Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

jootta

New Member
Eli keskustelua Animal Crossing DS:stä eli AC Wild World se nykyään on.
Itse odotan tätä peliä eniten DS:lle ja joulunahan se Ameriikassa julkaistaan,
vaan eipä ole Euroopan aikataulua vielä ilmi. :)

Eli kaikki joita tämä peli kiinnostaa niin tänne vaan keskustelemaan! :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Noseblunt sanoi:
Voisiko joku selittää minulle, mikä oikeastaan on pelin ideana?

Eli näin lyhyesti sanottuna, pelin tarkoitus on elää omassa kylässä jota asuttavat erilaiset eläinhahmot.
Peli on simsin suuntainen elämäpeli, mutta AC:ssa pääsee kylälle tekemään hommia ja omaa taloa ei tarvitse rakentaa, vaan saat isomman asunnon isompaa velkamäärää vastaan. :)

Toivottavasti ymmärsit. :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eli nythän AC Wild World sai kotisivut! Ja nintendo-fin mukaan peli tulisi 31.3.2006!
Kotisivuille pääset tästä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tätähän on jo ennakkoon tilattu yli 400 000 kappaletta..

Famitsun arvostelussa:

9 / 9 / 9 / 10

Ei paha :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Jospa ostaisikin tämän sen The Sims 2:sen tilalle :rolleyes:
Olisi aikaa säästääkin :eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Toivon joululahjaksi. :cool:

En päässyt kokemaan Cuben AC:a, mutta tätähän ei voi ohittaa ihan vain lisätyn nettipelinkään takia.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Azu sanoi:
Toivon joululahjaksi. :cool:

En päässyt kokemaan Cuben AC:a, mutta tätähän ei voi ohittaa ihan vain lisätyn nettipelinkään takia.
Et kuitenkaan tänä jouluna. Pelihän ilmestyy vasta ensi vuonna, kaiketikon vasta maaliskuussa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

makedin sanoi:
Et kuitenkaan tänä jouluna. Pelihän ilmestyy vasta ensi vuonna, kaiketikon vasta maaliskuussa.
5.12. ilmestyy Pohjois-Amerikassa, eli alle kahden viikon päästä. Kyllä joululahjoja voi ostaa ulkomailtakin :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Josp sanoi:
5.12. ilmestyy Pohjois-Amerikassa, eli alle kahden viikon päästä. Kyllä joululahjoja voi ostaa ulkomailtakin :)
Totta tuokin, mutta jostain omakohtaisesta ennakkoluulosta johtuen arvelin, etteivät lahjanantajat (vanhemmat?) pahemmin importtaile.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kyllähän nuo vanhemmat maksavat minun ja isoveljeni isohkon reilun 100:n yhteismangatilauksenkin Belgiasta joululahjana, joten importtaamisesta ei tule ongelmia. :) Suurin osa mangoista on isoveljelle (minun tilauksia vain 30), joten minulle jää mahdollisuus toivoa vielä jotain. Ja se toive menee massiivisiin määriin Geishoja ja Toffifeetä Animal Crossingin ohella. Eihän tuo isä ole hirveän iloinen meidän nykyisestä rahansäästöimporttaamisesta (DS-pelien kohdalla rahaa ei välttämättä säästä paria euroa enempää, mutta muiden koneiden osalta on toisin).
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ok, yksi stereotypiä hajosi kappaleiksi, saa pelisi jouluna. (Ja pidä tunkkis)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

No, jos se yhtään lohduttaa, voin tulla tänne kertomaan kuinka hauskaa pelin pelaaminen on. ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nythän peli on jo ilmestynynyt USAssa...
Olisi voinut tulla jouluksi eurooppaan :mad:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Onneksi ei tarvi kuitenkaan odotella niin kauaa kuin Gamecuben Animal Crossingia :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Sain tämän käsiini tänään, pikaisen tutustumisen perusteella peli on ainakin erikoinen. Jouduin mm. kirjoittamaan kirjeitä kaupungin muille asukkaille... hmmm :rolleyes: Lisäksi mieleen jäi ainakin musiikit ja ääniefektit, melko rasittavaa pimputusta ;)

Täytyy kommentoida lisää kun olen pelannut enemmän.

---

Friend code: 0430-1080-3874 (Janne/Utopia), tervetuloa vierailemaan kylääni :D
Laittakaahan muutkin näitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Friend code: 0430-1080-3874, tervetuloa vierailemaan kylääni :D
Laittakaahan muutkin näitä.[/QUOTE]


Awwww, tää tekee tästä huippu pelin ^__^
Ihanaa mennä moikkamaan kaverin kylässä :) Kalastella ja tuhota pari puuta, kaivaa holeja toisen takapihalle :) Kivaa
 
Vastaus: Animal Crossing DS

peippo sanoi:
---

Friend code: 0430-1080-3874, tervetuloa vierailemaan kylääni :D
Laittakaahan muutkin näitä.

Lisäänpä sinut listaani.

Minun friend-koodini on 2878-2408-9990.
 
Ylös Bottom