Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
J2 sanoi:Tuo Animal Crossing DS kuulostaa tooodella hyvältä peliltä. Itselläni on Animal Crossing GC:lle. Harmi kun ei ole DS:ää tai rahaa .
Tälläkin hetkellä on portit auki. Muutto oli äskettäin niin ei ole vielä konetta ja muita tarvittavia juttuja että pääsisin siellä pelailemaan netissä...vielä.Brother Boney sanoi:Sitä vaan tässä ihmettelen että missä oikein on Kurimus!??
Tuolta huuto.netistähän nuita on tullut katseltua. Jos 60 eurolla tuon saisi niin aika varmasti ostaisin. Wlani löytyy.Brother Boney sanoi:No mutta mutta, ostapa vaikka vanha originaali DS huutonetistä muutaman pelin kera. Myy pelit ja hintaa DS:lle jää vain noin 40euroa! Siihen vielä parilla kybällä huutonetistä AC. halpaa kuin leipä!! Siis suunnilleen yhden uutena ostetun Cube-pelin verran. No ainakin jos sinulla on jo WLAN-reititin, että pääset suoraa nauttimaan nettipelistä : )
Kurimus sanoi:Mutta tosiaan nyt on auki portit ja varmaan tämän viikon ajan tulee olemaan mahdollisimman paljon auki.
Lisätty.FelisLeo sanoi:Lisäähän minut niin pääsen joku kerta käymään.
FelisLeo sanoi:Lisäähän minut niin pääsen joku kerta käymään.
Brother Boney sanoi:Pulppu:
Tässä Afganin koodi siltä varalta, ettet saanut sitä käydessäsi.
Afgan
Peräkylä
1461-3060-1007
Brother Boney sanoi:Puolenkuun Pelit jakaa nyt Mario-tavaraa uudesta DS-latauspisteestään!! Kaikki siellä päin olevat mars hakemaan kamaa mieluiten jokaiselle hahmolleen (ylimääräisistä mariokamoista saa satoja tuhansia belssejä).
Ilmeisesti noi mariokamat jaetaan siten, että joka päivälle on aina yksi tavara. Itseäni ainakin kiinnostaisi ostaa. Valitettavasti en asu itse lähellä Puolenkuun pelit -liikettä.
Nolla sanoi:Mä oon täällä taas! Eli toisin sanoen pidin taukoa. Ensi töikseni poistelin aika lailla ACC:stä saamiani friend codeja. Nyt olisi 2½ sivua vapaana rosterissa, ottaisin sinne mielelläni hyvin käyttäytyviä ja aika aktiivisia pelaajia.
Edito: Ja nyt, kun roinaa on kerääntynyt aika paljon, saa sitä keräillä kunhan kysyy.
Lisää minut! Siknatureturetuksessa näkyy tiedot!Juri sanoi:Minä, minä, minä! Tarvitsen rahaa! Heh Voinko lisätä sut? Sain eilen tuon WiFin toimimaan ja olen odotellut koko päivän että joku tulisi kyläilee mutta hiljasta on. Minut näkee WiFissä joka ikinen päivä, varmasti siihen saakka kun saan tuon Pokemon Pearlin ostettua. Kuitenkin, laitan nyt ensitöikseni sinut listalleni
Juri sanoi:Minä, minä, minä! Tarvitsen rahaa! Heh Voinko lisätä sut? Sain eilen tuon WiFin toimimaan ja olen odotellut koko päivän että joku tulisi kyläilee mutta hiljasta on. Minut näkee WiFissä joka ikinen päivä, varmasti siihen saakka kun saan tuon Pokemon Pearlin ostettua. Kuitenkin, laitan nyt ensitöikseni sinut listalleni
Nolla sanoi:Double post, anteeks.
Mutta mutta! Taskurysäys Kaljaasissa!!
Kaikkien hahmojeni taskut ja kaappitilat antoivat periksi. Nyt kaikki turhat tavarani lojuvat maassa, joten siitä vain ottamaan! Muista tyhjentää kirjeesi ja taskusi täysin, sillä mitään ei saa jäädä jäljelle... Huomio! Mihinkään hirveän arvokkaaseen löytöön ei kannata varautua, sillä krääsää mulla on kaikkein eniten. Tietysti jos haluat täydentää katalogiasi, saatat tehdä mahtavia löytöjä. Eli kaikki mukaan! Sillan yli ei ole tarvetta mennä, sillä kaikki kerättävä on porttien puolella. Kukat saa ja pitää jättää rauhaan.