Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäilinpä teikäläisen, Nolla.

Tällä viikolla ois taas hyvät turnipsihinnat arvossaan, jos jollain on. Ilmoitelkaa ihmeessä :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

ike_ sanoi:
Lisäilinpä teikäläisen, Nolla.

Tällä viikolla ois taas hyvät turnipsihinnat arvossaan, jos jollain on. Ilmoitelkaa ihmeessä :)
Olen tässä ollut pari viikkoa pelaamatta ja löysin yhdestä huoneesta pilaantuneita turnipseja 250000b edestä....
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin iken. En nyt tiiä onko tätä jo kysytty, mutta mitä ne ympyrät ja kolmiot tarkottaa siellä missä näkyy kaverit? (Laitoin DS:n just pois päältä enkä jaksa kattoo mikä sen nimi on :D)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Lisäsin iken. En nyt tiiä onko tätä jo kysytty, mutta mitä ne ympyrät ja kolmiot tarkottaa siellä missä näkyy kaverit? (Laitoin DS:n just pois päältä enkä jaksa kattoo mikä sen nimi on :D)
punainen kolmio tarkoittaa että ei ole ollut kyseisen kaverin kanssa yhtäaikaa onlinessa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lambo sanoi:
Lisäilkää hei minua kaverilistaan. :'D
Lisäsin sut. Sain muuten Nintendo benchin (tjsp) kun ravistelin puita.
Avaan portit, saavat olla auki puoli viiteen asti (jos jaksan pitää niin kauan :D). Ilmoittele jos tulet käymään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Anteeksi tuplapostaus, mutta tää meidän kone ei muokkaa tuota mun edellistä viestiä. >,< No, asiaan. Harmittaa vietävästi kun Joan ei tullut sunnuntaina, sillä kuinka ollakaan mulla on turnipsihinnat 449 belssiä!! Hemmetti! :mad:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos ihmettelette, miksi minua ei ole näkynyt Wi-Fissä, syyksi voin kertoa että langaton reititin on tehnyt tenän. Muu toimii ihan normaalisti, mutta en pääse DS:llä Wi-Fittämään ollenkaan. Koetan ratkaista ongelmaa ja jos ei, niin taitaa USB Connector lähteä ostoon. =I
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Lisäsin sut. Sain muuten Nintendo benchin (tjsp) kun ravistelin puita.
Avaan portit, saavat olla auki puoli viiteen asti (jos jaksan pitää niin kauan :D). Ilmoittele jos tulet käymään.
Hei ehtisin wifittelemään ensiviikolla. Ehdottele päivää ja aikaa. :'D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lambo sanoi:
Hei ehtisin wifittelemään ensiviikolla. Ehdottele päivää ja aikaa. :'D
Umm... Torstai tai perjantai? Sillon pääsen kahdeltatoista (Oi onnea!) ja ehtisin hyvin...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Umm... Torstai tai perjantai? Sillon pääsen kahdeltatoista (Oi onnea!) ja ehtisin hyvin...
Perjantai vois olla jees. Itselläni o nääs tet-viikko meneillään ja torstain työpäivä kestää ehkä viiteen. Jotenka perjantan työpäivä olisi vain muutaman tunnin. Laitan vielä viestiä, kun tiedän tarkasti. Ok?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lambo sanoi:
Perjantai vois olla jees. Itselläni o nääs tet-viikko meneillään ja torstain työpäivä kestää ehkä viiteen. Jotenka perjantan työpäivä olisi vain muutaman tunnin. Laitan vielä viestiä, kun tiedän tarkasti. Ok?
Okimoki. Sopii hyvin. ^^
 
Vastaus: Animal Crossing DS

AAPUAA!! Serkkuni on mennyt poistamaan melkein kaikki rosteristani! Koitan jaksaa lisäillä teidät uudestaan joskus...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Täälläkin tarvittaisiin hyviä nipsihintoja... Mielellään yli 150 bellsin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Huolin edelleen siivostiolevia tyyppejä kylääni. Nyt on listassa tilaa muutamalle. Ois hyvä jos teillä olisi listallani oleva suosittelija täältä, sillä en halua kylääni enää ainuttakaan puidenkaatajaa tai kukkienpöllijää. Sinänsä kylässäni on vapaata oleskelua, maasta tai maan sisästä löytyneet tavarat saa poimia mukaansa jos tarvitsee niitä, aarteita on haudattuna ihan sitä vartenkin ; D. Kaupat saa ostaa tyhjäksi jos mielii. Kyläni on lisäksi usein auki.

Ainoa mitä ei saa tehdä on antaa eläimille huonekaluja ja talloo kukkia tai koskea town tuneen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Jos ihmettelette, miksi minua ei ole näkynyt Wi-Fissä, syyksi voin kertoa että langaton reititin on tehnyt tenän. Muu toimii ihan normaalisti, mutta en pääse DS:llä Wi-Fittämään ollenkaan. Koetan ratkaista ongelmaa ja jos ei, niin taitaa USB Connector lähteä ostoon. =I


Ootko saanu toimiin? Ootko kokeillu että missä kohtaa vika vois olla ottamalla esim kryptauksen kokonaan pois, vaihtamalla reitittimestä channeliä (kutonen on yleensä jees) tms?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Sinänsä kylässäni on vapaata oleskelua, maasta tai maan sisästä löytyneet tavarat saa poimiatuneen.....

Mitä Nook maksaa sul turnipseist..? Pitäis aika äkäsee pääst myymää omat pois ja omas kyläs nook tarjoo yljäästi 54belssiä turnipsilta...:eek:
 
Ylös Bottom