskut ja mene "patternsivulle". Valitse joku patterneistasi ja kuljeta se vasempaan alanurkkaan. Paina A-näppäintä. Kas näin! Olet vaihtanut taskujesi taustan! :p Huomasin muuten että paidoillakin voi vaihtaa taustaa. Samat ohjeet mutta taskujen "etusivulla".

Nook maksaa turnipseista 175 belssiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom