Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

tintti81 sanoi:
Oisko kellään näitä paitoja: Gumdrop Shirt tai Daisy Shirt?:eek:
Multa löytyy molemmat ;)
Muuten, mulla kaikki mitä löytyy myynnissä kunhan hinnasta/hinnoista sovitaan :D
E: Lisätään nyt vielä sen verran että siis kaikki mitä pystyy tilata ^^ :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware
Hei se pikkuinen keltainen kissanpentu on mun kaupungissa. ilmoittele kun avaat porttisi että pääsen tuomaan sen äitinsä luo!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

tintti81 sanoi:
Hei se pikkuinen keltainen kissanpentu on mun kaupungissa. ilmoittele kun avaat porttisi että pääsen tuomaan sen äitinsä luo!

Avaan portit klo 21, jolloin voit viedä kissin vanhemmille. Jos joku muukin on kiinnostunut käymään visiitillä, minulla on tänään Jukebox Spotlight-myynnissä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmotelkaa hyviä nipsien hintoja. Sellanen 100bellsiä oikeestaan riittää, pääasia ettei tule tappioo.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

tintti81 sanoi:
mulla oli jotain 180 bellsiä
Voisin ainakin osan myydä siellä sinun luona jos passaa? Mulla on niitä taas ihan tolkuttomasti että en välttämättä ees jaksa myydä kaikkia tänään kun on kerta tuota viikkookin jälellä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Voisin ainakin osan myydä siellä sinun luona jos passaa? Mulla on niitä taas ihan tolkuttomasti että en välttämättä ees jaksa myydä kaikkia tänään kun on kerta tuota viikkookin jälellä.

No avaan portit että pääset myymään. Suljen ysiltä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tintti:

Olen pahoillani, etten avannut porttia. Minulle tuli yllättäviä kiireitä, enkä ehtinyt ilmoittaa siitä ajoissa. Pahoittelen vielä kerran. Kokeillaanko taas tänään klo 21, sopiiko sinulle?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Tintti:

Olen pahoillani, etten avannut porttia. Minulle tuli yllättäviä kiireitä, enkä ehtinyt ilmoittaa siitä ajoissa. Pahoittelen vielä kerran. Kokeillaanko taas tänään klo 21, sopiiko sinulle?


Juu kyllä tuo aika sopii ihan hyvin. Kokeillaan tänään uudestaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nook maksaa tänään 243 belssiä turnipsilta :)

Itselläni niitä ei vielä ole, mutta tulkaahan myymään omianne. KUKKIEN TALLOMINEN KIELLETTY. Samoin kaikki muu pahanteko. Kaivelu ja puiden ravistelu on sallittua :D


Edit: Niin ja portit on auki tästä hetkestä n. klo 14 asti. Sen jälkeen vasta illemmalla kun tulen töistä n klo. 19 ->
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jossulainen sanoi:
Nook maksaa tänään 243 belssiä turnipsilta :)

Itselläni niitä ei vielä ole, mutta tulkaahan myymään omianne. KUKKIEN TALLOMINEN KIELLETTY. Samoin kaikki muu pahanteko. Kaivelu ja puiden ravistelu on sallittua :D


Edit: Niin ja portit on auki tästä hetkestä n. klo 14 asti. Sen jälkeen vasta illemmalla kun tulen töistä n klo. 19 ->


onkos sulla portit auki? Et vois tulla myymään turnipseja?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jossulainen, minäkin lisäsin sinut. Pistin myös yksärillä tämän tiedon. Tulisitpa online niin pääsis vähän myymään turnipseja :p
 
Ylös Bottom