Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Mitä hittoo tää tarkottaa? Kun yrittää avata portit, ne sulkeutuu ja peli resettaa. "Communication has ended and the game will reset. You may lose progress from the last save. <-84020>" Haluaisin tietää. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEÄÄH! :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olis royal crown ables sistereilla myynnissä.

Haluuko joku tulla ostamaan?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Löytyiskö keneltäkään näitä: Bubble gum shirt, loud bloom shirt tai U R here shirt?
Olisin iloinen jos löytäis ne jostain! :p :rolleyes:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eagle mulla olis nyt Mega Oombloid ja earthy knit. Ei sulla sattuis noita paitoja olee???:eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

tintti81 sanoi:
Löytyiskö keneltäkään näitä: Bubble gum shirt, loud bloom shirt tai U R here shirt?
Olisin iloinen jos löytäis ne jostain! :p :rolleyes:
Löytyy kaikki ;)
tintti81 sanoi:
Eagle mulla olis nyt Mega Oombloid ja earthy knit. Ei sulla sattuis noita paitoja olee???:eek:
Millos avaat portit/olet tulossa kylääni?? Nimittäin mulle sopisi tänään mihin aikaan vain. Ilmoittele.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kas niin, olen ollut vähän hiljaisempi viime aikoina, mutta älkää kuvitelkokkaan, että olen poissa keskuudestanne, päinvastoin. Sen sijaan AC:n Wi-Fitys on jäänyt vähän vähemmälle.

Huomenna omassa Likehomessa löytyy itselleni paljonkin tekemistä. Kun pelaan huomenna illalla, minun pitää:

1) Pelissä on lauantaina kirpputoripäivä. Ostan Stichesiltä Master Swordin, sekä Elvikseltä Treasure Chestin, toivonmukaan saan myös häneltä jollakin tapaa pilkkahintaan Thronen.
2) Turnipsihintani olivat tänään 106 belssiä, ja minun nenäni kutittaa, että se saattaa kasvaa vielä tuosta, jolloin voin myydä vielä nekin, jotta voin ostaa niitä taas sunnuntaina.
3) Pitäisi ehkä vielä vaivautua tekemään lumiukko, kohta lumetkin sulaa pelissä, eikä minulla ole kuin kaksi Snowman-esinettä (Snowman wall- ja Carpet).
4) Rahapuuni on toivottovasti huomenna kasvanut mittaansa, jolloin voin käydä ihailemassa sitä. En ole vielä aiemmin kasvattanut rahapuuta.
5) Tavanomaiset päivänaskareet (Kastella kukat, kaupoissa vierailu, fossiilien lapioiminen...), sekä tietysti vielä hakea K.K. Sliderilta uusi biisi!

Tietysti vielä pitää ottaa huomioon, että ensi viikolla alkaa viikon kestävä Bright Night, jonka yhteydessä (ainakin itse muistelen) myös lumetkin alkaa sulaamaan. Eli kyllä tässä pelistä löytää tekemistä. :p

Pitäisiköhän meidän pitää jonkilainen AC-päivä? Itse en näe usein kaikkia ihmisiä, ja pelaajat ovat paikalla aina milloin sattuu, mutta jos olisi suunniteltu joku tietty ajankohta jolloin porukkaa olisi paikalla? Ei mitään niin virallista siis, kylän kiertelyä, turhaa höpöttämistä sun muuta ihanaa. :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Oisko kellään näitä paitoja: Gumdrop Shirt tai Loud bloom shirt. Murulassa on portit auki ainakin ilta kahdeksaan! Ehkä sen jälkeenkin.

Toi ois tosi siistiä pitäis jonkun Animal Crossingpäivän. Sunnuntai vois olla aika hyvä sellainen järjestäis vaikka kalastus kisat! :rolleyes: :p :D!!

Onko kellään muuten mitään hajua siitä että kauanko kestää saada kirjoitusoikeudet tonne virallisille nintendo suomi sivuille?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

tintti81 sanoi:
Oisko kellään näitä paitoja: Gumdrop Shirt tai Loud bloom shirt. Murulassa on portit auki ainakin ilta kahdeksaan! Ehkä sen jälkeenkin.

Toi ois tosi siistiä pitäis jonkun Animal Crossingpäivän. Sunnuntai vois olla aika hyvä sellainen järjestäis vaikka kalastus kisat! :rolleyes: :p :D!!

Onko kellään muuten mitään hajua siitä että kauanko kestää saada kirjoitusoikeudet tonne virallisille nintendo suomi sivuille?
Mulla on nuo kaikki kolme, mistä oli aiemmin jo puhe.
Juu, AC:WW päivä kuulostaa kyllä hyvältä. :)
NS foorumille, rekkasin itse jo heti samana päivänä kun ilmestyi ja samana päivänä myöskin kirjoitin sinne ekoja viestejänikin. :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Oon nyt pari päivää pelaillu, mut en oikeen tunnu saavan ideasta kiinni. Olen kerännyt rahaa myymällä kirsikoita ja kaloja, siihen se on sitten jäänytkin. Mitäs tuossa oikein voi muuta tehdä alkuun? Pitääkö se ensimmäinen velka maksaa pois mahdollisimman pian?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

ATomiH sanoi:
Oon nyt pari päivää pelaillu, mut en oikeen tunnu saavan ideasta kiinni. Olen kerännyt rahaa myymällä kirsikoita ja kaloja, siihen se on sitten jäänytkin. Mitäs tuossa oikein voi muuta tehdä alkuun? Pitääkö se ensimmäinen velka maksaa pois mahdollisimman pian?


Itse en muista miten nopsaan maksoin velan pois, mutta saat taloasi isommaksi kun maksat sen. Asukkailta saa myös sellaisia postitehtäviä... Kannattaa myös käydä tyhjentämässä kierrätyspiste ja kyselemässä löytötavaroita portilta. Ja mitä enemmä ostat kaupasta tavaraa niin kauppasi suurenee. Sunnuntaisin voi ostaa 6.00-12.00 Joanilta turnipseja. siihen kannattaa säästää rahaa. Nook kertoo päivittäin kaksi eri hintaa jonka maksaa. Ja punainen turnips kannattaa iskeä maahan ja kastella päivittäin ja kun se on viikon kasvanut niin saat siitä muistaakseni 16.000 belssiä. Tuossa jotain...
Jos sulla on wi-fi niin laita listoilles ja oma koodis viestillä.

Animal crossing koukuttaa pahasti!:D :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

tintti81 sanoi:
Itse en muista miten nopsaan maksoin velan pois, mutta saat taloasi isommaksi kun maksat sen. Asukkailta saa myös sellaisia postitehtäviä... Kannattaa myös käydä tyhjentämässä kierrätyspiste ja kyselemässä löytötavaroita portilta. Ja mitä enemmä ostat kaupasta tavaraa niin kauppasi suurenee. Sunnuntaisin voi ostaa 6.00-12.00 Joanilta turnipseja. siihen kannattaa säästää rahaa. Nook kertoo päivittäin kaksi eri hintaa jonka maksaa. Ja punainen turnips kannattaa iskeä maahan ja kastella päivittäin ja kun se on viikon kasvanut niin saat siitä muistaakseni 16.000 belssiä. Tuossa jotain...
Jos sulla on wi-fi niin laita listoilles ja oma koodis viestillä.

Animal crossing koukuttaa pahasti!:D :p

Jooh, täytyy kattella et miten tää peli alkaa etenemään. :) Lisäsin sun friend coden listaani. Omani on:
5197-8274-2240
K: Bizar
N: Tomi

Yhtenä ideana on vissiin keräillä noita jotain settejä? Sain tuolta löytätavaroista jonkin ihmeen nyrkkeilykehän... :p
 
Ylös Bottom