Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Täälläkin on AC ostettu ja Wifiä olisi ilo testailla.

Olen lisäillyt käyttäjistä ainakin seuraavat:
_ike_
Wally
Tintti81
Jossulainen
Justware
Kurimus
Draco

Lisäilkää friendcode listoille niin pääsee kyläilemään :)

Edit: Ds vaihtunut, tässä uusi friend code:

Code: 2706 7910 4058
Nimi: Paapo
Kylä: Baabeli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Pjoltit Ovjat Aukji.
EDIT: Ihanaa! Mahtavaa! LUMET OVAT SULANEET!!!!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jakenymous sanoi:
Täälläkin on AC ostettu ja Wifiä olisi ilo testailla.

Olen lisäillyt käyttäjistä ainakin seuraavat:
_ike_
Wally
Tintti81
Jossulainen
Justware
Kurimus
Draco

Lisäilkää friendcode listoille niin pääsee kyläilemään :)

Code: 8631-6482-3171
Nimi: Paapo
Kylä: Baabeli

Onko tuo sun koodi varmasti oikein? Koska mulla tuo ainakin herjaa ettei se olis ihan oikein...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

No huh huh. Enpä kerenny montaa kertaa pelaamaan tänä talvena mutta ei se mitn. Lumiukon olisin tosin halunnu, sattusko joltain löytymään ylimäärästä? Lisään kohta sinut Jakenymous. Jos tässä sais kohta vähän taas skarpattua tämänkin pelin kanssa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

tintti81 sanoi:
Onko tuo sun koodi varmasti oikein? Koska mulla tuo ainakin herjaa ettei se olis ihan oikein...

Pientä hakemista...

ja pienen tarkastelun jälkeen KORJAUS:

code 3737-5537-0837
nimi Paapo
kaupunki Baabeli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt taitaa toimia. Vaimo pelailee tuolla Paapo -henkilöllä, minun pitäisi aloittaa kunhan saan DS:n omaan käyttöön. Taitaa joutua ostamaan toiset...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Jakenymous sanoi:
Nyt taitaa toimia. Vaimo pelailee tuolla Paapo -henkilöllä, minun pitäisi aloittaa kunhan saan DS:n omaan käyttöön. Taitaa joutua ostamaan toiset...

Meillä on sama homma ettei isäntä pääse lähellekään nintendoa... Ja tää peli on outo tapaus kun sitä on vielä vuoden pelailun jälkee ihan intona pelailemassa.

Kannattaa muuten ravistella joka päivä kaikki puut missä ei oo hedelmiä. Niistä voi tipahdella rahasäkkejä!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
No huh huh. Enpä kerenny montaa kertaa pelaamaan tänä talvena mutta ei se mitn. Lumiukon olisin tosin halunnu, sattusko joltain löytymään ylimäärästä? Jos tässä sais kohta vähän taas skarpattua tämänkin pelin kanssa.
Myinkin tässä viimisen snowman:ini juuri tänään vaivaisilla 1.000.000 bellsillä. Siitä paha pistää paremmaksi. :D
Lisäsin Jossulaisen. Tietoni ovat tässä topicissa, muutama sivu taaksepäin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Haluaako joku vaihtaa royal crownin crowniin? Ja se lumiukko ois kanssa aika jees voin siitä jonkun verran maksaa.

Avaan varmaan tänä iltana portit taas ja ne on taas aina auki kun vaan mahdollista. Heitin wlan reitittimellä vesilintua ja siirryin takasin tuohon usb connectoriin niin toimii taas yhteydet.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Haluaako joku vaihtaa royal crownin crowniin? Ja se lumiukko ois kanssa aika jees voin siitä jonkun verran maksaa.

Avaan varmaan tänä iltana portit taas ja ne on taas aina auki kun vaan mahdollista. Heitin wlan reitittimellä vesilintua ja siirryin takasin tuohon usb connectoriin niin toimii taas yhteydet.

Mä voisin vaihtaa jos haluat. Tuli just abseille myyntiin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Vaihdetaan vaan. Avaan kohta portit tule kun kerkeät.

Ai niin kitkemis hommiin kaipailisin kavereita. On koko kylä täynnä rikkaruohoja kun oli kalenterista joku muuttanut ajan vuodella eteenpäin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Vaihdetaan vaan. Avaan kohta portit tule kun kerkeät.

Ai niin kitkemis hommiin kaipailisin kavereita. On koko kylä täynnä rikkaruohoja kun oli kalenterista joku muuttanut ajan vuodella eteenpäin.

mitäs sulla on muuten nipsi hinta?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jakenymous sanoi:
Pientä hakemista...

ja pienen tarkastelun jälkeen KORJAUS:

code 3737-5537-0837
nimi Paapo
kaupunki Baabeli

Lisäsin sut, lisää mut ja muutkin voi lisätä, kunhan ilmoittavat oma codensa:

Nimi:pulppu Kylä:pori Friend Code:3093-2791-1711

Eagle sanoi:
Myinkin tässä viimisen snowman:ini juuri tänään vaivaisilla 1.000.000 bellsillä.
Tämähän oli tämä kun Maximus osti sen snowmanin haxatulla rahalla :D Mutta sillähän ei ole mitään merkitystä...

Kurimus sanoi:
Ai niin kitkemis hommiin kaipailisin kavereita. On koko kylä täynnä rikkaruohoja kun oli kalenterista joku muuttanut ajan vuodella eteenpäin.
Mää olen valmis kitkemishommiin, kunhan vaan palkasta puhutaan ;)

EDIT: PORTIT OVAT NYT AUKI!!!
EDIT(2): EIVÄT ENÄÄN :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Portit ovat auki kahdeksaan!!! Tulkaa kaikki ja kysykää friend codea jos teillä ei ole viellä sitä!!
 
Ylös Bottom