Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
EDIT: Lisäsin yllä olevaan listaan puuttuvat hatut.
Multa löytyy toi Moon Hairpin (on hahmolla päässä :D ) myöskin. Eli miten te ootte noiden kanssa tehneet, tilataanko ne katalogista valmiiksi ja sit tuutte "hakemaan" tavaran sieltä toisen kylästä vai kuinka? Voi tulispa se langaton adapteri pian. Tekis mieli saada muitakin hedelmiä kylään kun niitä kirsikoita ja niitä vois varmaan joku tuoda tuliaisena :) En oo vielä päässyt tavarankeräilyvaiheeseen, nyt vasta yritän fossiileja kaivaa. Alkuun innosti kalastus sen verran, että museosta taitaa löytyä melkein kaikki tähän vuodenaikaan saatavilla olevat kalat.. Hai on mun tavote, niitä eviä aina välillä näkyy mutta vedestä oon ylös saanut vaan sunfishiä ja vasarahaita, en vielä yhtään OIKEAA haita. Pitää reenata vähän vielä reaktiokykyä, hai taitaa olla se mikä aina pääsee karkuun kun en vedä tarpeeksi nopeasti.

Tom on nyt pihtaillut turnipsien suhteen, eilen tarjos seiskaviittä vaan. Ekaa kertaa yhytin sen turnipsimyyjän viime sunnuntaina, tosin en ostanut kun ihan vähän niitä kun en oo vielä rikastunut. Tässä vasta sitä vähän yli 500 000 bellsin asuntolainaa maksellaan :(

Saako tossa muuten kaappitilaa millään lisää? Kun ite petyin että vaikka on kaks kerrosta ja molemmissa eri kaapit niin samat tavarat sieltä löytyy. Mä hukun kohta noihin kamoihin! Tosin oon sitten yrittänyt kyläläisille niitä postittaa, kun Nook maksaa niin huonosti. Pihi ukko.

Minkä nimiset eläimet teidän kylissä asustelee muuten? Multa löytyy Opal, Roald, Tangy, Dizzy, Chevre, Chow, Wart Jr. ja Antonio. Chow oli jo muuttoaikeissa, mutta taisin ylipuhua sen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Välillä tilataan ja haetaan tavaraa välillä annetaan vaan tavara pois ja joskus ihan vaan käytetään tavaraa toisella että saa sen sitten katalogiinsa, tuo moon hairpin on just sellanen tavara minkä tarviin vaan katalogiin en sillä muuten mitään tee. Myy vaan tavarat pois, tilaat sitten Nookilta jos tarviit niitä joskus mutta elä myy sellasta tavaraa pois mitä ei voi enää tilata. Noin olen ite ainakin toiminut.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Vissiin ainakin fossiilit ja gyroidit on sellasia mitä ei voi takaisin ostaa? Hahmon koti alkaa olla aika meluisa kun niitä gyroideja on JOKA PAIKASSA! Mutta en ole raaskinut luopuakaan ja kaapit on täynnä.

Nyt ne elukat on alkaneet sopia kyläilyaikoja. Alkuun kukaan ei tullut kylään mutta nyt on parikin tyyppia sopineet "tapaamisajan". Dr. Shrunkinkin tapasin ensimmäistä kertaa :eek: Ja kultainen lapio tuli eilen, en kyllä tiedä mitä hyötyä siitä on.

Wifi-palikka ei vielä eilenkään tullut postilaatikkoon (kohta varmaan alan odotella että se tulis sinne AC-postilaatikkoon Tom Nookilta.. :rolleyes: ).

Mulle kelpais loud bloom shirt ja chain-gang shirt jos jollain on, sitten kun pääsen vaan itse hakemaan. Pari elukkaa on kaivanneet noita jo varmaan ainakin viikon.

Eilen otin en-muista-enää-kenen neuvosta vaarin ja hävitin yhden pläntin puita joissa ei kasvanut hedelmiä ja istutin tilalle kirsikoita. Kirveskin hajosi, mutta ilmeisesti nyt ne "turhat" puut korvautuu kirsikkapuilla? Suurin osa lähti kasvamaan, se että se taimi jää pieneksi ja surkeeksi tarkottaa ilmeisesti ettei siinä kohtaa kasva puu?

EDIT: Jahas ja tänään AC-postissa tuli omppu ja persikka, joten hedelmävalikoima kasvaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Mulle kelpais loud bloom shirt ja chain-gang shirt jos jollain on, sitten kun pääsen vaan itse hakemaan. Pari elukkaa on kaivanneet noita jo varmaan ainakin viikon.
Multa löytyy nuo molemmat, voin tilata ne sulle, mikäli eläimet niitä edelleen kaipailevat. Oma kyläläiseni luovutti viikon vinkumisen jälkeen :)
Cattie sanoi:
Suurin osa lähti kasvamaan, se että se taimi jää pieneksi ja surkeeksi tarkottaa ilmeisesti ettei siinä kohtaa kasva puu?
Juurikin näin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Multa löytyy nuo molemmat, voin tilata ne sulle, mikäli eläimet niitä edelleen kaipailevat. Oma kyläläiseni luovutti viikon vinkumisen jälkeen :)
Tänkkis, mäpäs kyselen niitä sulta kunhan pääsen vihdoin joskus sinne AC:n verkkomaailmaan :D Ellei ne tosiaan ehdi kyllästyä toiveeseensa. Aattelin eka että ne pyytäis seuraavana päivänä jotain toisenlaista paitaa, mutta eeeii, viikon päästäkin pitäis olla JUST se loud bloom shirt :rolleyes:

Tyhmä kysymys, mutta tosta Nookingtons-hommasta.. Eli kun siellä on ensin shoppaillut tarvittavalla summalla, niin laajeneeko se heti kun joku tulee toisesta pelistä sinne shoppailemaan? Vai onko siinä jotain vaikeampia vaatimuksia? Että tasan kello kaksitoista pitää tulla täyteen se viimeinen belli ja sillä sekunnilla jonkun on oltava kaupassa... :eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Välillä tilataan ja haetaan tavaraa välillä annetaan vaan tavara pois ja joskus ihan vaan käytetään tavaraa toisella että saa sen sitten katalogiinsa, tuo moon hairpin on just sellanen tavara minkä tarviin vaan katalogiin en sillä muuten mitään tee. Myy vaan tavarat pois, tilaat sitten Nookilta jos tarviit niitä joskus mutta elä myy sellasta tavaraa pois mitä ei voi enää tilata. Noin olen ite ainakin toiminut.


Hoi. Voitko aukasta portteja. Kissi on taas eksyksissä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Sunnuntaina (10.9) aion pitää portteja auki kello jossain noin 17-21 ajassa. Saatan olla myös silloin offlinessa, eli en ole välttämättä paikalla. Kirjeitä saa lähettää, ilmoitusloottaan lisätä jotain, kaupungin meloditunnusta muokata ym. Säännöt ovat vähän niin kuin jokaisessa kylässä, älä kaada puita, älä tallo kukkia... Huom: Varokaa myös taloni viereen istuttuja Pitfall-seedejä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Boney, yhteydessäsi tuntuu olevan jatkuvasti ongelmia.

Eilen yhteys katkesi äkisti, tänään en päässyt pois kylästäsi, sekä tuli jatkuvasti ilmoituksia tulevasta ihmisestä, joka joutui keskeyttämään (syynä ilmeisesti edellisessä viestissäni mainitsema ongelma).

Olisi helpompaa, jos pitäisit DS:ää lähempänä yhteyspistettä, jotta yhteyskään ei olisi niin hauras.
(Viestin kirjoitushetkellä olen edelleen jumissa kotikylässäsi.)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

vitttu saatttana taas lähti hybridikukat vitthuun ja samoin red turnip!"! eikö ne kyrpänaamat opi kunnioittamaan toisten peliä.

jäihin lähti kaikki ulkomaalaiset, misse, pasane, dj sam, roy, maukka, lemu..noista vain yksi on syyllinen joten sori kaikille muille.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

193 per turnip saa tulla myymään jos haluaa.

EDIT: Cattielle tiedoksi että sain Able sistersseiltä ostettua moon hairpinin niin en tarvii sitä enää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
EDIT: Cattielle tiedoksi että sain Able sistersseiltä ostettua moon hairpinin niin en tarvii sitä enää.
Okei, kyllä mä tosin sen silti säästän, nätti :p

Mäkään en enää tarvi sitä loud bloom shirtiä tai chain gangia, toisen löysin ja toinen kaupunkilainen luopui paitahaaveestaan.

Vieläkään en oo wifiä saanut :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jooh...no siel olikin jo jättipotti jollain mutten päässy :(((. Sua ei oo Kurimus saanu kii hetkeen. Ois ollu asiaakin ihan :)

Mutta Justwarella ainaki oli Lauri rekattuna ja sillä on sentään edes 130b turnipsit tänään torstaina, joten sinne siis.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
vitttu saatttana taas lähti hybridikukat vitthuun ja samoin red turnip!"! eikö ne kyrpänaamat opi kunnioittamaan toisten peliä.

jäihin lähti kaikki ulkomaalaiset, misse, pasane, dj sam, roy, maukka, lemu..noista vain yksi on syyllinen joten sori kaikille muille.

Anteeksi, en ole pelannut Animal Crossingia WFCn välityksellä pitkään aikaan. Enkä todellakaan edes ajattelisi varastavani toisen tavaroita.

Mikäli todella epäilet minua syylliseksi niin en estä sinua ottamasta minua pois listaltasi. Jonkinlainen nettietiketti ja maine pitää säilyttää kanssapelaajien silmissä.

P.S. Minua saa myös lisätä kaverilistoille ihan rauhassa. Myös "uusien" pelaajien kylille olisi mukava päästä joskus kylään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Jooh...no siel olikin jo jättipotti jollain mutten päässy :(((. Sua ei oo Kurimus saanu kii hetkeen. Ois ollu asiaakin ihan :)
Kyllä mulla eilen oli melkein koko päivän portit auki. Tai jostain viidestä eteenpäin. En oo nyt uskaltanu pelata hirveesti kun ei ollut litessä näytönsuojia mutta nyt on. Eiköhän se taas tästä lähde.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Turnippien hinta on kylässäni 406 belssiä kappale. Portit ovat auki nyt.

Darkblade, lisäsin sinut listaani.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voisitteko lisätä teille nää mun friend codet.

Friend code: 2062-3682-1534
Nimi: Pyyrrryy
Kaupunki: a baaa ( mun kaveri pisti mulle nää kaikki nimet)

100.000 bellsiä sille, joka tule mun kylään ja ostaa tom nookin kaupasta jotakin, että saisin sen parturin ja viimeisen kauppamallin.

Mun kaupungist voi myös ottaa mukaan hedelmiä: Omenia, Kookoksia, Päärynöitä, Appelssiineja, Kirsikoita ja Persikoita.

Ilmoitelkaa siis milloin voisitte tulla kyläilemään. Kertokaa myös omat friend codenne.

Ja voinko tulla sulle Justware tänään tai huomenna klo 13-21 kyläilemään? Lisäsin sut jo mun friend listalle. Lisää mut sun listalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Turnippien hinta on kylässäni 406 belssiä kappale. Portit ovat auki nyt.
Heh, taas kävi näin. Aina seuraavana päivänä on hirveitä hintoja kun myy eka omat nipsit pois. Ei edes harmita enää kun on käyny niin monta kertaa.
 
Ylös Bottom