Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Käyn huomenna ostamassa USB-kaapelin, joten olen huomenna taas maisemissa pitämässä portteja auki alkaen noin klo 12.00. Huomenna minulla on myös synttärit, joten muistakaa onnitella minua. :)

Edit: Lisätkää minut, ja ilmoittakaa jos haluatte tulla vierasille.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jakenymous sanoi:
Tärkeä tiedotus!!!:D

Uusi DS hommattu ja kuinka ollakkaan, animal crossingin Friend code muuttui :eek:

Olisittako ystävällisiä ja vaihtaisitteko koodin, että pääsis kyläilemään!! :rolleyes:

Päivitetyt tiedot:


koodi: 2706 7910 4058
nimi: Paapo
kylä: Baabeli

Kiitämme ja kuittaamme...

Paapo

Päivitn tietosi listaani! Pääset taas kylään.

Dahlia
En pääse Kaljaasiisi. Tullut jo kaksi kertaa eri aikoina erroria..."For some curious reason...error 80430"
EDIT: Ei johdu palomuurista. Jos en oo enää Dahlian listalla, ois kiva tietää, etten turhaa pidä rosterissani...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
AAPUAA!! Serkkuni on mennyt poistamaan melkein kaikki rosteristani! Koitan jaksaa lisäillä teidät uudestaan joskus...
Niin. Kun niitä kavereita oli niin hirmu paljon, ettei oikein jaksa lisäillä ny. Mutta ne joilla olis aikomus jossain vaiheessa kyläillä, vois laittaa viestiä niin tiedän lisätä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olen lisäillyt jengiä rekisteriini ja toivon, että muutkin lisäävät. Juuri nyt on kylä auki. Tervetuloa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olen ostamassa tätä ja lisäilen koodia tänne kunhan olen ostanut ja tutustunut peliin :p

Tänne voisi muuten laittaa friendcodet kaikki yhteen viestiin niinkuin Mario Kart DS treadissa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tässäpä oma koodini: 4038-2743-0570
Kylä: Zoo York
Nimi: WeePee

Lisäsin FelisLeo, Nolla, Brother Boney, Jakenymous, Justware, Lil' P .

BTW Portit auki iltaan asti :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Tänään torstaina, miksei huomenna perjantainakin, tarttis koluta ihmisten kylät läpi hyvien turnipsihintojen toivossa. Ei tarvi alkaa täällä mitään sopimaan, mutta kaikki avoimet portit ovat arvostettuja tämän päivän aikana aina tuonne ilta-seitsemään-kahdeksaan asti ainakin, kun itse olen pelin äärellä. Itselläni on portti kokoajan auki, ellen satu juuri olemaan jonkun kylässä, joten saa tulla käymään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Käyn huomenna ostamassa USB-kaapelin, joten olen huomenna taas maisemissa pitämässä portteja auki alkaen noin klo 12.00. Huomenna minulla on myös synttärit, joten muistakaa onnitella minua. :)

Edit: Lisätkää minut, ja ilmoittakaa jos haluatte tulla vierasille.

Minun piti kertoa, milloin voi tehdä kissanvaihtoa. Olen Wi-Fissä päivisin ja iltaisin. Varmimmin Dr. Phillin aikaan eli klo 17.30-18.30.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Taloni edessä oli iso joukko erinäisiä tavaroita, jotka eivät mahtuneet sisään. Nyt juuri huomasin jonkun kääntäneen ne kaikki taskuihinsa ongenvapaa lukuunottamatta.

Taitaapa jäädä hetkeksi se aika, kun päästän kenet tahansa vapaasti kylääni...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

FelisLeo sanoi:
Taloni edessä oli iso joukko erinäisiä tavaroita, jotka eivät mahtuneet sisään. Nyt juuri huomasin jonkun kääntäneen ne kaikki taskuihinsa ongenvapaa lukuunottamatta.

Voih, tuota ei oikeasti kannata tehdä. Odota että saat ostettua kaupasta kaappeja niin sinne voit jättää huonekaluja niin ettei kukaan varasta niitä.

Tuli tässä mieleen etten ole pelannut peliä varmaan kahdeet kuukauteen. Minkäkönähnlaisessa kunnossa kyläni mahtaa olla. Aina niitä hämähäkkejä on hyppinyt mutta pelkkä ajatuskin lisästä rikkaruohosta tekee todella surkean olon. En vain ole jaksanut maksaa sitä velkaa. Ei innosta yhtään kun aina se on paljon, mutta joka kerta vielä enemmän :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eiköhän varkaat jää kiinni. mutta kyse voi toki olla siitäkin, että joku vain ei tajunnut ettei kamoja saa viedä... toisaalta kokemukseni mukaan lähes kaikki ovat kyllä hyvin varovaisia tuon asian suhteen ja minunkaan kylässä, mistä kyllä saa vapaasti ottaa (paitsi niitä kukkia), ei kukaan juuri koskaan ota mitään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ja varas on jo selvillä... kyseessä on Shelly (ei foorumilla). Kiitokset ikiomalle ninjallemme, Hattorille (ei myöskään käyttäjätiliä tällä foorumilla), varkaan selvittämisestä :).

Bänniinhän tuokin varas meni. Lilyltä vei kukan, Fleolta kamaa, minulta meinasi lähteä rahapussi mutta palautti kun käräytin ja Hattorilta vei 20 000 belssiä maasta (syötti).
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Ja varas on jo selvillä... kyseessä on Shelly (ei foorumilla). --- Bänniinhän tuokin varas meni.

Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä bänniin meneminen?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

FelisLeo sanoi:
Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä bänniin meneminen?

Hmm.. Tuskimpa ACWW:ssa on "bännit" nappulaa, joten tämä "bänniin meneminen" luultavasti tarkoittaa sitä että kyseinen henkilö poistetaan kaverilistalta, ettei tämä weirdo pääse enään tuhoamaan kylää... Luultavasti...

USE YOUR BRAINS!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lil' P sanoi:
Hmm.. Tuskimpa ACWW:ssa on "bännit" nappulaa, joten tämä "bänniin meneminen" luultavasti tarkoittaa sitä että kyseinen henkilö poistetaan kaverilistalta, ettei tämä weirdo pääse enään tuhoamaan kylää... Luultavasti...

USE YOUR BRAINS!

Laitanko sinut "bänniin"?
 
Ylös Bottom