Vastaus: Animal Crossing DS
Tom on nyt pihtaillut turnipsien suhteen, eilen tarjos seiskaviittä vaan. Ekaa kertaa yhytin sen turnipsimyyjän viime sunnuntaina, tosin en ostanut kun ihan vähän niitä kun en oo vielä rikastunut. Tässä vasta sitä vähän yli 500 000 bellsin asuntolainaa maksellaan
Saako tossa muuten kaappitilaa millään lisää? Kun ite petyin että vaikka on kaks kerrosta ja molemmissa eri kaapit niin samat tavarat sieltä löytyy. Mä hukun kohta noihin kamoihin! Tosin oon sitten yrittänyt kyläläisille niitä postittaa, kun Nook maksaa niin huonosti. Pihi ukko.
Minkä nimiset eläimet teidän kylissä asustelee muuten? Multa löytyy Opal, Roald, Tangy, Dizzy, Chevre, Chow, Wart Jr. ja Antonio. Chow oli jo muuttoaikeissa, mutta taisin ylipuhua sen.
Multa löytyy toi Moon Hairpin (on hahmolla päässä ) myöskin. Eli miten te ootte noiden kanssa tehneet, tilataanko ne katalogista valmiiksi ja sit tuutte "hakemaan" tavaran sieltä toisen kylästä vai kuinka? Voi tulispa se langaton adapteri pian. Tekis mieli saada muitakin hedelmiä kylään kun niitä kirsikoita ja niitä vois varmaan joku tuoda tuliaisena En oo vielä päässyt tavarankeräilyvaiheeseen, nyt vasta yritän fossiileja kaivaa. Alkuun innosti kalastus sen verran, että museosta taitaa löytyä melkein kaikki tähän vuodenaikaan saatavilla olevat kalat.. Hai on mun tavote, niitä eviä aina välillä näkyy mutta vedestä oon ylös saanut vaan sunfishiä ja vasarahaita, en vielä yhtään OIKEAA haita. Pitää reenata vähän vielä reaktiokykyä, hai taitaa olla se mikä aina pääsee karkuun kun en vedä tarpeeksi nopeasti.Kurimus sanoi:EDIT: Lisäsin yllä olevaan listaan puuttuvat hatut.
Tom on nyt pihtaillut turnipsien suhteen, eilen tarjos seiskaviittä vaan. Ekaa kertaa yhytin sen turnipsimyyjän viime sunnuntaina, tosin en ostanut kun ihan vähän niitä kun en oo vielä rikastunut. Tässä vasta sitä vähän yli 500 000 bellsin asuntolainaa maksellaan
Saako tossa muuten kaappitilaa millään lisää? Kun ite petyin että vaikka on kaks kerrosta ja molemmissa eri kaapit niin samat tavarat sieltä löytyy. Mä hukun kohta noihin kamoihin! Tosin oon sitten yrittänyt kyläläisille niitä postittaa, kun Nook maksaa niin huonosti. Pihi ukko.
Minkä nimiset eläimet teidän kylissä asustelee muuten? Multa löytyy Opal, Roald, Tangy, Dizzy, Chevre, Chow, Wart Jr. ja Antonio. Chow oli jo muuttoaikeissa, mutta taisin ylipuhua sen.