Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Turnipsit tänään 368 bellssiä (tietenkin myin omani jo eilen paljon huonompaan hintaan...). Pidän illemmalla portteja auki, jos joku haluaa tulla myymään.

Ja uudet wifi-kaverit ovat tervetulleita, tiedot löytyvät allekirjoituksestani. Viskaa yksärillä jos lisäät minut, niin tiedän sitten lisätä sinut omaan listaani :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mä oon edelleen hengissä, vaikkei oo wifissä näkynyt. Joku ihme ongelma tässä uudessa koneessa on, kun en saa wifiä toimimaan vaikka muuten kyllä pelaa. En saa internet-yhteyttä jaettua tai jotain.. Pitää jatkaa säätämistä :confused:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Laurana sanoi:
Turnipsit tänään 368 bellssiä (tietenkin myin omani jo eilen paljon huonompaan hintaan...). Pidän illemmalla portteja auki, jos joku haluaa tulla myymään.

Ja uudet wifi-kaverit ovat tervetulleita, tiedot löytyvät allekirjoituksestani. Viskaa yksärillä jos lisäät minut, niin tiedän sitten lisätä sinut omaan listaani :)

Lisäsin sinut!! Pidän itse nyt auki. Tuu käväseen niin mennään sun luo.

SIllä välin muut tervetuloo myös. Mulla turnipsit nyt 225b.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Huomenna varmaan voisin availla portteja. Koulusta pääsen kahdeltatoista, laitas viestiä jos haluat vierailla tai jos voin tulla vierailemaan. :)
Minäkin lisäsin Lauranan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Listallani ovat nyt:
- Cattie
- Reno
- Brother Boney
- Laurana
- Justware
- Cal
- eidis
- mgs175
- Kurimus

ÄÄH! Gulliver lensi ohi mutta en saanut ammuttua alas, lisäilin nimittäin kavereita. :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

hei
lisäilkää myös minutkin
ystäväkoodini on1933-5772-6391
kylän nimi:kotiin
ja nimi on Haamu~
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Laurana ja Haamu lisätty!

Pidän portteja nyt vähän aikaan auki, huomenna pitäisi tulla postissa Nintendo-aiheinen kirje (en ole varma, onko se vain NTSC-versiossa), kun puhelimesta hyväksyy Nintendon kirjeiden lataamisen, ja avaa portit. Turnipsit ovat myös nyt 190 belsiä kappale!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

mulla olisi portit auki nyt. laitelkaa lisää ystäväkoodeja niin lisään listaan sitte:)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olisiko jollakin portteja auki? Tekisi mieli kyläillä. Tai sitten voisin availla portteja, harjoitusta. Harjoittelen porttien auki pitämistä, saa tulla jos haluaa. :D
Nyt on pakko kysyä: saatteko te portit pysymään auki? Minä saan portit avattua, mutta ne sulkeutuvat heti! :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Hei, löysin taas tän paikan ja lisäsin Kurimuksen, Haamun^ ja Nollan listaani. Omat tietoni
Koodi: 0043-7611-6015
Nimi: Lilyan
Kylä: Belfast
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin Nasusen. Kävikö joku minun kylässä tänään? Oli yhteydet menny kun äsken avasin DS:n. Mietin vaan että tallentiko se välillä.

EDIT:Nintendolta tuli master sword ei ollu ihan sitä mitä odotin. Ajattelin jotain mario matskua
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Lisäsin Nasusen. Kävikö joku minun kylässä tänään? Oli yhteydet menny kun äsken avasin DS:n. Mietin vaan että tallentiko se välillä.

EDIT:Nintendolta tuli master sword ei ollu ihan sitä mitä odotin. Ajattelin jotain mario matskua

mites sä sen sait?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Portteja kun piti auki tänään tai kävi jonkun kylässä.

En ole ihan varma, mutta sinulla taitaa ollakin NTSC-versio AC:sta? Luulen, että kyseinen kirje ei tule PAL-versioon, vaan tämä on lähinnä länsimaitten juttu.
 
Ylös Bottom