Vastaus: Animal Crossing DS
Kas niin, olen ollut vähän hiljaisempi viime aikoina, mutta älkää kuvitelkokkaan, että olen poissa keskuudestanne, päinvastoin. Sen sijaan AC:n Wi-Fitys on jäänyt vähän vähemmälle.
Huomenna omassa Likehomessa löytyy itselleni paljonkin tekemistä. Kun pelaan huomenna illalla, minun pitää:
1) Pelissä on lauantaina kirpputoripäivä. Ostan Stichesiltä Master Swordin, sekä Elvikseltä Treasure Chestin, toivonmukaan saan myös häneltä jollakin tapaa pilkkahintaan Thronen.
2) Turnipsihintani olivat tänään 106 belssiä, ja minun nenäni kutittaa, että se saattaa kasvaa vielä tuosta, jolloin voin myydä vielä nekin, jotta voin ostaa niitä taas sunnuntaina.
3) Pitäisi ehkä vielä vaivautua tekemään lumiukko, kohta lumetkin sulaa pelissä, eikä minulla ole kuin kaksi Snowman-esinettä (Snowman wall- ja Carpet).
4) Rahapuuni on toivottovasti huomenna kasvanut mittaansa, jolloin voin käydä ihailemassa sitä. En ole vielä aiemmin kasvattanut rahapuuta.
5) Tavanomaiset päivänaskareet (Kastella kukat, kaupoissa vierailu, fossiilien lapioiminen...), sekä tietysti vielä hakea K.K. Sliderilta uusi biisi!
Tietysti vielä pitää ottaa huomioon, että ensi viikolla alkaa viikon kestävä Bright Night, jonka yhteydessä (ainakin itse muistelen) myös lumetkin alkaa sulaamaan. Eli kyllä tässä pelistä löytää tekemistä.
Pitäisiköhän meidän pitää jonkilainen AC-päivä? Itse en näe usein kaikkia ihmisiä, ja pelaajat ovat paikalla aina milloin sattuu, mutta jos olisi suunniteltu joku tietty ajankohta jolloin porukkaa olisi paikalla? Ei mitään niin virallista siis, kylän kiertelyä, turhaa höpöttämistä sun muuta ihanaa.