Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
En ole ihan varma, mutta sinulla taitaa ollakin NTSC-versio AC:sta? Luulen, että kyseinen kirje ei tule PAL-versioon, vaan tämä on lähinnä länsimaitten juttu.
Juu on NTSC-versio mutta kyllä nämä on tainu tulla kumpaankin aina. Tosin tuohan oli sunnuntaina ilmestyvän Wiin odottelua helpottava paketti (niin luki kirjeessä) että voi se olla niinkin että ei euro-versioon tule.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Enkö? No täytyypä tarkistaa. Kiitos kun sanoit.
EDIT: Tarkistin, mutta kaikki oli kunnossa. :O

Tarkistapas vielä Kurimuksen FC. Sekin on vaihtunut hänellä kerran.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Tarkistapas vielä Kurimuksen FC. Sekin on vaihtunut hänellä kerran.
Sekin oli näemmä oikein. Minulla nyt näyttää pahan kerran tökkivän tämä juttu.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Lisäsin Nasusen. Kävikö joku minun kylässä tänään? Oli yhteydet menny kun äsken avasin DS:n. Mietin vaan että tallentiko se välillä.

EDIT:Nintendolta tuli master sword ei ollu ihan sitä mitä odotin. Ajattelin jotain mario matskua

Itsekin odotin mario-kamaa. Master Sword on kuitenkin meikäläiselle niin harvinainen, että oli tervetullut. Kirje tosiaan liittyi Wii-julkaisuun, joten on mahdollista, että se tulee vain USA-versioihin. Saas nähdä mitä tulee euroversioon sitten joulukuussa. Ei varmaan mitään D: ...

Nintendo DS:ssä ei muuten ole NTSC-signaalia sen enempää kuin PAL:iakaan, sillä ne ovat televisio-formaatteja. Versiot peleissä toki on ja siten pieniä eroavaisuuksia. Eli peli on periaatteessa eri peli ID:n perusteella. Esimerkkinä silmiinpistävistä eroista on tag-moden eri nimi euroversiossa.

Mutta vielä Master Swordista ja muista harvinaisuuksista. Minusta tuntuu siltä, kuin kylään muttaessani valitsemani valinta, miksi pidän juuri tästä kylästä, on vaikuttanut siihen, kuinka plajon fossiileja löytyy, mitä kauppaan tulee myyntiin jne. Valitsin syyksi museon, joten talon paikka meni museon viereen. Mutta toisaalta tuntuu myös, että kaupassa ei ole läheskään niin hienoja tavaroita kuin muilla. Voihan se tietysti johtua niistä feng-shui jutuista ja happy room academy -pisteistä, jotka tuovat peliin onnea.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin Brother Boneyn ja Justwaren. Lisätkääpäs mut :D
Suljin portit
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

lisäsin nasusen se minun loppu merkki on se ~ laine ei ^ merkki:)
tervetuloa kylään
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos mattimyöhäisillä on nipsihinnat hakusessa, täällä oli 191 bellssiä. Aamulla oli 629 b! :eek: Hitsiläinen kun myin melkein kaikki nipsit eilen paljon halvemmalla.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Jos mattimyöhäisillä on nipsihinnat hakusessa, täällä oli 191 bellssiä. Aamulla oli 629 b! :eek: Hitsiläinen kun myin melkein kaikki nipsit eilen paljon halvemmalla.

Cattie, voisinko tulla käymään luonasi tasan kello 21? Olisin vähän turnipseja myytävänä, ja olisi mukavaa saada nekin pois alta.

Haluan nyt puhua muillekin tässä samalla miten minut useimmiten tavoittaa Wi-Fissä. Tsekkaan yleensä noin kello 15-16 onko kenelläkään porttia auki (harvemmin itse pidän portteja silloin) Seuraava Wi-Fi aikani on lähes joka ilta poikeuksetta kello 21-22. Myöhempään minua nykyään ei kannata etsiä, koska minulla on koulukiireitä ja univelkojani maksettavani paljolti.

Sain muuten Haamulta pullopostia pari päivää sitten. Oli lähettänyt siinä saappaan. :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Koitan avata portit yheksältä, tosin netti on tänään takkuillut joten en voi mitään takuuta antaa :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voisko joku tulla pyörähtämään minun kylässä ja jos sattuu löytymään ylimäärästä modern bediä niin se kelpaisi nyt.
Pistän samalla tähän listaa tavaroista mitä kaipailen:

-Exotic table
-Blue dresser
-Green wardrobe
-Saddle fence
-Baby bed
-Medicine chest
-Amazing machine
-Unknow machine
-Papa bear
-Baby panda
-Lily-pad table
-Big festive tree
-Festive flag
-Festive candle

Lisäksi Gulliverin tavarat puuttuu kaikki paitsi metroid. Gulliverin tavaroista voin maksaa vähän enemmänkin.
Niin ja K.K. Jazz ja Go K.K. Rider on kahteen kertaan ne voisin vaihtaa joihinkin biiseihin mitä multa puuttuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Mulla olis toi nyt ihan käsillä, mutta mulla on itellä portit auki kun odottelen tuota Justwarea. Hae kun kerkiit, jos kerkiit :)
Pystytkö tuomaan sen niin saisin samalla Nookilta tilaamat tavarat postiin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nonii mulla ois nyt Animal Crossingissa WI-FI tai on ollu jo kauaan aikaa mut oon ollu nii laiska ja en oo jaksanu kysyy kauhee monelta kaverikoodeja nii ku mulla on vaan 5kaveria siellä ja niistä ei ku muutama käytä sitä nii laitan tänne nyt mun omat tiedot ja toivoisin että te lisäisitte minut koska en ole saanu paljon irti tuosta Wi-fistä ja olisi kiva jos nyt mahdollisimman moni lisäisi minut eli tietoni on tässä:

Nimi: Eyon
Kaupunki: world
FC: 3909-2692-6344

Eli lisätkää minut ja lähettäkää sitten omat tietonne minulle yksärillä.
Olisi tosi kiva jos saisin enemmän kavereita sinne.

Kiitz X>
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Terve Henkka! Tervetuloa KonsoliFINin AC-jengiin. :) Olen lisännyt tietosi.

Pidän portteja auki kello 22:00, ja jos porukkaa ilmaantuu sopiva määrä, voidaan pitää mahdollisesti ötökänpyydystyskisatkin. (Varokaa niitä kukkia!) Ja koska on viikonloppu, pystyn pitämään portteja pitempään auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

En ole vielä päässyt pelamaan wifiin kenenkään kanssa tätä peliä.
kylä:Anttola
nimi:Jussi
Friend code:3823-3558-5133

Jos on kiinostusta pelata niin ilmoittakaa voidaan vaikka tänään pelata.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware sanoi:
Terve Henkka! Tervetuloa KonsoliFINin AC-jengiin. :) Olen lisännyt tietosi.

Pidän portteja auki kello 22:00, ja jos porukkaa ilmaantuu sopiva määrä, voidaan pitää mahdollisesti ötökänpyydystyskisatkin. (Varokaa niitä kukkia!) Ja koska on viikonloppu, pystyn pitämään portteja pitempään auki.

Kiitos kiitos X'> Lisäsin sut muuten just äsken että eikun vaa portit auki 8D
Ja Wally lisäsin sutkin jo joten sinäkin oot nyt mun kaverilistalla.
 
Ylös Bottom