Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jakenymous sanoi:Täälläkin on AC ostettu ja Wifiä olisi ilo testailla.
Olen lisäillyt käyttäjistä ainakin seuraavat:
_ike_
Wally
Tintti81
Jossulainen
Justware
Kurimus
Draco
Lisäilkää friendcode listoille niin pääsee kyläilemään
Code: 8631-6482-3171
Nimi: Paapo
Kylä: Baabeli
tintti81 sanoi:Onko tuo sun koodi varmasti oikein? Koska mulla tuo ainakin herjaa ettei se olis ihan oikein...
Jakenymous sanoi:Pientä hakemista...
ja pienen tarkastelun jälkeen KORJAUS:
code 3737-5537-0837
nimi Paapo
kaupunki Baabeli
Jakenymous sanoi:Nyt taitaa toimia. Vaimo pelailee tuolla Paapo -henkilöllä, minun pitäisi aloittaa kunhan saan DS:n omaan käyttöön. Taitaa joutua ostamaan toiset...
Myinkin tässä viimisen snowman:ini juuri tänään vaivaisilla 1.000.000 bellsillä. Siitä paha pistää paremmaksi.Kurimus sanoi:No huh huh. Enpä kerenny montaa kertaa pelaamaan tänä talvena mutta ei se mitn. Lumiukon olisin tosin halunnu, sattusko joltain löytymään ylimäärästä? Jos tässä sais kohta vähän taas skarpattua tämänkin pelin kanssa.
Kurimus sanoi:Haluaako joku vaihtaa royal crownin crowniin? Ja se lumiukko ois kanssa aika jees voin siitä jonkun verran maksaa.
Avaan varmaan tänä iltana portit taas ja ne on taas aina auki kun vaan mahdollista. Heitin wlan reitittimellä vesilintua ja siirryin takasin tuohon usb connectoriin niin toimii taas yhteydet.
Kurimus sanoi:Vaihdetaan vaan. Avaan kohta portit tule kun kerkeät.
Ai niin kitkemis hommiin kaipailisin kavereita. On koko kylä täynnä rikkaruohoja kun oli kalenterista joku muuttanut ajan vuodella eteenpäin.
Jakenymous sanoi:Pientä hakemista...
ja pienen tarkastelun jälkeen KORJAUS:
code 3737-5537-0837
nimi Paapo
kaupunki Baabeli
Tämähän oli tämä kun Maximus osti sen snowmanin haxatulla rahalla Mutta sillähän ei ole mitään merkitystä...Eagle sanoi:Myinkin tässä viimisen snowman:ini juuri tänään vaivaisilla 1.000.000 bellsillä.
Mää olen valmis kitkemishommiin, kunhan vaan palkasta puhutaanKurimus sanoi:Ai niin kitkemis hommiin kaipailisin kavereita. On koko kylä täynnä rikkaruohoja kun oli kalenterista joku muuttanut ajan vuodella eteenpäin.
Tämä homma on jo hoidettu Tintti kävi jelppimässä.Lil' P sanoi:Mää olen valmis kitkemishommiin, kunhan vaan palkasta puhutaan