Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
roska sanoi:tintti81, mulla ois tuo U R here shirt.
Löytyy kaikkitintti81 sanoi:Löytyiskö keneltäkään näitä: Bubble gum shirt, loud bloom shirt tai U R here shirt?
Olisin iloinen jos löytäis ne jostain!
Millos avaat portit/olet tulossa kylääni?? Nimittäin mulle sopisi tänään mihin aikaan vain. Ilmoittele.tintti81 sanoi:Eagle mulla olis nyt Mega Oombloid ja earthy knit. Ei sulla sattuis noita paitoja olee???
Eagle sanoi:Löytyy kaikki
Millos avaat portit/olet tulossa kylääni?? Nimittäin mulle sopisi tänään mihin aikaan vain. Ilmoittele.
Mulla on nuo kaikki kolme, mistä oli aiemmin jo puhe.tintti81 sanoi:Oisko kellään näitä paitoja: Gumdrop Shirt tai Loud bloom shirt. Murulassa on portit auki ainakin ilta kahdeksaan! Ehkä sen jälkeenkin.
Toi ois tosi siistiä pitäis jonkun Animal Crossingpäivän. Sunnuntai vois olla aika hyvä sellainen järjestäis vaikka kalastus kisat! !!
Onko kellään muuten mitään hajua siitä että kauanko kestää saada kirjoitusoikeudet tonne virallisille nintendo suomi sivuille?
Eipä juuri muuta enää puutu kuin paitoja.Eagle sanoi:
ATomiH sanoi:Oon nyt pari päivää pelaillu, mut en oikeen tunnu saavan ideasta kiinni. Olen kerännyt rahaa myymällä kirsikoita ja kaloja, siihen se on sitten jäänytkin. Mitäs tuossa oikein voi muuta tehdä alkuun? Pitääkö se ensimmäinen velka maksaa pois mahdollisimman pian?
tintti81 sanoi:Itse en muista miten nopsaan maksoin velan pois, mutta saat taloasi isommaksi kun maksat sen. Asukkailta saa myös sellaisia postitehtäviä... Kannattaa myös käydä tyhjentämässä kierrätyspiste ja kyselemässä löytötavaroita portilta. Ja mitä enemmä ostat kaupasta tavaraa niin kauppasi suurenee. Sunnuntaisin voi ostaa 6.00-12.00 Joanilta turnipseja. siihen kannattaa säästää rahaa. Nook kertoo päivittäin kaksi eri hintaa jonka maksaa. Ja punainen turnips kannattaa iskeä maahan ja kastella päivittäin ja kun se on viikon kasvanut niin saat siitä muistaakseni 16.000 belssiä. Tuossa jotain...
Jos sulla on wi-fi niin laita listoilles ja oma koodis viestillä.
Animal crossing koukuttaa pahasti!