Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen tässä ollut pari viikkoa pelaamatta ja löysin yhdestä huoneesta pilaantuneita turnipseja 250000b edestä....ike_ sanoi:Lisäilinpä teikäläisen, Nolla.
Tällä viikolla ois taas hyvät turnipsihinnat arvossaan, jos jollain on. Ilmoitelkaa ihmeessä
punainen kolmio tarkoittaa että ei ole ollut kyseisen kaverin kanssa yhtäaikaa onlinessa.Nolla sanoi:Lisäsin iken. En nyt tiiä onko tätä jo kysytty, mutta mitä ne ympyrät ja kolmiot tarkottaa siellä missä näkyy kaverit? (Laitoin DS:n just pois päältä enkä jaksa kattoo mikä sen nimi on )
Aa, okei. Kiitoksia.Kurimus sanoi:punainen kolmio tarkoittaa että ei ole ollut kyseisen kaverin kanssa yhtäaikaa onlinessa.
Lisäsin sut. Sain muuten Nintendo benchin (tjsp) kun ravistelin puita.Lambo sanoi:Lisäilkää hei minua kaverilistaan. :'D
Hei ehtisin wifittelemään ensiviikolla. Ehdottele päivää ja aikaa. :'DNolla sanoi:Lisäsin sut. Sain muuten Nintendo benchin (tjsp) kun ravistelin puita.
Avaan portit, saavat olla auki puoli viiteen asti (jos jaksan pitää niin kauan ). Ilmoittele jos tulet käymään.
Umm... Torstai tai perjantai? Sillon pääsen kahdeltatoista (Oi onnea!) ja ehtisin hyvin...Lambo sanoi:Hei ehtisin wifittelemään ensiviikolla. Ehdottele päivää ja aikaa. :'D
Perjantai vois olla jees. Itselläni o nääs tet-viikko meneillään ja torstain työpäivä kestää ehkä viiteen. Jotenka perjantan työpäivä olisi vain muutaman tunnin. Laitan vielä viestiä, kun tiedän tarkasti. Ok?Nolla sanoi:Umm... Torstai tai perjantai? Sillon pääsen kahdeltatoista (Oi onnea!) ja ehtisin hyvin...
Okimoki. Sopii hyvin. ^^Lambo sanoi:Perjantai vois olla jees. Itselläni o nääs tet-viikko meneillään ja torstain työpäivä kestää ehkä viiteen. Jotenka perjantan työpäivä olisi vain muutaman tunnin. Laitan vielä viestiä, kun tiedän tarkasti. Ok?
Justware sanoi:Jos ihmettelette, miksi minua ei ole näkynyt Wi-Fissä, syyksi voin kertoa että langaton reititin on tehnyt tenän. Muu toimii ihan normaalisti, mutta en pääse DS:llä Wi-Fittämään ollenkaan. Koetan ratkaista ongelmaa ja jos ei, niin taitaa USB Connector lähteä ostoon. =I
Brother Boney sanoi:Sinänsä kylässäni on vapaata oleskelua, maasta tai maan sisästä löytyneet tavarat saa poimiatuneen.....