Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Tuo Animal Crossing DS kuulostaa tooodella hyvältä peliltä. Itselläni on Animal Crossing GC:lle. Harmi kun ei ole DS:ää tai rahaa :(.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olen taas poistellut ihmisiä listalta. Lähinnä siis vaan semmoisia joita ei ole aikoihin kylässäni näkynyt. Jos teidän pitäisi olla mielestänne listallani mutta ette ole päässeet kylääni, niin ilmoitelkaas.

Sitä vaan tässä ihmettelen että missä oikein on Kurimus!??


J2 sanoi:
Tuo Animal Crossing DS kuulostaa tooodella hyvältä peliltä. Itselläni on Animal Crossing GC:lle. Harmi kun ei ole DS:ää tai rahaa :(.

No mutta mutta, ostapa vaikka vanha originaali DS huutonetistä muutaman pelin kera. Myy pelit ja hintaa DS:lle jää vain noin 40euroa! Siihen vielä parilla kybällä huutonetistä AC. halpaa kuin leipä!! Siis suunnilleen yhden uutena ostetun Cube-pelin verran. No ainakin jos sinulla on jo WLAN-reititin, että pääset suoraa nauttimaan nettipelistä : )
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Sitä vaan tässä ihmettelen että missä oikein on Kurimus!??
Tälläkin hetkellä on portit auki. Muutto oli äskettäin niin ei ole vielä konetta ja muita tarvittavia juttuja että pääsisin siellä pelailemaan netissä...vielä.

Mutta tosiaan nyt on auki portit ja varmaan tämän viikon ajan tulee olemaan mahdollisimman paljon auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
No mutta mutta, ostapa vaikka vanha originaali DS huutonetistä muutaman pelin kera. Myy pelit ja hintaa DS:lle jää vain noin 40euroa! Siihen vielä parilla kybällä huutonetistä AC. halpaa kuin leipä!! Siis suunnilleen yhden uutena ostetun Cube-pelin verran. No ainakin jos sinulla on jo WLAN-reititin, että pääset suoraa nauttimaan nettipelistä : )
Tuolta huuto.netistähän nuita on tullut katseltua. Jos 60 eurolla tuon saisi niin aika varmasti ostaisin. Wlani löytyy.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eilen oli se ötökkä kilpailu: Ketäs kaikki voitti sen?

Mä voiti ainaki

PS: Olisko kellään AR:n omistajalla lahjoittaa köyhälle milj. belssiä... (tarttis maksaa toisteks viimine laina nookille... ja kyllä olen laiska...)

Niinja portit on auki yhestä eteenpäin
klo 12:54 19.06.2007
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Pulppu:

Tässä Afganin koodi siltä varalta, ettet saanut sitä käydessäsi.

Afgan
Peräkylä
1461-3060-1007
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Puolenkuun Pelit jakaa nyt Mario-tavaraa uudesta DS-latauspisteestään!! Kaikki siellä päin olevat mars hakemaan kamaa mieluiten jokaiselle hahmolleen (ylimääräisistä mariokamoista saa satoja tuhansia belssejä).

Ilmeisesti noi mariokamat jaetaan siten, että joka päivälle on aina yksi tavara. Itseäni ainakin kiinnostaisi ostaa. Valitettavasti en asu itse lähellä Puolenkuun pelit -liikettä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mullekin voitte hakea varastoon ostan niitä sitten pois kun pääsen taas pelailemaan. Maksan sopivasti.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Pulppu:

Tässä Afganin koodi siltä varalta, ettet saanut sitä käydessäsi.

Afgan
Peräkylä
1461-3060-1007

Kyllä olen lisännut afganistan osama bin ladenin jo aikoja sitten.

PS: PORTIT ON AUKI 22:00 ETEENPÄIN!!!

Brother Boney sanoi:
Puolenkuun Pelit jakaa nyt Mario-tavaraa uudesta DS-latauspisteestään!! Kaikki siellä päin olevat mars hakemaan kamaa mieluiten jokaiselle hahmolleen (ylimääräisistä mariokamoista saa satoja tuhansia belssejä).

Ilmeisesti noi mariokamat jaetaan siten, että joka päivälle on aina yksi tavara. Itseäni ainakin kiinnostaisi ostaa. Valitettavasti en asu itse lähellä Puolenkuun pelit -liikettä.

Eikös sillon voisi aikamatkustella..tai no...ei se varmaan toimi sillä tavalla...

Edit: DS:ni on huollossa, joten minua ei näy wifissä pariin viikkoon...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Mä oon täällä taas! Eli toisin sanoen pidin taukoa. Ensi töikseni poistelin aika lailla ACC:stä saamiani friend codeja. Nyt olisi 2½ sivua vapaana rosterissa, ottaisin sinne mielelläni hyvin käyttäytyviä ja aika aktiivisia pelaajia. :)

Edito: Ja nyt, kun roinaa on kerääntynyt aika paljon, saa sitä keräillä kunhan kysyy.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Mä oon täällä taas! Eli toisin sanoen pidin taukoa. Ensi töikseni poistelin aika lailla ACC:stä saamiani friend codeja. Nyt olisi 2½ sivua vapaana rosterissa, ottaisin sinne mielelläni hyvin käyttäytyviä ja aika aktiivisia pelaajia. :)

Edito: Ja nyt, kun roinaa on kerääntynyt aika paljon, saa sitä keräillä kunhan kysyy.

Minä, minä, minä! Tarvitsen rahaa! Heh :D Voinko lisätä sut? Sain eilen tuon WiFin toimimaan ja olen odotellut koko päivän että joku tulisi kyläilee mutta hiljasta on. Minut näkee WiFissä joka ikinen päivä, varmasti siihen saakka kun saan tuon Pokemon Pearlin ostettua. Kuitenkin, laitan nyt ensitöikseni sinut listalleni :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri sanoi:
Minä, minä, minä! Tarvitsen rahaa! Heh :D Voinko lisätä sut? Sain eilen tuon WiFin toimimaan ja olen odotellut koko päivän että joku tulisi kyläilee mutta hiljasta on. Minut näkee WiFissä joka ikinen päivä, varmasti siihen saakka kun saan tuon Pokemon Pearlin ostettua. Kuitenkin, laitan nyt ensitöikseni sinut listalleni :)
Lisää minut! Siknatureturetuksessa näkyy tiedot!

PORTIT AUKIIIIIIIIII! Kaikki tänne nytnytnytnytnytnytnytnytny hopihopihopihopi nyt kaikki tänne hetitinytytynytnytny kiirekiirekiireäkkiäkiäkäkkasdjkrfjaölfjadöfjsöfhusfdkahfhk!!!!!!!!!!!!!
Ja jos et jostain syystä pääsekään/kylä ei näy listalla niin ilmoita.
EDIT: Kiinni meni! :I
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri sanoi:
Minä, minä, minä! Tarvitsen rahaa! Heh :D Voinko lisätä sut? Sain eilen tuon WiFin toimimaan ja olen odotellut koko päivän että joku tulisi kyläilee mutta hiljasta on. Minut näkee WiFissä joka ikinen päivä, varmasti siihen saakka kun saan tuon Pokemon Pearlin ostettua. Kuitenkin, laitan nyt ensitöikseni sinut listalleni :)

Jeeh! Saa lisätä, ja rahaa löytyy 30 miljoonaa. :D

Muuten, multa löytyy myös ylimääränen snowman setti, josta puuttuu snowman. Mutta sitten siinä onkin kaks fridgeä... :confused:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Double post, anteeks.

Mutta mutta! Taskurysäys Kaljaasissa!!

Kaikkien hahmojeni taskut ja kaappitilat antoivat periksi. Nyt kaikki turhat tavarani lojuvat maassa, joten siitä vain ottamaan! Muista tyhjentää kirjeesi ja taskusi täysin, sillä mitään ei saa jäädä jäljelle... Huomio! Mihinkään hirveän arvokkaaseen löytöön ei kannata varautua, sillä krääsää mulla on kaikkein eniten. :D Tietysti jos haluat täydentää katalogiasi, saatat tehdä mahtavia löytöjä. Eli kaikki mukaan! Sillan yli ei ole tarvetta mennä, sillä kaikki kerättävä on porttien puolella. Kukat saa ja pitää jättää rauhaan. ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Double post, anteeks.

Mutta mutta! Taskurysäys Kaljaasissa!!

Kaikkien hahmojeni taskut ja kaappitilat antoivat periksi. Nyt kaikki turhat tavarani lojuvat maassa, joten siitä vain ottamaan! Muista tyhjentää kirjeesi ja taskusi täysin, sillä mitään ei saa jäädä jäljelle... Huomio! Mihinkään hirveän arvokkaaseen löytöön ei kannata varautua, sillä krääsää mulla on kaikkein eniten. :D Tietysti jos haluat täydentää katalogiasi, saatat tehdä mahtavia löytöjä. Eli kaikki mukaan! Sillan yli ei ole tarvetta mennä, sillä kaikki kerättävä on porttien puolella. Kukat saa ja pitää jättää rauhaan. ;)

Whaa, Lappish tulee ja tyhjentää kyläsi alta aikayksikön! :D

//

Porttisi ei ole auki :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ja takasin saa tulla. :D Hmm... Koitan avata ruuan jälkeen portit, ja sut olen jo lisännyt. Ruuan jälkeen = n. klo 14. Tervetuloa silloin!

Edito: Okei, portit aukeaa kohta.
 
Ylös Bottom